Zo daar ben ik weer! Morgen mijn NOD. Wilde net testen expres plas opgehouden vergat ik het terwijl ik er al opzat Zal ik nu weer opsparen voor over 3 uur of pas morgenochtend testen? Heb de kv2v5 die schijnen gevoelig te zijn? Hoe is het verder met jullie? Zie nog niet echt wat hoopvols..
Hallo allemaal, Ik ben ook weer terug op het forum na dik drie jaar. Inmiddels een prachtige dochter van 3 jaar. Na het stoppen met de pil al twee keer een nette cyclus van 28 dagen gehad. Vorige week duidelijk mijn eisprong gevoeld. Nod 23 december. Het is weer een spannende tijd. Voor degene met een posi test, gefeliciteerd!!!
Lot27, gefeliciteerd!!! Welkom Annie1979! FleurSylvano, de kv testen kun je nu ook al wel doen hoor! Ben heel benieuwd! Verder geen nieuws hier, fijn weekend meiden!
Ik vind de Kruidvat testen ook het fijnst! Beide zwangerschappen 2 dagen voor nod al positief. Ze liggen hier nu ook al weer in huis.
Fleursylvano de krv testen kun je op alle tijdtippen doen. spannend"" Annie welkom! Ben zo misselijk heel de tijd en mijn borsten pfff die doen zeer. Hebben jullie dit ook gehad toen je stopte met de pil?vorige x had ik dit niet zo
Ik heb wel gevoelige borsten en heel licht misselijk. Ook gloeit mijn gezicht. Vorige rondes niet gehad. Is dit jouw eerste ronde? Dit omdat je schrijft na het stoppen van de pil.
Ja annie79 we zijn inderdaad net pas weer gestopt met de pil. Maar jij hebt dus dezelfe klachten. Dacht eerst miss griep maar daar passen die zere borsten niet bij...
Nou bij mij voelt het niet als een griep. Je zere borsten horen daar zeker niet bij! Ik ga er maar vanuit dat het nog niet raak is. Voel trouwens ook lichte steken in lies.
Ik herken het wel, maar weet niet of dat met ontpillen te maken heeft. Ik heb het nu ook regelmatig en slik al een jaar de pil niet meer. Erg irritant; na de eisprong misselijk de hele tijd, op een gegeven moment zere borsten erbij, waardoor je steeds denkt; oh zou het dan nu raak zijn? en dan weer niet..........
Hoop niet dat het ontpillen is. Had ik voor vorige zwangerschap trouwens helemaal geen last van. Nu ook gelijk weer regelmatig. Ons lichaam kan ons goed voor de gek houden.
Vandaag mijn NOD niet ongesteld geworden dus dat is positief. Gisteravond een testje gewaagd was negatief, morgenochten weer eentje wagen!
@fleurvansylvano spannend hoor. Ik duim voor je mee! Je lichaam kan je inderdaad ook voor de gek houden. Manlief zegt al misschien wil je door de miskramen de klachten gewoon ook graag voelen. Zo naar het werk en we beginnen met een spoedvergadering Pfff ben benieuwd hoor. Laatste week en dan lekker even vakantie,alles in orde gaan maken want eerste kerstdag word ons meisje alweer 3!!! Waaaaarrrr blijft de tijd Fijne dag allemaal
Hallo meiden .. Ben er weer! Heerlijk 9 dagen vakantie gehad! Gefeliciteerd meiden die zwanger zijn,! En welkom aan alle nieuwe meiden die voor een tweede gaan ! Fleursylvano @ en heb je al gestest?? Na m'n zwangerschap ben ik niet meer begonnen met anticonceptie .. Door de hormonen schommelen mijn stemmingen ontzettend , en duurt het heel lang voordat m'n lichaam het "accepteerd" t voelt ook niet goed. We hebben al die tijd er veilig om de vruchtbare dagen heen gewerkt. Kan dus niet mee praten over het ontpillen maar het klinkt allemaal erg vervelend !!