wie doet er mee voor kindje twee?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mieke01, 2 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    ik heb zo iets raars....:) mijn onderkantje is helemaal een beetje opgezwollen..... had ik de vorige keer rond mijn eisprong ook en toen dacht ik... is toeval;) maar nu heb ik het weer.....:$ ik lijk wel zo'n aap hahaha
    ergens wel handig... hoef ik geen ovu testen meer te gebruiken :D
    maar wel een beetje gek....

2. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    hahaha een vet positieve ovu test.... handig zo'n bavianen muts.....;)

3. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Ik hou die andere "tester" even voor mezelf:D

Bijgevoegde bestanden:

4. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Het rechter streepje is de controle streep en de linker de test streep, die test streep moetdonkerder zijn dan de controle streep..... Heb hem vorige. Keer niet zo knal als deze gehad.

5. mamasince2010

mamasince2010 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    Op eitjes jacht dan!!!!!
    Enne laat die baviaan maar achter wege op de foto haha
    Maar wel heel handig dat je lijf dit op deze manier uit:D

6. mamasince2010

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    Eentje fijn dat het einde bijna in zicht is. En inderdaad dan maken die paar weken ook niets meer uit.
    Spannend hoor.... Ongi of niet....

Hoe is het met alle zieke kindjes?

Hier 1 Jan meteen flink ongie geworden zo ook 2jan en gisteren was het alweer bijna over.... Hoelang duurt jullie ongi meestal?
    Weet gewoon niet meer hoe het is een pilloze menstruatie nee dat zeg ik niet goed heb er toen niet opgelet:)

7. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Huggybird @ Mijn dochterje is nu 15 mnd.. Ze zit veel aan haar oortjes te wrijven en er met haar vinger in. Was voor mij een teken dat ze ergens lsat van had. De arts in het buitenland zei ook dat het wat geiiriteerd was, (gelukkig geen ontsteking ivm terug vliegen) . Weer terug in ned leek het even minder, t is met ups en downs heb ik het idee.
    Zo sneu he als ze dan ergens pijn hebben, hoe oud dan ook.

D

8. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    Hallo meiden ,
    mag ik ook mee doen met jullie kletshoekje ?

Ik ben ook bezig voor de 2e en zit al in 10e ronde ik heb zoon van 11 jaar zelf ben ik 30+ momenteel ben ik 8 dagen overtijd
    ik heb wel even een pauze gehad van 2 maanden na een 2e vmk

9. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    oh daar ging iets mis.. Hihi was nog helemaal niet klaar.

Ja dat smeppen :$ ik denk dat wij dat ongemerkt nog spontaan doen hihi.. (al doe ik geen ovu testen)
    Maar het is me duidelijk wat het nu precies inhoud.

inderdaad duidelijke test :) wat betreft je andere test , appart hihi! Wel geniaal dat je lichaam dat op deze manier aangeeft.
    Ik weet het bij mijzelf ook altijd, mn darmen zijn wat van slag en ben heel erg opgewonden.. hihi sorry voor detail.

mamasince2010 @ zijn inderdaad erg blij dat het eind in zicht is, t is wel erg heftig geweest en voorla met die kleine was alles qua leefbare ruimte erg beperkt, nu kan ze weer heerlijk rennen :)

Hier nog geen ongi.. ga zo even testen, al denk ik negatief , heb het idee dat ik ongesteld word. we zullen zien

10. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    bibinijmegen @ gezellig, natuurlijk :)

Heb je al getest nu je 8 dagen over tijd ben?

11. mamasince2010

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    Eetje spannend testen........ben benieuwd ik hoop roze!!!!

Welkombibi ook spannemd bij je!!!

12. bibinijmegen

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    Haj eetje bedankt zal vast wel gezellie worden :)
    ik heb nog niet getest ben beetje bang geworden om te gaan testen omdat ik 2 maanden geleden vmk gekregen heb en eigelijk niet echt weet welke test nu goed is want ik hoor zo verschillende verhalen hier op de forum er over.

Maar ik zie dat jij ook overtijd bent spannend wanneer moet je ongi worden ?

13. bibinijmegen

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    dankje wel is zeker spannend pffff:(

14. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Zojuist getest ... :( niet zwanger.
    Nu maar weer wachten wanneer ik ongi word.

Bibinijmegen@ mijn cyclus is tussen de 27 en 29 dagen.. ik reken in mijn banner altijd op 29..
    Geen idee welke testen er het best is. Ik gebruik nu elke keer een test bij kruitvat vandaan 2 voor 5 euro geloof ik. In het verleden clearbleu maar vind dat voor nu te duur.

Wat vervelend zo een vmk.. In het verleden naar waarschijnlijkheid ook eens gehad, ben toen behoorlijk ziek geweest en veel vloeien 3 dagen na mn nod.
    Aan welke test zat je te denken?

15. mamavane

mamavane Bekend lid

27 jan 2011
    687
    21
    18
    handig huggybird, dat je lichaam het zo duidelijk aangeeft! Smep ze dan maar weer he!:p

Wat jammer Eetje, dat de test negatief was! En vervelend dat je dochtertje ook oorpijn heeft.....Beterschap!

mamasince2010; bij mij duurt mn ongi altijd een week. Wel fijn als je er na een paar dagen alweer vanaf bent!

bibinijmegen; welkom! Kan me voorstellen dat het spannend voor je is! Hoop dat je snel positief test en dat het allemaal goed gaat.

Hier gisteravond ook weer niet gelukt........ik was zo verdrietig/teleurgesteld! En mn man maar zo zn best doen en sorry zeggen ook al kan hij er niks aan doen, de schat. Hoop zo dat het toch raak is op de een of andere manier, anders zitten we al weer in ronde 13 straks.............Zucht.
    Ben vanmorgen maar lekker gaan winkelen met dochterlief, even wat leuks doen om mn gedachten te verzetten.

16. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Ach wat vervelend mamavane.. Heb je al wel je ei gehad?
    Het lijkt me zo vervelend om in die situatie te zitten.. Sterkte zeggen klinkt ook zo wat , maar het is niet niks. Hard duimen dat het deze maand raak is voor jullie!!

17. mamavane

mamavane Bekend lid

27 jan 2011
    687
    21
    18
    Dank je Eetje, lief van je!
    weet niet zeker of mn ei al is geweest. Had dinsdag/woensdag een positieve ovulatietest, dus misschien is mn ei woensdag of gisteren geweest, of misschien pas vandaag? Geen idee.....voel vandaag wel van alles dus kan best zijn dat het vandaag is. Als dat zo is denk ik dat we weinig kans hebben, aangezien dinsdagavond de laatste keer gelukt is. Wie weet vanavond evt nog.........

18. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Geen zorgen :D

19. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Ons meisje is nog slechthorend van de dichter oren....

Ik ben altijd een dag of 7 ongie.

Ik heb ook met veel dingen dat ik denk :(hoe was.dat.toen ook al weer.....

20. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Ach ja het is ook zielig, het voordeel als ze wat ouder zijn is dat ze beter kunnen vertellen waar ze pijn hebben.

Deel Deze Pagina