wie doet er mee voor kindje twee?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mieke01, 2 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Haha wie weet heeft het een betekenis dat we ons het zelfde voelen.....;)

Oh jee wat erg zeg...... :( zo verdrietig en oneerlijk......

2. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Beterschap voor je man... Hoop dat het bij vannacht blijft...

Ja, is zo'n schatje die meis van ons....

3. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Ik merk niets..... Meer weet eigenlijk niet meer hoe dat de vorige keer was, weet wel dat ik aardig nuchter kon blijven en me niet helemaal gek maakte met alles wat ik voelde. Dat heb ik nu ook. Zo van "ik voel niets vreemds.... Dat kan iets betekenen maar dat kan ook niets betekenen...."
    Ga ook echt niet voor nod testen, liever iets later. Alleen had ik vorige keer direct een cyclus van 28 dagen en nu was het korter, dat vind ik wel jammer want ik kon daar echt van opaan en nu niet.....
    Toen ik dan ook echt over tijd was wist ik voor de test al dat ik zwanger was. Kon niet missen....

4. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Ik ga douchen en mijn bed weer in.....

5. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Zo, ben ik even goed weg gekomen... Welliswaar met een leugentje maar is voor iedereen beter...
    Mijn moeder was hier vanmorgen, en ik vertelde dat het hoesten zo'n pijn doet aan mijn longen. Zegt ze "dan moet je fluimucil (oid) nemen, dat zorgt er voor dat je het makkelijker op kan hoesten.
    Belt ze me een uur geleden op dat.ze dat spul voor me gehaald en dat ze het wel even kan komen brengen, super lief natuurlijk:)
    Zegt ze "je kan toch wel tegen blablabla en tegen blablabla en je bent toch niet zwanger want dan mag je dit niet gebruiken" :$
    Dus ik zeg nee hoor, kom maar brengen:)
    Ik wist zeker dat ze me ter plekke zo'n zuigtablet in de mond gestopt had.....
    Dus ik bel mijn man of hij albijna thuis is want moest een oplossing hebben voor mijn moeder er was. We willen niet dat iemand weet dat we "bezig"zijn. Dus heb ik snel mijn moeder gebeld en gezegd dat mijn man ze al gehaald had dus dat ze niet helemaal hier heen hoefde te rijden.:D
    Pfieuw...... Had niet tegen haar kunnen jokken als ze hier voor me had gestaan denk ik....
    Maar wil ook geen risico nemen, stel je voor dat ik toch zwanger zou zijn......

6. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Mamavane: Hoe gaat het met de ovu testen? Al iets wijzer geworden?

Mamasince: Beterschap! Hoe voel je je inmiddels?

Fleursylvano: Balen meid :( Hopen dat de volgende ronde raak is!

Huggybird: Ook beterschap! Hoe voel jij je inmiddels?
    Fijn dat je er met een smoesje vanaf kon komen! Wel lief van je moeder :)

Hier: Vakantie :D Al vanaf donderdag maar sindsdien alleen maar druk bezig geweest. Ei is dinsdagavond gesprongen, klopt met de ovu testen en ik heb hem gevoeld. Nu niks aan symptonen oid. NOD is 1 januari dus heb lekker de feestdagen als afleiding! Al vind ik het wel heel lastig dat ik nu niet weet of ik een wijntje kan drinken of niet. Ik kan ook geen excuus gebruiken want op 1ste kerstdag blijven we slapen bij mijn ouders dus hoef niet te rijden en 2de kerstdag is bij ons thuis. Ff nadenken hoe ik dat ga doen!

Hoe is het verder met jullie?

7. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Oh inge88 goed dat je je ei hebt gespot, mijn duimen draaien voor je!!!!
    Spannend hoor.
    Lastig om een excuus Te bedenken..... Ik denk even met je mee.....

Ik drink niet, dat scheelt wel.

Ik voel me nog steeds niet top.....:( maar niet meer zo'n hoofdpijn. Wel meer keelpijn helaas.....
    Super lief van mijn moeder, maar ben blij dat ik er zo ben af gekomen want het is voor haar en ons rustiger als ze het niet weet.....;)

8. mamavane

mamavane Bekend lid

27 jan 2011
    687
    21
    18
    Ovutesten nog steeds negatief helaas......Maar zit nu op dag 15 dus zou opeens ook wel heel vroeg zijn. Zou wel mooi zijn als het deze week ergens positief wordt, we zullen het zien!

Verder hier nu weer opgeknapt. Manlief was in de nacht van vrijdag op zaterdag ziek en heeft zaterdag ook bijna de hele dag in bed gelegen en zelf was ik gisteravond opeens ook helemaal niet lekker. Lag om kwart voor 9 al in bed tot vanmorgen kwart over 10. Nu gelukkig over, dus hopen dat dit het was, zo voor de feestdagen!

Huggybird balen dat je nog steeds niet fit bent, wel fijn dat je niet meer zo'n hoofdpijn hebt! En idd lief van je moeder, maar kan me voorstellen dat je blij bent dat je het zo hebt kunnen ontlopen!

Mamasince; ben jij al opgeknapt? en heb je alles in huis voor de verjaardag van jullie kleine meid?

Inge; fijn dat je je ei gevonden/gevoeld hebt! En in deze tijd heb je idd genoeg afleiding, dus dat is wel fijn! Je zou kunnen zeggen dat je je niet helemaal fit voelt (heerst blijkbaar haha) en daarom liever niet drinkt? Of gewoon niks zeggen in de hoop dat het niemand opvalt.......Tja lastig, ik weet het niet! Ik drink ook niet, dus hoef daar ook geen rekening mee te houden.

9. mamasince2010

mamasince2010 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    Goedemorgen

Mamavane fijn dat je weer bent opgeknapt. Hopenlijk spot je een mooi kerst ei
    ;)

Huggybird haha je bedenkt de gekste dingen...maar fijn dat je moeder hebt kunnen ontlopen

Inge88 lastig is dat dan. Ik heb toen gewoon 1borrel op.en gezegd dat hij niet goed viel..

Hier gelukkig opgeknapt.al 3dagen ongipijn maar er komt maar niks grrr
    Ga nu de stokjes gezond maken want meisje gaat zo feesten op kdv.
    Ze krijgen snoeplollys mee naar huis en die heb ik gelukkig het weekend al gemaakt.

10. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Ik wens je meisje een fijn feestje mamasince! En jullie alvast gefeliciteerd met haar verjaardag morgen.

Spannend nog geen ongie.....

11. mamasince2010

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land

Dank je huggybird. Haar feestje op het Kdv vond ze super.heerlijk om dat stralende snoetje te zien:)
    Ongie zal snel doorzetten denk.kon me niet bedwingen en test gedaan haha die was negatief....dus ongie kom maar op nieuwe ronde nieuwe kansen;)

12. mamavane

mamavane Bekend lid

27 jan 2011
    687
    21
    18
    Fijn dat je meisje het zo leuk vond!
    Balen van je negatieve test......maar wie weet toch nog iets te vroeg?

Alvast veel plezier morgen met de verjaardag van jullie meisje!

13. mamavane

mamavane Bekend lid

27 jan 2011
    687
    21
    18
    Voordat ik het vergeet;

Iedereen heel fijne feestdagen gewenst en een heel gelukkig en vruchtbaar 2013!
    Ik ga duimen voor positieve testen in 2013!

14. mamasince2010

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    Mamavane ik geloof niet dat het te vroeg is morgen is als het goed is mijn nod. Maar mocht het einde van de week nog niet zijn gekomen waag ik er nog wel1

15. mamasince2010

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    Ik wens iedereen hele fijne kerstdagen en een geweldig 2013
    Dat het inderdaad maar een vruchtbaar jaar mag gaan worden voor iedereen.... En misschien zelfs nog wel voor dit jaar;)

Dank jullie voor de felicitaties!!!

16. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Heerlijk he als ze zo genieten.:)

Aah jammer.....maar... Geen bloed geeft moed....

17. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Van hier ook fijne dagen en een liefdevol, gezond en vruchtbaar 2013 voor iedereen.

18. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    #318 huggybird, 25 dec 2012
    Laatst bewerkt: 25 dec 2012
    Helaas, gisteravond opeens een beetje bloed.... Wel bijzonder want heb altijd eerst een dag bruin verlies en nu dus rood en daarna pas bruin.
    Het zal vandaag wel verder doorzetten dus..... op naar ronde 3......:( wel weer een cyclus van 25 dagen, daar mag ik niet over klagen.

19. mamasince2010

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    Huggybird balen zeg.....wel netjes 25dagen
    Hier nog steeds niets..maar ook geen klachten.dus maar wachten op de ongie.
    Verjaardag van kleine meid zit erop tjeeeeeee niet normaal zoveel dat ze heeft gekregen.veel mensen hadden iets voor haar verjaardag en kerst!net terug van het etentje en ze ligt zwaar uitgeteld....morgen lekker pyama dag en spelen met haar kadoos!!

20. mamavane

mamavane Bekend lid

27 jan 2011
    687
    21
    18
    Jammer huggybird! Wel fijn dat je een regelmatige cyclus hebt!

mamasince fijn dat je meisje zo verwend is! En nog niet ongesteld, wie weet...........

Inge, is het gelukt met een smoesje verzinnen?

Gisteren gezellig kerst gevierd bij schoonouders en iedereen flink verwend met allerlei kadootjes. En vanmiddag/vanavond gezellig naar mijn ouders!
    Voor je het weet zitten we alweer in januari, de tijd gaat zo snel voorbij!

Fijne dag nog verder iedereen!

Deel Deze Pagina