als het om meer dan die muntjes gaat is het wel een leuk idee. Die muntjes zijn wat te specifiek denk ik. Maar heel leuk dat je uberhaupt zoiets bedenkt. om wat te willen doen voor een ander.
Kijk en dat is mijn insteek .. Het gaat mij er om om andere te helpen, een gunst te doen Het is namelijk niet alleen zo dat ik die drie gekke muntjes geef maar ook een tegoed bon om met drie personen GRATIS te gaan midgetgolven ... Het is dus niet echt een kettingbrief, want bedoel dat wat ik zei over die email adressen dat hoeft op zich niet maar het ging mij er meer om dat ik dan kon kijken of het werkte zeg maar .. Het is dus meer een gunst wat je doet voor anderen dan een kettingbrief
hier hetzelfde, je word bijna verplicht om daar je vakantie of weekenduitje te vieren. Dat gevoel krijg ik er wel bij tenminste
hoe ik het lees niet hoor , ALS je naar die camp gaat heeft ts muntjes voor je en een kortingsbon . gewoon aardig leuk lief toch?? maar mischien is het dan ook wel leuk om elke x iets anders op te sturen 1e x de muntejes 2ex een kortings bon van prenatal 3ex ..... ligt er dan net aan wat voor leuks je hebt liggen had zelf vorig jaar een bon voor een gratis spaarlamp heb er niks mee gedaan maar had hem dus mooi doorkunnen sturen knuff
Ik gebruik zo een muntje nu voor de karretjes bij het boodschappen doen . Had geen 50 cent meer en dacht het eens te proberen en yep het werkt. Maar even over die muntjes als je iemand er een gunst mee wilde doen had je ze bij de uitgang van het zwembad in het bakje voor de Ronald Mc Donaldhuis kunnen gooien. Dat hebben wij met de andere muntjes gedaan (1 muntje kwam ik thuis pas tegen dus die is nu voor het karretje ). Het idee is grappig maar denk dat de ketting snel verbroken zal zijn. Sommige mensen vinden het heel leuk om gratis dingen te ontvangen maar "vergeten" dan iets doortesturen.
Nou dan zou ik het toch nog maar eens goed gaan lezen want dat staat er dus totaal niet .. Ik heb gezegd dat mensen die naar het park zouden gaan dit kunnen ontvangen als ze dit willen, heb nooit gezegd dat je naar het park MOET gaan .. beetje vreemde reactie ... @B en N: Moet zeggen dat ik die bakjes eerlijk gezegd niet heb gezien .. denk maak er hier iemand mee blij die het kan gebruiken
Ik denk dat dit beter in een soort forum achtig iets kan. Dan bereik je de mensen die er interesse in hebben om hieraan mee te doen. En kan je zeggen ok ik heb dit nodig en leg in dat en dat. Dus als je iets van het forum gebruikt (zoals dus de muntjes OF de korting voucher oid) je dan zelf ook weer iets gratisch moet aanbieden op het forum. Denk maar even hard op mee hoor! Dan blijft het een beetje door gaan. Want anders kan je wel gewoon iets aan nemen en klaar. En weg is de "ketting" Dan wordt het een soort marktplaats maar dan met een ruilhandeltjes inslag
Ja dat is waar .. Thanx voor het mee denken Ik ga nog eens ff goed na denken hoe ik het wil gaan doen
denk dat et niet werkt. dan zou iedereen achter elkaar weg moeten gaan. Als ik nu bijvoorbeeld in januari pas erheen ga en ik heb die muntjes, duurt keilang dan.
ik bedoel als ik de eerst volgende zou zijn. Wat nou als mensen dan tussendoor wat boeken? dan blijf je heen en weer sturen.
Tja dat zou dan eerst ff zoeken zijn en als er besloten is om het naar iemand te sturen en iemand anders zou eerder gaan dan heeft die gene pech .. bedoel, verstuurd is verstuurd ...
Leuk idee alleen denk ik niet dat het gaat werken. Maar als je graag iets voor een ander zou willen doen zou ik het anders aanpakken. Je opent een topic met zoals je nu dus hebt een voucher voor midgetgolf en wie er intresse in heeft.Wie dan het eerste reageert krijgt de voucher en die moet weer iets aanbieden om aan iemand anders te geven ofzo. (iets waar je bv toch niets mee doet) Ik bedenk ook maar wat hoor Succes!