hier gaat alles nog steeds goed helemaal super voel me ook super! Ik heb me alleen vanavond even lekker gaan haha, lekker bakje patat gehad en 2 frikandellen, foei maar morgen gaan we gewoon weer lekker verder. super meiden allemaal lekker zo doorgaan laat de kilo's maar wegvliegen!!!
haha wat is dat met die frikandellen!!! Kloterig Pixie, dat je niks bent afgevallen. Volgende week gaat het vast beter!!!
Vanavond ook patatjes gegeten maar dan wel maar 90g. En gewoon mijn broccoli en vleesje erbij genomen. Ik mocht toch 'gebakken aardappel'
Wat wordt er weinig geschreven! Ook door mij hoor, maar hier is ook gewoon weinig te melden. Ik ga gestaag door, af en toe eet ik iets te veel, af en toe iets te weinig maar over het algemeen houd ik me prima aan Sonja. Het sporten is er even bij ingeschoten de afgelopen dagen omdat ik ongesteld ben (en dan voel ik me er gewoon niet fit genoeg voor) maar vanavond komt daar ook weer een eind aan. het streven is 10 km op de hometrainer. Mijn kleren beginnen echt losser te zitten en mijn gezicht krijgt steeds meer de vorm terug die het 10 jaar geleden had en vooral daar ben ik heel blij om. Nu die pens nog. haha!! Succes volgende week dames, enne....schrijven he!!
Hoe gaat het met de andere dames? Hier nog steeds alles prima! Mijn man is inmiddels 11 kilo kwijt, in zes weken! Ik weet niet of ik ook zo veel kwijt ben maar veel zal het niet schelen. Nouja, wie veel te verliezen heeft..
Jammer dat er niet meer geschreven wordt! Naja dan klep ik het wel alleen vol hoor, no problem! Hier gaat het eigenlijk nog steeds ontzettend goed. Ik kan me makkelijk aan het dieet houden, al drink ik 's avonds iets te vaak een wijntje (of twee ) maar zelfs als ik dat doe val ik af. Je ziet echt duidelijk aan me dat ik veel ben afgevallen. Ik heb me nog steeds niet gewogen maar waar ik mijn motivatie uithaal is bijvoorbeeld een broek die al TWEE JAAR in de kast lag, die ik echt bij lange na niet aan kon, heb ik op dit moment aan. (yay me!) En vandaag zei iemand uit zichzelf dat je goed kon zien dat ik al veel kwijt ben. Dat motiveert mij dus enorm. Het sporten gaat met vlagen. Soms heb ik even een paar dagen geen zin, als ik moe ben en hard gewerkt heb. Maar als ik uitgeslapen ben en ik wat energie over heb spring ik op de fiets en ga ik een kliometer of 12 hard fietsen in de zwaarste versnelling. Of ik ga op de hometrainer en dan fiets ik meestal tussen de vijf en de tien kilometer. (dat wordt wel een beetje saaaaaaai op een gegeven moment.) Maargoed, ik ben heel benieuwd hoe het met jullie gaat en vers bloed is ook meer dan welkom! Ciao!
hoi hoi Nou me ongi is bijna voorbij. Vanaf morgen ga ik echt lijnen!! We willen misschien eind van het jaar nog gaan voor een 4e wondertje dus heb een heel goed doel om af te vallen!!
Wat is het fijn als iemand zegt dat je er zo goed uit ziet. Dat je zo bent afgevallen. En wat is het fijn dat je niet langer hoeft te schrikken als je per ongeluk een glimp van jezelf opvangt in een ruit van een winkel. Natuurlijk..ik ben nog steeds veel te zwaar. Maar ik kom zo langzamerhand terug in de bewoonde wereld. En dat is zo fijn dat ik er wel van kan huilen.
Ohhhhh wat doen jullie me aan? Ik voel me nu wel heel erg Remi! Het wordt een beetje eentonig maar het gaat nog steeds goed. We zijn het boek bijna door, (vandaag laatste dag week 9) en morgen gaan we dus weer bij week 1 beginnen. We hebben wel afgesproken de volgende keer week negen over te slaan. Wat een rotweek. Sonja schrijft zelf ook dat dat een strenge week is, maar dit gaat me eigenlijk te ver. Zoals vandaag: Ontbijt: 1 boterhammetje, tussendoor: een appel, lunch: soep en een cracker, tussendoor: niets, diner: gebakken aardappeltjes, een omelet en rauwkost, 's avonds: een kiwi Nou, daar houd ik het dus niet op vol. Geen week negen meer voor ons. Wat ik wel frustrerend vind is dat mijn man nu even lang bezig is en nog minder zijn best doet met sporten enzo, maar hij is eigenlijk bijna "normaal" te noemen qua postuur. En ik ben gewoon nog steeds dik. Mijn moeder heeft veel verstand van afvallen en lijnen enzo en ze zegt dat ze denkt dat ik wel een kilo of 20 kwijt ben. Dus daar houd ik me dan maar aan vast. En op sommige dagen zie ik het zelf ook wel, nouja aan mijn gezicht is het wel heel duidelijk, en ik heb weer een taille en ik pas weer kleren van vroeger. Dus ik WEET wel dat ik al veel kwijt ben maar omdat ik nog zo veel moet VOEL ik het niet zo. Ik hoop dat dat wel verandert. Ik heb in mezelf in ieder geval als doel gesteld dat ik volgende winter een een sneeuwengeltje-in-badpak ga maken. En dan moet ik wel echt toonbaar zijn natuurlijk, haha! Succes weer met de volgende week, voor iedereen die aan het afvallen is!
nou vlinderbloem .. ik vind het echt wel knap dat je zoveel ben afgevallen. het is niet makkelijk. ik merk dat ik nu al afgelopen week veel sas momenten heb gehad.. maar ik moet nog 9 kilo afvallen. Die gaat wel erg langzaam. Ik ben al tevreden met het resultaat tot nu toe. voel me weer goed en zelfvertrouwen is weer een tik omhoog dus dat is zeer positief. maar ik heb dagen.momenten dat ik mij weer dik voel en mijzelf weer zie in de spiegel of zo en zie weer de 10 kilos die ik kwijt ben weer op mij.. zo zie je dat je hersenen erg sterk zijn! ik moet er echt in gaan geloven. ik droom ook veel momenteel over afvallen. hele vervelende dromen eigenlijk. ik ben vorige week ook opnieuw begonnen met week 1. mijn vriend doet ook mee nu en is in 3 weken 5 kilo afgevallen. hij vind niet veel maar ik vind het echt super van hem.. het is eraf en niet eraan.. dat is toch echt een verandering. ik denk dat hij ook zou moeten meer bewegen want hij doet niks aan bewegen. wij hebben een home trainer staan maar er is nog niemand op geweest behalve eva en haar nichtjes haha... daar moet wel verandering in komen. denk dat als mijn vriend dat gaat doen dat het bij hem ook harder zou gaan. ben wel trots op hem want hij is een moeilijke eter .. eet weinig doorten fruit en lust een boel groenten niet, dus dat maakt het bakkeren wel moeilijk, maar tot nu toe gaat het prima. het scheelt al dat hij nu al meer variatie eet dan toen ik hem net ontmoet..
hoi meiden sorry zat even in een dipje dus was nog niet begonnen met het boek weer. Maar nu ga ik vanaf maandag wel echt beginnen met het eerste boek van sonja want oh oh oh wat ben ik dik!!! Als ik mezelf per ongeluk in de spiegel zie, schrik ik me rot!! Pff dikke plofkop ken mezelf zo echt niet. Ja aan t eind van een zwangerschap maar niet normaal......ik ben zo 93 of 94 kilo (durf niet meer te wegen haha) en er moet echt wel 23 a 24 kilo vanaf, maar met 18 of 19 ben ik ook al blij hoor....maar goed het moet wel gebeuren anders ben ik eind van het jaar dik over de 100. Ik merk nu ook wel aan me gezondheid dat ik gewoon te ver ben gegaan, plus de kleding in me kast past allemaal niet meer dus het moet er nu echt van komen. Ik heb nu nog een paar maaltijden die deze week op moeten hier en dan maandag maar streng aan de lijn. Het zal pittig worden ben echt een snoepkont maar goed daar moet ik maar even overheen...... Vlinderbloem wat goed van je dat je het boek al door bent!!! wil je niet wegen om te zien wat je nu daadwerkelijk kwijt bent! Wel heerlijk als mensen zeggen dat je er goed uitziet, en lekker in je vel zit. Me man zegt ook steeds dat ik een lekkerding ben, maar ik heb het gevoel dat ie dat gewoon zegt zodat ik me niet slechter voel en nog meer ga eten. Of hij houd van dikkertjes hahah.....de kinderen dachten al dat mama een baby in de buik heeft omdat mama een dikke buik heeft. En bedankt haha.......