Nagellak gekken hier ?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Cos, 30 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    #1 Cos, 30 apr 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 mei 2011
    Ik heb best wel een verslaving voor nagelak in alle mogelijke kleuren. Heb ook inmiddels een verzameling van 35 kleuren nagelak.

Zijn er hier meer mensen die nagelakken leuk vinden ?

2. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Jaaa ik ook! Koop er elke week wel eentje, maar gooi dan meestal ook wel weer eentje weg die is uitgedroogd of bijna leeg is. Ik heb er nu 32. Ik was gister bij de vijftig procent korting van de Kruidvat en heb me kunnen beperken tot twee nieuwe nagellakjes maar ik zwaaaaaaaaaaaaar de drang om er meer te kopen ;)

3. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Ik heb er net 2 gekocht, parelmoer en blank. De enige twee die ik in huis heb hahaha... Had mooie sandalen gekocht (ook niet echt mijn ding, loop normaal op sportschoenen) en mijn lief zei dat ik dan ook meteen nagellak moest kopen :p
    Lange nagels zal je ook niet snel bij mij zien trouwens...

4. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Ja, ik! Al haal ik de 35 niet... ;)
    Wel gehad denk ik, maar er was veel uitgedroogd dus ik heb heel veel weg moeten gooien. Ik denk dat ik zo rond de 20 lakjes heb.

M'n lievelingslak van nu is een oranje lak, maar niet echt Koninginnedag-oranje. Hij is van Essence van 't Kruidvat. Staat in elk geval supergaaf op je teennagels, heel zomers. Hardroze vind ik ook leuk, die twee gebruik ik het meeste.
    Op m'n vingernagels ben ik de laatste tijd heel erg van de rustige kleurtjes. Ben nog op zoek naar een supermooie nude kleur, maar kan 'm nog niet vinden.

Altijd als ik bij een drogist ofzo ben dan móet ik ook even sneaken bij de nagellakjes :cool: Voor een paar jaar geleden had je die Colorama lakjes van Maybeline, die waren leuk! Klein, niet duur en hele leuke kleurtjes.

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ja, sinds december vorig jaar helemaal freak!
    Heb allerlei imageplates, stempellakjes en natuurlijk lakken in veel kleuren van de regenboog :D

Heb nu een heel licht roze lak met een groen stempeltje erop (kringels zeg maar haha).

De foto is van een paar weken geleden (ik had de randjes nog niet bijgewerkt hoor!!)

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

#6 Elmo, 30 apr 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 apr 2011
    Even gauw met de webcam een foto gemaakt van mijn nagels zoals ze nu zijn....slechte kwaliteit foto dus!

7. danip

danip Niet meer actief

jaaa ik ook! Heb zo ongeveer elke 2 dagen een andere kleur. :D I like it!

8. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Ja ik heb ook veel stempels en stickertjes. Heerlijk vind ik het om er lekker mee te prutsen.

Nude is van Opi wel heel erg mooi alleen wel wat duurder.

9. engeltje87

engeltje87 Niet meer actief

jaa ik ook , heb net gister weer een nieuwe gehaald oud roze.
    heb elke dag nagelak op .

10. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Jaaaaaa ik ook, van de week een supergaaf mint groen kleurtje van Rimmel aan geschaft!! Leuk op de teentjes!! Pffff geen idee hoeveel ik er heb eigenlijk.
    Nadeel aan felle kleurtjes is wel dat het gauw lelijk wordt, ik doe er wel top coat over maar na 1 dag vind ik het al niet meer mooi..

11. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik ook! Heb ook wel 30 kleurtjes. Wist gisteren niet welke kleur ik moest doen, dus heb ze allemaal een ander kleurtje gegeven haha.
    Koop er ook altijd wel 1 als ik bij de drogist kom. Mijn tenen hebben ook altijd een kleurtje :D

12. vive2

vive2 Fanatiek lid

Ja, ik ook! Ik heb wat kleuren, wat blanke lakken en glitters, met het mooiste blijft voor mij een goede french-manicure! Ik vind het heerlijk om even een uurtje ervoor te gaan zitten. De rest van de verzorging van mijn handen vind ik ook leuk: het vijlen, scrubben en mooimaken. Mijn handen hou ik meestal een beetje naturel. French, blanke lak, parelmoer pastel en dus soms een kleurtje om een outfit af te maken. Maar mijn teentjes zijn altijd wel felgekleurd. Nu ook nog, al kom er zelf niet meer bij, ik heb mijn man "de kneepjes" geleerd. :D

13. tulip

tulip Niet meer actief

ik heb mn handen eigenlijk altijd een doorzichtige lak, maar mn teennagels krijgen wel de leukste kleurtjes, maar wat voor kleuren gebruiken jullie dan allemaal, want zo veel heb ik er lang niet.

Ik gebruik vaak zilver, maar ook hardroze, lichtroze, iets soort lichtgroen met glitter.

14. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Ik ook! Al heeeel lang.. En het moet ook echt bij mijn kleding passen. Dus ook redelijk wat kleurtjes. Ik gebruik die van Rimmel met maxi brush en de Rimmel 3 in 1 altijd als topcoat. En bij kleuren als rood ook onder de nagellak.

Ook af en toe met stickers, maar meestal gewoon met mooie felle of juist zakelijke kleuren. Als het maar bij de kleding past.

Mijn lieverlingskleur! Google Afbeeldingen resultaat voor http://4.bp.blogspot.com/_r28AskBE6OE/Sv3ToggCcJI/AAAAAAAAAmc/Y_DDJ43j9bY/s400/8.bmp

Gr.
    Carlien

15. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Ik heb veel verschillende kleuren roze van oud tot knal barbie roze. Voor rood geldt het zelfde die heb ik ook in verschillende tinten.

In de winter heb ik veel grijs blauw en groen tinten op.

Ik heb wat opi nagelak en volgens mij de hele collectie van essence haha dat kost niks :D

16. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Ja al jaren helemaal verslaafd aan nagelak,ik verzamel het ook echt en heb ruim 300 verschillende!Ook veel verschillende Konad stempels,stickers en nailart.Ik zou met m'n spullen haast een nagelstudio kunnen beginnen haha!

Bekijk bijlage 147478

17. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Gave kleur! Morgen even naar de kruidvat,hopelijk hebben ze em nog want nu 50% op alle make-up :) :D

18. Elmo

Elmo Niet meer actief

Net nagels weer gedaan. Die nieuwe blauwe van Essence (waar die glitter topcoat over hoort) met een zilveren stempel.
    Ik vind het heel gaaf geworden!
    Door te stempelen vind ik dat het langer mooi lijkt / blijft.
    Ligt natuurlijk ook aan wat je doet op een dag ;)

19. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik heb onbewust ook het meeste roze en paars...probeer nu dus ook bewust groentinten en blauwtinten te kopen.
    Nude-series zijn gewoon eigenlijk altijd mooi.

Ben zelf een beginner maar zit al zeker op 40 potjes :D

20. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Heel mooi!!;) Stempels had ik nog niet van gehoord, wel stickers.. Hoe werkt dat dan? Kleur, stempel en dan topcoat?

Gr.
    Carlien

Deel Deze Pagina