Jawel kan mijn mond toch niet houden haha! Maar hij is een zekerheids dier en wil de dag van m'n langste cyclus afwachten
@ inge88 we blijven zeker positief!! ik ben nu net pas gestopt met de pil dus van een cyclus is nog geen sprake. heb nog nooit een regelmatige cyclus gehad dus daar ga ik me nu ook nog niet op vast pinnen...... we zien wel wat er voor ons weg gelegd is het geeft me nu al zoveel rust dat we er weer voor willen gaan en dat ik niet "zomaar" door de pil heen zwanger raak, dat heeft me zoveel stress gegeven.. @mamavane dat zou wel heel mooi zijn!!! laten we het hopen.... @ amytje waaaawww super... spannend hoor! nu al een dikke vette streep....
Amytje, gefeliciteerd!!! Super voor je! Mamasince2010; welkom! Wat naar van je miskramen, kan me voorstellen dat het spannend is allemaal. Wel goed van je dat je er positief in staat! Hier kwam vriendlief net thuis met het bericht dat mijn schoonzusje zwanger is van hun derde kindje............Kan er niks aan doen, maar kan op dit moment echt niet blij voor ze zijn. Net als bij hun twee andere kindjes is ze ook nu weer snel zwanger geraakt (sowieso lijkt ze altijd het perfecte leven te hebben waarin alles aan komt waaien en daar kan ik bij hun sowieso al slecht tegen (jaloers, ik weet het) en dat voelt gewoon zo oneerlijk dat wij nu al een jaar bezig zijn en ik nu weer ongesteld op de bank zit. Zucht.......... Ik ga mn best doen om positief te blijven en erop te vertrouwen dat het bij ons ook snel raak is (maar men, wat is dat soms moeilijk....)
Amytje: We willen die knaller vandaag ook zien hè hoe reageerde je man?? Mamavane: heel begrijpelijk hoor, dat je je zo voelt. En dat jaloerse dat is ook niet raar. Het is gewoon niet leuk als je zelf zo hard moet werken voor iets en het bij een ander gewoon aan komt waaien. Bedenk wel dat het bij hen ook vast niet allemaal koek en ei is, dat lijkt misschien, maar niemand is perfect! Pff ik ben lekker aan het ontpillen geloof ik. Of ik heb iets onder de leden. Ben met vlagen een beetje misselijk en heb hoofdpijn. Misschien dat ik wat van mijn dochter over krijg want die is nu al bijna 2 weken niet lekker. Begonnen met flinke buikgriep maar ze heeft nu nog steeds diarree. Ons had ze ook al aangestoken en ik heb een hele dag boven de WC gehangen! Hoop dat ik het nu niet wéér over krijg! Of zou het misschien met een naderende eisprong te maken hebben?? Handig zo'n lichaam waar je niets van snapt
Nou hier de knaller van vanmorgen! Haha... Mijn man was ook helemaal blij!! Is het toch weer gelukt zei hij.. Mamavane, heel begrijpelijk toch dat je jaloers bent? Zou mij daar niet voor schamen! Jullie willen het ook gewoon heel graag en het duurt al een poosje!! Zo lastig he Inge dat je niet weet wat het is! Dat je lichaam ff aangeeft dat dit nu van de eisprong komt ofzo.. Kan heel goed, maar wat je zegt kan het ook de buikgriep van je dochtertje zijn
Amytje: Ja hoor, een knaller!! Nogmaals gefeliciteerd, super leuk voor jullie!! Willen jullie straks weten wat het geslacht is?? Heb je van je dochter een fijne zwangerschap gehad? En nog geen kwaaltjes oid? Ja idd, het kan vanalles zijn! ik wacht gewoon netjes af Hoop maar gewoon dat ik niet een hele lange cyclus krijg.
@amytje jaaaa wat een mooie test. Gefeliciteerd!! @mamavane heel begrijpelijk dat je jaloers bent. Ik herken hrt gevoel wel @inge88 wat vervelend al die klachten. Zo vervelend dat je niet weet wat je lijf bedoeld. Hier Zo weer werken... Niet zoveel zin vandaag maar ja het is niet anders.
Ja we willen weer weten wat het gaat worden. Heb echt ene super zwangerschap zonder klachten gehad bij m'n dochter. Hopelijk nu weer.. Nee, nog geen klachten..
Amy ik hoop het ook voor je! Ik heb van Zoë ook een super zwangerschap gehad, nergens last van. Nou ik denk dat ik ongesteld ga worden! Heb me toch buikkrampen.. Echte menstruatie buikkrampen, dus verwacht dat het vandaag om morgen doorzet. Dan denk ik toch dat de eerste dag van mijn laatste menstruatie op 14 november was. Toen was ik nog aan de pil en zou ik op donderdag 15 november de laatste pil van de strip pakken. Toch werd ik woensdag de 14de al ongesteld (licht) en zette het op zondag echt door. Het zou wel kunnen kloppen dan, want morgen is het 4 weken geleden dat die menstruatie van de pil dus startte.. Áls dat zou zijn dan heb ik wel een cyclus van 29 dagen, netjes dus. Dan zou mijn volgende ei ergens rond kerst zijn
Hoi,hoi, Wij gaan eindelijk ook voor een tweede We hebben een dochter van 4 die bijna dagelijks zegt dat ze graag een broertje of zusje wil hebben en dat al zeker aan jaar lang.... 4 november besloten er voor te gaan, de eerste cyclus duurde 25 dagen en ik zit nu op dag 12 van de 2e cyclus en had gisteren een positieve ovulatie test. Wij zijn dus druk We waren zwanger van onze dochter na 8 maanden, en die ronde hebben we geklust volgens de Smep methode(zie elders dit forum), toen was het meteen raak. De vorige cyclus was korter dan ik gewend was van toen we voor de eerste gingen dus heb ik mijn ei gemist. Nu op alles voor bereid en op dag 6 begonnen met ovu testen,en dus mijn ei gevangen. Mijn nod is de 25 en.....zou toch geweldig zijn als...... Zag dat een aantal al zwanger zijn, gefeliciteerd meiden!!! Ik hoop dat het voorde rest ook snel raak mag zijn...
amytje gefeliciteerd!! hier nog geen tekenen van zwangerschap.. wel af en toe wat krampen en last van darmen, paar dagen geduld nog. ik denk dat ik vrijdag een test ga doen. heb nu nog geen testjes in huis als zelfbescherming
Huggybird: Welkom! Haha wat schattig dat jullie dochter er zo vaak om vraagt! Dat maakt ze dan ook bewust mee, dat is ook leuk Ik hoop voor je dat het snel raak is! Flink klussen maar Lot27: Spannend spannend! Vrijdag is zo Nou ja.. Ik weet nog van de vorige keren dat ik de dagen aftelde haha... Ik dacht gisteren laat ik eens een keer een ovulatie test doen. Was in de veronderstelling dat als er een streepje kwam dat dat betekende dat je eisprong naderde en als ie dan op zn donkerst was dat je dan de dag er na je eisprong kon verwachten. Ik dus helemaal blij toen er gisteren vrijwel meteen een licht streepje verscheen. Blijkt dat dat dus helemaal niks zegt haha.. Ik ben er niet zo in thuis blijkt wel Ik ga het in ieder geval straks weer doen, wie weet wordt ie toch donkerder.
@inge88 zou mooi zijn als je een bevrucht ei met kerst krijgt. Heeft je ongi al doorgezet? @huggybird welkom.en ik hoop voor jullie dat het snel raak is! @lot27 spannend vrijdag een test...hopenlijk een mooie! @hier begrijp niets meer van mijn lijf... 27-11ongi geworden nog in mijn pilstrip....heeft een week aangehouden maar niet echt doorgezet. Door omstandigheden gestopt met de pil op dat monent. Gebruikte de pil pas weer kort had daarvoor spiraal. Nu sinds een week misselijk en rommel buik. 2dagen geleden veeg lichtroze.... Fijn je lijf
amytje, mooie test hoor! Hopen dat deze zwangerschap net zo fijn verloopt als de vorige! Inge88; en? echt ongesteld geworden? Zou wel mooi zijn, dan heb je een mooie cyclus, hopen dat het dan ook zo blijft! En zo weet je ook een beetje waar je aan toe bent, al die vage klachten waarvan je niet weet waar het vandaan komt is ook niet wat! mamasince2010; lekker gewerkt gisteren? Wat voor werk doe je? En moet je vandaag ook of ben je lekker vrij? huggybird; welkom! Leuk dat jullie ook voor een tweede gaan! Ik zal je methode eens even opzoeken, heb er nog nooit van gehoord! Hoop voor je dat het snel raak is. Lot27; spannend hoor! Nog een paar daagjes! Hoop dat je vrijdag een mooie positieve test hebt! Hier ben ik nog een beetje aan het twijfelen wat ik zal doen; toch proberen om zoveel mogelijk los te laten en geen ovutesten etc te gebruiken en gewoon heeeeeeeeeel veel klussen of toch ovutesten te bestellen zodat ik wel weet wanneer mn ei ongeveer is. Als ik dat doe, dan weet ik ook of de teunisbloemolie werkt en mn cyclus korter aan het worden is en kan ik stoppen met de teunisbloem als ik weet dat mn ei geweest is. Want dat mag niet gebruikt worden tijdens zwangerschap staat op het potje............Lastig. Wat zouden jullie doen?
Mamasince2010: Ja fijn he, zo'n lijf. Heb echt precies hetzelfde. Heb gewoon geen idee waar ik nu in mn cyclus zit. Het enige wat we kunnen doen is wachten op een menstruati (of niet natuurlijk )
Hmm lastig... Ik denk dat loslaten altijd het beste is, maar dat is gewoon zo ontzettend moeilijk! Ik denk dat je het toch niet los kunt laten en al doe je toch geen ovu testen, je gaat dan toch overal aan denken en overal op letten (voel ik nu iets, zou mn ei al geweest zijn, klussen we wel op het goede moment etc). Zo zou het althans in mijn geval zijn! Waar voel je je het beste bij?
@mamavane ik werk in de kinderopvang en mag vanmiddag ook weer.... Moeilijk wat je moet doen... Ik kies niet voor ovu testen. Heb nog nooit regelmaat gehad dus kost me teveel testen haha. Maar je moet doen waar je je goed bij voelt! @inge88 verschrikkelijk vind ik die onzekerheid.... En vooral nu we weer besloten hebben om er voor te gaan...
Heb de SMEP methode eens opgezocht waar huggybird het over had. Denk dat ik dat maar eens ga proberen, combinatie van ovutesten en heel veel klussen dus! Tja, dat loslaten zal vast wel goed/beter zijn, maar het lukt me echt niet de laatste tijd. En omdat mn cyclus de laatste tijd steeds langer wordt (met mn ei rond dag 28/30 ergens) vind ik het ergens ook wel fijn om toch ovutesten te gebruiken zodat ik wat meer weet waar ik aan toe ben. Ik denk dat ik het deze ronde maar eens heel grondig aan ga pakken haha, met ovutesten en echt heel veel klussen! Wie weet heeft dat wel resultaat!