He wat jammer! Had goede hoop voor je! Maar idd, wie weet is het nog te vroeg en test je over een paar dagen alsnog positief, zolang je nog niet ongesteld bent!!
Dat is waar meiden ... Maar ben dan ook wel weer nuchter hoor.. Ik ga ervan uit dat ik eerdaags wel menstrueren . Zitten momenteel ook in een hele drukke periode, dus cyclus misschien wat van slag..
Als ik uitga van mn langste cyclus, dus die van vorige maand van 39 dagen, heb ik zaterdag mn NOD. Maar ik ga pas maandag weer testen als ik dan nog niet ongesteld ben geworden, afgelopen dinsdag was het negatief. Maar voel me op dit moment totaal niet zwanger (alleen heel vaak plassen, zo raar!) dus denk dat ik 1 dezer dagen gewoon ongesteld word. En verder weet ik het eigenlijk niet, Inge88 duurt nog even en FleurSylvano over een dag of 10 geloof ik. En de rest is niet zo actief meer hier geloof ik haha!
Hallo, Wij zijn ook net vorige maand gestopt met de pil voor een broertje/zusje voor onze knul (21mnd) en gisteren op pakjes avond had ik een positieve zwangerschapstest in handen! Mooiste kado ooit op pakjes avond
Gefeliciteerd lelliekellie!! Mijn NOD is idd nog heel ver weg haha! En m'n eisprong duurt misschien ook nog een week (of langer).. Ik denk dat mijn NOD rond 27-12 is!
12-12-12 is een mooie data!! Ben dan zelf ook jarig haha!! Ik ben vandaag dan eindelijk ongesteld geworden !! Op nar de volgende maand . Wederom optijd m'n bed in.. Hoop morgen wel te vliegen en op vakantie te gaan. Vlucht voor vandaag was helaas geannuleerd .. Heel leuk! KLM had onze vlucht niet op anuleren gezet op de site, zodoende stonden wij vanmorgen doodleuk met kind en koffers onder de sneeuw op Schiphol.. Kan nu niet mis gaan voor morgen! Tot snel meiden
Nou ja zeg! Lekker dan van de KLM..........Hopen dat jullie morgen kunnen gaan! Heel fijne vakantie gewenst!
Vanmorgen verder doorgezet, dus kan er niet meer omheen helaas. Wat wel grappig is, is dat toen ik zwanger werd van mijn dochter, mijn laatste menstruatie ook begon op 9 december, net als nu! Dus wie weet is dat een goed voorteken haha! Morgen gelijk teunisbloemoliecapsules halen, heb daar veel goede verhalen over gelezen om de cyclus korter/regelmatiger te maken, dus wie weet werkt dat bij mij ook.
inge88, ik denk dat je gewoon goed je best moet gaan doen, ga uit van je eisprong ongeveer 2 weken na je eerste menstruatie dag, maak daar in jouw situatie gewoon 1 a 2 weken van dat je even extra je best doen, in de hoop dat je ei ergens in die 1 a 2 weken is geweest. Meestal 2 weken erna word je ongesteld, je kan dan achteraf natuurlijk terug kijken wanneer het moet zijn geweest maar goed.. ik zou het gewoon ruim nemen en wat langer mijn best doen haha
Hallo mag ik ook mee kletsen? Wij hebben besloten om er ook weer voor te gaan.... Vind het alleen heel eng en spannend. Ben 2 keer door de pil heen zwanger geraakt wat helaas een miskraam is geworden. Vorig jaar met baarmoeder en eierstok ontsteking in het zkh gelegen. Echo wees veel verklevingen uit.... Gyn heeft aangegeven dat de kans erin zit dat we heel moeilijk zwanger kunnen raken pfff ben enthousiast en bang tegelijk...
Eetje: Fijne vakantie! Mamavane: Balen zeg Ik hoop ook dat het een voorteken is! En dat je dan binnenkort een mooie knaller in je handen hebt Die capsules kun je idd proberen ja! Niet geschoten is altijd mis toch? Kloontje: Ja we spelen het gewoon lekker op save deze maand Dit weekend volop geklust vanaf donderdag. Heb nog niets gevoeld wat mij eisprong zou kunnen zijn maar goed dat hoeft ook niet. Toevallig voor de zwangerschap 2x gevoeld maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik hem nu ook voel. Als ik een beetje gok dan zou ik hem donderdag hebben. Dat komt eigenlijk wel héél slecht uit, gezien het feit dat mijn vriend pas weer vrijdag avond thuis is... Maar goed, dat is allemaal gokken, ik wacht gewoon mijn eerste NOD af, dan heb ik tenminste een beetje een idee hoe en wat Mamasince2010: Welkom! Wat erg van je miskramen.. En ik snap dat je bang bent.. Lekker cliché, maar ik zeg het toch maar, probeer positief te blijven! Zit je nu in de eerste ronde? Al enig idee waar je zit in je cyclus?
Pff wel heftig Mamasince2010.. Hopelijk is het jullie wel snel gegund!! Dat is wel meer dan toeval of niet mamavane? Hopen dat het klopt! Ik heb net, 3 dagen voor NOD, positief getest!!! Kwam gelijk een duidelijke streep... Spannend zeg! Heb getest zonder vent erbij (stiekem omdat ik een voorgevoel had) Dus morgen nog maar eens met vent erbij!