wie doet er mee voor kindje twee?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mieke01, 2 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyfull79

Joyfull79 Actief lid

27 aug 2009
    166
    0
    0
    Ik ben administratief medewerkster
    Provincie Groningen
    Normaal gesproken zou mijn NOD 16 november zijn. Ga er niet vanuit dat het meteen de 1e ronde raak is, maar hopen doe ik natuurlijk stiekem wel. Mijn man is echter een met twee benen op de grond type haha. Dus probeer zelf ook een beetje nuchter te blijven, maar dat valt niet mee. Ben trouwens al mama van een prachtdochter, die in januari 2 word.

2. Amytje

Amytje Fanatiek lid

7 jul 2010
    1.044
    25
    48
    Vrouw
    Midden Nederland
    Mijn NOD is 13/14 november..

Leuk dat er meer meiden zijn die mee schrijven!

3. Charisma83

Charisma83 Actief lid

25 okt 2008
    173
    0
    0
    amsterdam
    Hoi Meiden

Ook wij gaan voor onze 2 de kindje we hebben al een zoontje van 3,5.
    Dit is onze 1ste ronde en m'n nod is 12 november. Wel lopen allemaal een beetje gelijk op hier leuk hoor. Ik ben 29 jaar. Nou ik hoop op veel positieve testen deze maand voor ons allen.

4. rhea karels

rhea karels Actief lid

16 mei 2012
    287
    0
    0
    Mijn NOD is 17 november.

5. kwebbel1984

kwebbel1984 Fanatiek lid

30 okt 2012
    1.027
    0
    0
    Wij gaan ook voor een tweede kindje. Ik heb 12 september mijn spiraal laten verwijderen en ben op 1 oktober ongesteld geweest. Ik dacht dat ik maandag mijn NOD zou hebben maar dat was niet zo. Had meerder (4) testjes gedaan want de een gaf een licht streepje en de ander zei weer negatief. Vrijdag ben ik weer ongesteld geworden dus helaas toch echt negatief op naar ronde 2. Moet me alleen even goed inlezen over mijn menstruatiecyclus want ik snap er nog niet veel van. Ik was altijd 5 dagen ongesteld en nu nog maar 3 dagen. Van onze dochter was ik bij ronde 2 al zwanger...

6. justme29

justme29 Actief lid

4 nov 2012
    135
    0
    0
    hotfixen
    flevoland
    hoe krijg je zon mooie banner onderaan

7. rhea karels

rhea karels Actief lid

16 mei 2012
    287
    0
    0
    @justme, in mijn banner staat een site die kan je bezoeken en het spreekt voor zich. Je kan het ook via zp doen en dan de link kopiëren in in je handtekening plaatsen. Hoop dat je me uitleg snap weet het niet beter uit te leggen.

8. justme29

justme29 Actief lid

4 nov 2012
    135
    0
    0
    hotfixen
    flevoland
    dank je wel ga het probereb

9. Sammm

Sammm Lid

13 aug 2011
    48
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Hee meiden! Ook ik meld mij hier! :) Wij hebben al een zoontje van 2,4 jaar en gaan nu voor een 2e! Ik ben 21 oktober gestopt met de pil, de 26e tot 30e gemenstrueerd! En zal rond de 23e/24 mijn Nod hebben!

10. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Hoi dames!! Ook ik sluit me hier aan!! Mijn zoontje is net een half jaar geweest, en we willen nu al graag voor een tweede gaan.. 18 oktober spiiraal verwijdert en 19 oktober ongesteld geworden.. Bezig met ovulatietestjes waar ik nog niet zoveel van snap!! Ach hoop snel zwanger te zijn! De eerste duurde 8 maanden.. Dus dat was vrij normaal! Al hoop ik dat de tweede wat sneller zou gaan ivm mijn opleiding! Ik ben een jonge mama! 21 jaar!

11. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Mijn NOD is op 29 November, mijn ongie is nu haast voorbij en dan kunnen we weer aan de klus ;) ik gebruik ook ovulatie testen en ik zag dat op Ovulatietesten en zwangerschapstesten vanaf 49 cent | Sensitest nu herfstkortingen zijn..dus dames mochten jullie ze willen gebruiken neem eens een kijkje op de site. Vorige maand heb ik ook de Clearblue gekocht met zo'n :) heel handig maar zo duur!!

12. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Hoi meiden, ook ik wil me aanmelden. Onze dochter is nu 2 jaar. Ik heb PCO en ben van haar zwanger geworden dmv het spuiten van puregon en bij de 4e ronde zwanger. In juni ben ik geheel spontaan zwanger geraakt maar helaas een miskraam bij 9 weken, maar de wens voor een 2e werd toen wel heel groot.
    Uit onderzoeken blijk ik nu een normale cyclus te hebben, maar de gyn. begreep ook dat ik wat minder vertrouwen hierin had en mocht meteen weer beginnen met spuiten zodra ik mijn menstruatie kreeg. Deze begon dinsdag en donderdag de eerste spuit gezet. Aankomende donderdag mag ik komen voor een echo om te kijken of er al een eitje begint met groeien. Dus mijn NOD weet ik nog niet precies. Ik denk zo rond 28 november.
    Heb er wel weer zin in!
    Duimen dat de eerste positieve testen in dit topic zich nog melden in 2012!

13. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Laten we hopen dat we allen met een positieve test 2012 verlaten :)

14. Amytje

Amytje Fanatiek lid

7 jul 2010
    1.044
    25
    48
    Vrouw
    Midden Nederland
    Ja dat zou super zijn voor ons allemaal!!

15. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Haha ja dat zou het mooiste zijn! maar dat durfde ik niet op te schrijven :)

16. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Hoi meiden,

Ik doe ook mee voor nummer twee! Ik vind het wel weer super spannend en stiekem zie ik er ook best tegenop weer 9 maanden zwanger te zijn. Hoewel ik weinig klachten had, vond ik het maar niets...

17. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Ik doe ook weer mee, jaja ons zoontje is pas 5 maand maar we willen niet teveel leeftijdsverschil, vandaag gestopt met de pil.. Spannend!

18. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Fleursylvano, wel heel leuk wanneer het leeftijdsverschil niet zo groot is. Vind het ook wel knap, met 5 maanden moest ik er echt niet aan denken haha. Kwam toen pas een beetje in een ritme. :D

19. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Leonizzie, O ik vindt het heerlijk om zwanger te zijn echt heerlijk ondanks dat ik eigenlijk best veel kwaaltjes had. Haha het ritme was hier al aardig snel op orde, werk ook niet dus misschien maakt dat het makkelijker om voor deze keuze te gaan. Zelf zijn we enig kind en vonden dat verschrikkelijk vroeger dus hopen nu wel op een 2e die dicht bij Sylvano's leeftijd is zodat ze lekker kunnen 'ravotten' :)

20. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Dames deze even verplaatst naar "zwanger worden clubs"

Deel Deze Pagina