Wie doet er mee: Sonja Bakker? (veel gewicht verliezen)

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Vlinderbloem, 26 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Dat is niet fijn. Was het uit eten gaan verder wel gezellig en lekker?

2. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    Ja dat wel maar zat wel met onderdrukte gevoelenz :/
    Die er net uit kwam!!!
    Ben zeer kwetsbaar nu en wil snaaien, maar doe.ik niet.
    Ik heb spare ribs besteld, en collega maaltijdsalade en hebben we gedeeld.
    Geen toetje genomen. Dus ben wel trots over hoe ik ermee omging ondanks het eerste gedachte dat ik niet moeilijk ging doen.
    Weet gewoon dat alleen naar de spare ribs kijken kom ik een kilo aan!

3. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Nou, af en toe moet dat wel kunnen toch. Moet je kijken hoe goed je het verder gedaan hebt. Acht kilo! In drie weken! Echt supergoed.

4. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Mag ik even opscheppen over mijn man? Negen (!) kilo in vier weken. Wauw! (ik denk dat het voor mij ook niet heel erg veel scheelt, alleen zie je het bij mij minder goed omdat er ietsje ;) meer af moet.)

5. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    ECHT SUPER!!! ik denk inderdaad dat je ook zoiets ben afgevallen... is ook al te voelen he ;)

6. tricia82

tricia82 Niet meer actief

Vlinderbloem. Zitten we in de zelfde week.
    Ik moet aan mijn galblaas geopereerd word.
    Niet met spoed maar hij moet ook niet blijven zitten.
    Avond eten bepaal ik zelf telkens alleen de rest van de dag kijk ik in het boek.
    Gisteren moest ik alleen in het ziekenhuis eten en dat is altijd vet vet en nog eens vet en dat mag ik dus al niet ivm mijn galblaas maar ook voor het afvallen niet natuurlijk dus een broodje beenham genomen dat was het gezondste wat ze hadden.

Ik vind zelf boek 1 het fijnste.

Picornie je kleine naar de psz wat spannend.
    Met stoelen hebben we ook altijd problemen.
    En wat goed 8 kilo dan mag een keer spare ribs wel hoor.

Hier gisteren dus naar het ziekenhuis en heb netjes 1 pistoletje gegeten en daarna gingen we op verrassingsbezoek bij een vriendin en heb daar niet het chocolaatje gegeten wat ze hadden neergezet en onderweg geen mc donalds wat normaal wel gebeurt maar een sultana gegeten.

7. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    @ Tricia82

Nee, ik ga maandag alweer naar week vijf. Maar ik keek even in mijn boek wat jij mocht hebben op dat moment. Omdat we wel hetzelfde boek gebruiken. Wat goed gedaan joh deze week! broodje beenham, sultana, GEEN macdonalds. Heel keurig zeg!

En ik zit weer heel netjes aan mijn mandarijntje en appel. Vind ik best lekker hoor dus dat vind ik inmiddels niet zo erg meer. Gisteravond mocht ik een beker chocomel light hebben maar dat hadden we niet in huis. Dus heb ik even gekeken naar het verschil in calorieen met nesquick (een nepversie) en dat scheelde maar tien calorieen. Nou dat vind ik dan best hoor, dat fiets ik er wel weer af, die tien hele calorieen. =)
    Verder gaat het voorspoedig. Ik heb een spijkerrok aan die weliswaar nooit echt strak heeft gezeten maar nu zit er toch wel echt een centimeter of vijf tussen mijn buik en de rand. Haha kan straks gaan shoppen. Wat mij ook steeds op de been houdt is de gedachte dat ik volgend jaar kan gaan zwemmen. ZWEMMEN! Ik! Ik heb echt al een jaar of 15 niet meer gezwommen, dat wilde ik het zwemmend publiek niet aandoen. Haha.
    Succes dit weekend dames!!

8. tricia82

o oke ik dacht al hiihih.

je mag ook ipv chocomel een glas optimel nemen he of een bakje yoghurt.
    ik kijk gewoon wat ik in de koelkast heb staan.
    net zo goed als beschuit, crackers en brood dat kan je ook aanpassen natuurlijk.
    en koekjes mag ook ontbijtkoek zijn.
    ik lust geen cruesli dus neem ik een plak ontbijtkoek bijvoorbeeld.
    zuivel met zuivel vervangen, fruit met fruit vervangen en graan met graan vervangen.

ja ik vond het ook wel erg knap vanmezelf.
    nu was mijn mannetje er ook bij dus dat scheelt ook wel hoor anders ben je veel sneller geneigd om wat verkeerds te nemen natuurlijk.

zwemmen gaan we straks ook met de kleine doen natuurlijk niet dat ik dan heel veel baantjes ga trekken maar toch je bent wel lekker in beweging.
    het enige nadeel is dat ik altijd trek krijg in patat na het zwemmen :)
    vlinderbloem moet je straks nog zwem lessen nemen? of ben je het nog niet verleerd.

ik ben zelf niet zo'n zwemmer en heb ook jaren niet gezwommen kon alleen merken toen ik weer het water in ging dat een baantje trekken wel weer zwaar was.

9. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    ja van dat vervangen weet ik, dat doe ik ook wel regelmatig, alleen ik wilde best wel heel graag die chocomel. Moet ongesteld worden en dan kan ik wel wat choco gebruiken haha!
    Ik denk dat ik nog wel kan zwemmen, zou je dat ooit echt verleren denk je?

10. tricia82

ik weet niet of je het kunt verleren.
    ze zeggen ook fietsen verleer je niet maar er zijn toch wel mensen die dat niet meer helemaal onder de knie hebben als ze jaren niet hebben gefietst.

11. tricia82

Hoe gaat het hier?
    Vandaag na 1 week afvallen -1,2kg dus ben erg tevreden aangezien ik niet kan bewegen.

12. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    dat is zeker een mooi resultaat!

Ik voel mij dik vandaag :( ik hou veel vocht vast dat voel ik ook aan mijn gedachten.
    Het gaat verder wel goed met bakkeren. Ik hou mij er goed aan behalve dat ik weleens een deel van maaltijd vergeet als het veel is, bijv yoghurt, cracker en fruit is. Dan vergeet uk soms de fruit, maar die neem ik dan later.

13. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

hoi meiden
    zou ik me misschien bij jullie mogen voegen? ik ben de trotse moeder van 3 kinderen en na die 3 zwangerschappen heb ik heel wat kilo's extra mee te zuilen. Ben sinds maandag begonnen met sonja bakker, ik hoop daar wat kilo's mee kwijt te raken. Heb al vele dieten gedaan maar dat liep allemaal op niks uit helaas. Ik mag wel zo 28 kilo afvallen, maar met 18 ben ik ook al heel blij. Ik hoop het een beetje vol te houden want ze moeten er echt af, merk gewoon dat me conditie erg slecht is en dat vind ik maar niks. Ik ben 1,63 me bmi is 35 geloof ik das veel teveel voor mij, dus de kilo's moeten er nu echt af!

14. tricia82

shania naomi welkom bij de club.

15. Mamatrees

Mamatrees Bekend lid

30 nov 2010
    603
    0
    0
    hi,
    mag ik me toevoegen bij het lijnclubje?
    Ik ben moeder van Eva en die wordt over 3 weken alweer 1.Tijdens mijn zwangerschap zijn er ruim 25 kilo aangekomen en die zijn er nog steeds niet af!Vind het zo moeilijk.
    Heb tegen mijn man gezegd dat ik weer met Sonja ga beginnen.
    Dus wil dat ook echt gaan doen nu.
    Heb een nieuw boek maar weet niet of het iets is.(verleg je grenzen)
    Vond haar 1ste boek ook wel fijn maar die heb ik niet meer.
    Jullie iig succes en hopelijk gaat het ons lukken!

16. tricia82

trea welkom

17. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Wees van harte welkom, nieuwe dames! Ik heb nu even weinig tijd maar kom later uitgebreider terug. Goed dat jullie gaan beginnen, de eerste stap is al meteen een heel grote!!

18. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

fijn dat ik met jullie mee mag schrijven. Ik moet zeggen dat het me goed af gaat, me man zit savonds te snaaien, me kinderen houden van koekjes eten haha, maar ik kan het nog steeds weerstaan. Nu volhouden natuurlijk. Heb alleen zaterdagavond een verjaardag waar ik een beetje tegenop zie. Ik kan al dat lekkere eten nooit weerstaan, maar goed moet toch echt me poot stijf gaan houden als ik wat wil bereiken!

19. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ik heb vandaag gesast. En goed ook. En ik heb er ook geen spijt van. :D
    Ik moet ongesteld worden en ik voelde me ellendig en ik ben nu vier weken bezig dus ik vond dat ik patatjes verdiende. Een een frikandel. Twee zelfs! :$

Maar ik weet dat ik morgen gewoon weer doorga en weer ga fietsen dus ik vind het eigenlijk wel best. Doe ik gewoon elke maand een sasdag. ;)

20. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    Welkom nieuwe lijners :)
    Vlinderbloem, elke maand een sas dag moet wel kunnen ;)
    Geloof echt niet dat sonja zelf nooit een sas dag heeft hihi.

Ik heb het even moeilijk, want ik ben het wel even zat. Maar ook omdat ik het gevoel heb dat ik alleen maar bezig ben met eten.
    In mijn werk moet ik kookbegeleiding geven en omdat ik mijn prak wel mee neem (want ze willen niet altijd mijn maaltijd maken) dan sta ik de dag ervoor in de keuken om 2 maaltijden te maken.

Wat ik wel fijn vind is dat il kan echt naar een bepaalt maaltijd/ tussendoor uitkijkenomdat ik dat al dagen van te voren weet, meer reden om de dagen door te ZEtten
    Ik ben deze week niets afgevallen.

Deel Deze Pagina