wie doet er mee voor kindje twee?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mieke01, 2 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Goedemorgen allemaal :)

Heb getest helaas toch echt maar 1 streepje :( en nog niet ongesteld heeel vreemd.
    Hier ook geen anticonceptie na de bevalling gehad wilde even van die troep af zijn bah!

2. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Lot27: Wauw! Gefeliciteerd!! Willen jullie het geslacht straks weten?? Geniet er van :D:D

Annie: Welkom!

Mamasince: Ik heb het ook, denk inderdaad ook van het ontpillen. Heb alleen niet echt pijn aan mn borsten maar meer jeuk! Wel met vlagen misselijk. Mijn vader 'grapte' gisteren al "Oh, nummer 2 onderweg???" haha, ja pap. ;)

FleurSylvano: Jammer :( Maar goed, ook nog niet ongesteld.. Het kán dus nog wel! Ik duim nog even door voor je :)

Ik haat ontpillen! En ik heb ook nog steeds geen idee wanneer mijn
    cyclus nu begonnen is. Had ik maar netjes gewacht tot het einde van mijn pil strip dan had ik meer geweten. Ik heb nu vanaf dinsdag ovu testen gedaan en kreeg iedere keer een lichte tweede streep. Gisteren was ie een stuk donkerder (zie de bovenste op de foto). Is dit nu positief? En houd dit dan in dat ie binnen 24/48 uur springt? Das dan niet erg handig aangezien mijn vriend pas weer vrijdag thuis is :( Gisteren hebben we het maar wel even gezellig gemaakt :d

Oh en weten jullie misschien of het kwaad kan dat ik normaal om 18.00 uur die ovu testen deed en gisteren avond pas om 20.30 uur?

Gisteren naar Oberhausen geweest, de bedoeling was shoppen en over de kerstmarkt. Het is bij shoppen gebleven ;) Een super schattige outfit voor Zoë gescoord :d En zelf natuurlijk ook nog wat... :)

Hoe was jullie weekend?

3. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Oh ja, de foto:

4. Amytje

Amytje Fanatiek lid

7 jul 2010
    1.044
    25
    48
    Vrouw
    Midden Nederland
    Gefeliciteerd Lot! Super! We zijn net zo ver ;)

En FleurSylvano? Alweer getest?
    Sorry lees over je berichtje heen! Wat balen.. Over 2 dagen weer eens testen als je nog niet ongesteld bent geworden? (Hopelijk niet)

Dat is wel lastig Inge, dat je het niet precies weet..
    Ik heb echt geen ervaring en kennis over ovutesten sorry!

5. mamasince2010

mamasince2010 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    @fleursylvano pff balen zeg. Hopen dat je te vroeg hebt getest.
    @inge88 zo gek he aks mensen dat dan vragen. Hier gisteren ook 3collegad ga meteen weer twijfelen...
    @eetje fijne vakantie gehad?

Gisteren kerstborrel van het werk en dan mogen we meteen ons kerstpakket maken. Super leuk. Allemaal verschillende kraampjes en dan kun je shoppen.
    Heb een nieuwe tas,een armband een leuke schaal gevuld voor op tafel een portomonnee en een gevlochten bal voor op een schaal o ja en therme douchegel.
    Best veel als ik het weer terug lees haha.

6. mamavane

mamavane Bekend lid

27 jan 2011
    687
    21
    18
    FleurSylvano, hoe is het nu? heb je al weer getest? hoop voor je dat je gauw weet waar je aan toe bent, dit is ook niet wat!

Inge, lijkt me wel positief de bovenste! Of heb je later nog donkerder getest? Wel balen dat dan je ei waarschijnlijk net is als je vriend er niet is, maar wie weet heb je heel veel geluk! weet eigenlijk niet of het heel veel uitmaakt dat je later dan normaal getest hebt......denk dat het niet zo heel veel uitmaakt.

Weekend hier was ook gezellig! Zijn zondag naar mijn nicht geweest die we al zo'n 2 jaar niet hadden gezien en dat was heel erg gezellig! Ook zij bleken bezig te zijn om zwanger te worden (1e kindje) en dat loopt ook nog niet zo lekker (geen cyclus) dus dat was fijn om even frustraties bij elkaar kwijt te kunnen haha!

Vanmiddag breng ik mijn kleine meid naar mijn schoonzus, dan gaat ze daar vanavond eten en blijft daar ook slapen (wij moeten weg vanavond) en dan is ze morgen de hele dag bij mijn schoonmoeder en gaan wij samen een dagje winkelen, we moeten alle kerstkadootjes nog halen. Heb ik wel zin in, lekker even met zn tweetjes!

Wat doen jullie met kerst? Wij zijn 1e kerstdag bij mijn schoonouders en daar hebben we lootjes getrokken, dus ook kadootjes. En met eten maakt iedereen iets anders, dus dat is ook wel leuk. En 2e kerstdag gaan we naar mijn ouders toe. Gezellig met familie dus!

7. mamasince2010

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    Mamavane ook weleens lekker even een dagje samen.
    Met kerstavond gaan we naar mijn schoonouders en eerst kerstdag hebben wij feest....dan word ons meisje 3!!!
    Dus sinds haar komst loopt onze kerst een beetje anders dan voorheen.

8. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Amytje: Hoe gaat het met je zwangerschap??

Mamavane: Nou, gisteren knalde die van het schermpje af, was donkerder dan de controle streep dus mijn eisprong zal vandaag of morgen komen.... Nou als ie morgen komt dan komt het natuurlijk helemaal slecht uit :( Tenzij de zaadjes van mijn vriend een survival mentaliteit hebben.

Oh dat is zeker leuk om iemand na zo'n lange tijd dan weer te zien! En altijd fijn om met iemand te praten die in ongeveer hetzelfde schuitje zit hè. Alvast veel plezier voor morgen! Ja dat is soms echt even lekker ja, met z'n 2tjes er uit. Ik denk dat wij dat in de kerstvakantie ook even gaan doen en dan lekker meubelshoppen voor het nieuwe huis.

Mamasince: Wat origineel om zo je kerstpakket zelf te kunnen kiezen! Is dat op locatie dan of zo? Wij hadden dit jaar een streek kerstpakket met allemaal lekkere dingen hier uit de buurt. De troebele appelsap valt erg in de smaak bij Zoë ;) Wat leuk dat je dochter op eerste kerstdag is geboren. Dat wordt groot feest!

Kerst: Kerstavond komen mijn ouders en jongere zusje+vriend naar ons (nou ja, zus dus) en doen we lekker hapjes en krijgt Zoë cadeautjes van mij en papa. Eerste kerstdag ontbijt bij de tante van mijn vriend, vervolgens hapjes en borrel bij mijn ouders met onze familie. Daarna cadeaus die we van mijn ouders krijgen en vervolgens lekker shabu shabu eten! We blijven daar dan slapen. Tweede kerstdag gaan we meubelshoppen en 's avonds komen mijn schoonouders eten. Die hebben een Pizzarette gekocht, kennen jullie dat? Dan kun je met zn allen aan tafel mini pizza's maken. Dus een keer een alternatief voor gourmetten.

Drukke kerst dus ;) Oud&Nieuw blijven we heerlijk met zn 3tjes thuis voor de buis met een hapje en een drankje en gaan we NERGENS heen :D.

FleurSylvano, hoe is het nu met jou? Inmiddels nog getest?

9. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Het Hallo,

Fleursylvano, balen van je negatieve test.... Hoe is het nu? Al ongie of nog een keer getest?

Inge88, niet ene test lijkt wel positief ja..... Hopen dat je man survivers heeft....

Ik heb echt 0,0 symptomen weet niet of dat goed is..... Kwestie van afwachten maar hahaha

Met kerst gaan we 1e kerstdag naar mijn ouders en de 2e naar mijn "schoonvader" (is de oom van mijn man)

10. Lot27

Lot27 Lid

8 okt 2010
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    fleursylvano heb je al nieuws..?

11. mamasince2010

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    Zo weer een nieuwe morgen.
    Was om 5uur al wakker zo misselijk Blegg ook heb ik sinds twee dagen een trekkerig gevoel in mijn baarmoeder geen menstruatiepijn. Kan het niet zo goed uitleggen. Herkend iemand dit.Heb net zelfs mijn koffie laten staan.
    Ik zeg net tegen mijn man ik hoop dat ik snel ongesteld ga worden zodat ik misschien een beetje een cyclus ga krijgen.

Fleurvansylvano al nieuws?
    Inge88 leuk een pizzarette ben benieuwd hoe het smaakt!!
    Huggybird ook een volle kerst voor jullie...

12. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Mamasince: Ja ik herken het! Heb het gisteren heel erg gehad en de dag ervoor ook een beetje. Ik denk dat het met mijn eisprong te maken heeft. Ik denk namelijk dat ik die gisteren gevoeld heb. Nu voelt het nog wel een beetje trekkerig, vooral als ik te druk ben of iets til. Het klopt wel met mijn ovulatie testen. Kan het bij jou ook de eisprong zijn misschien? Het voelt bij mij ook een beetje zeurderig, of spierpijn of zo ik kan het ook niet goed uitleggen..

Zondag redelijk positieve ovu test, maandag een knaller en die van gisteren was ook echt donker maar ik twijfel of ie even donker is als die van maandag. Raar..! Ik test vandaag weer, hoop dat ie dan lichter is want anders snap ik er niks meer van

13. mamasince2010

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    @inge88 het zou zomaar kunnen. Heb geen idee wanneer mijn eisprong überhaupt ooit is geweest haha.
    Weet alleen dat dit voor mij nieuwe klachten zijn. De keren dat ik eerder ben gestopt met de pil had ik hier allemaal geen last van:)

Ovu testen ik weet echt niet hoe dat werkt haha heb ze nog nooit gebruikt.
    Want misschien domme vraag. Maar donker is niet goed?

14. Bully

Bully Lid

9 mrt 2011
    85
    0
    0
    Eindhoven
    Hoi hoi!!

Ik doe ook gezellig met jullie mee!! Voor diegene die ondertussen al zwanger zijn, gefeliciteerd!! Ik lees hier al een tijdje mee...;)

Mijn dochtertje Bo is nu 7,5 maand en wij gaan nu ook alweer voor een brusje!! Leuk om te lezen dat er hier meer dames zijn die ze kort op elkaar willen kwa leeftijd... ;)

Mijn zwangerschap ging super goed van de eerste, alleen op het einde gruwelijke pijn door bekkeninstabiliteit....
    En de bevalling was drama... Maar alles goed gekomen en we hebben een heeeeerlijke temperamentvolle dame :D Gruwelijk snel met alles... Kruipt de kamer al door dus hopelijk loopt ze al als nummer 2 er is!!:D

Bij Bo duurde het 6 maanden voor ik zwanger was door maar 2 menstruaties te hebben in 6 mnd....

Na de bevalling van Bo ben ik niet meer aan de pil gegaan, maar sinds deze week gaan we er serieus mee beginnen met "klussen" :p

Succes allemaal!!!!

Groetjes bully (27 jaar)

15. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Mamasince: Donker is juist wel goed :) Maar ik dacht dat je dus maar 1 dag een positieve (donkere) ovu test kon hebben, hooguit 2. Maar ik heb het nu al 3 dagen.. Ik wacht het maar gewoon weer af..!
    Ik hoop voor jou dat die kwaaltjes bij een zwangerschap horen :D

Bully: Gezellig, Welkom! :D Leuk, zo kort op elkaar! Hier zit er ook niet veel verschil in mocht het allemaal snel lukken. Spannend allemaal weer hè :) Hoop dat je snel zwanger bent en dan een zwangerschap hebt zonder bekkeninstabiliteit! Lijkt me inderdaad vreselijk. Mijn zwangerschap was ook super, nergens last van gehad. Daaruit is ook een zéér temperamentvol dametje gekomen.. :D Heel leuk, want ze is idd ook snel met alles en erg sociaal. Maar op momenten ook zwaar want het kan écht een driftkopje zijn. We zitten nu ook in een erg lastige fase met verlatingsangst, meerdere tanden die doorkomen etc.

16. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    welkom bully, ik hoop dat het snel raak is bij jullie.

mamasince2010, een ovulatietest is pas positief als de teststreep net zo donker of donkerder is dan de controle streep.
    Ik had maandag de 10e een posi test, zondag begon de teststreep al te kleuren maar nog niet donker genoeg, (vrijdag en zaterdag was er helemaal geen streep behalve de controle streep). Dinsdag de 11e werd de teststreep weer lichter.
    als je een positieve test hebt kun je tussen 24-48 uur daarna ovuleren.

ik heb eind van de middag getest die maandag de 10e, dan kan het dus zijn dat ik in de ochtend ook al een posi test had kunnen hebben als ik getest had. wij hebben zaterdag avond geklust (ik hoop dat als mijn ei gesprongen is in de ochtend van de posi test, mijn man zijn zwemmers nog in goede doen waren maandag ochtend...) en we hebben maandag, dinsdag en woensdag geklust en vrijdag voor de zekerheid (volgens SMEP) ik denk dat we ons best gedaan hebben....:) daar zal het niet aan liggen.....:D

17. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Huggybird: Haha! Flink geklust jullie! Je hebt in ieder geval alles in het werk gesteld om de kansen zo groot mogelijk te maken ;)

Ik heb mijn eisprong dus denk ik gisterenavond gehad. Zondag voor de laatste keer geklust dus ben beniewd of de zaadjes het volgehouden hebben ;) Volgens mijn vriend wel, die zegt dat ie taai zaad heeft ;)

18. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    oef ja... bekken klachten had ik ook.... de zwangerschap was geweldig, zo bijzonder en daar heb ik zo van genoten... maar dat bekken.... ik moest eerder stoppen met werken en ik denk dat ik na twee jaar pas echt kon zeggen dat het voorbij was....
    ik hoop dat ik er deze keer geen of in iedergeval dan minder last van heb.... ze zeggen dat het helemaal niet hoeft terug te komen bij een volgende zwangerschap.... (duimt heeeeeeel hard...;))

19. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    hahaha geweldig die mannen en hun zaad.....:D het zijn allemaal toppers.
    ik hoop met jullie mee hoor!!

en met onszelf....

20. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    ik heb vandaag mijn dochter thuis gehouden, ze is snot verkouden, ziet wit met wallen.... instortings gevaar dus.....
    vanavond heeft ze kerstviering op school en zou het wel heel sneu vinden als ze daar niet bij kan zijn, vandaar een relax dagje en vanavond naar de viering.
    we hebben net een chocolade cake gemaakt (voor op school vanavond) die we vanmiddag gaan versieren, alleen kan ze niet zo goed wachten tot de cake koud is...;) ze voeg net of ze niet al een stukje mocht hahaha zie ons al aankomen op school met een cake met een stuk er af....
    vanmiddag ga ik er een ster van snijden (we hebben hem in een taartvorm gebakken) en dan mag ze een stukje van wat ik er af snijd.

Deel Deze Pagina