wie doet er mee voor kindje twee?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mieke01, 2 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Welkom bibinijmegen,
    Hoe +is 30+?

Ik ben ook 30+ das voor mij 37:D

2. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    33 jaar

3. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Spannend!!!!! Ik duim voor je.

4. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Jammer eetje, dan maar hopen dat.de.ongie snel komt.....

5. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Ach meis, balen zeg.... Kan me je teleurstelling en verdriet wel voorstellen hoor, ook rot voor je man.....
    Ik hoop voor.jullie dat het raak is meis....

6. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Oke, dan ben ik 30++:D

7. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Ben vanmiddag lekker met dochter en 2 nichtjes naar ballorig geweest, meiden lekker spelen en ik lekker lezen:)
    Nu ff koken.

8. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    dankje wel idd spannend

9. Skip

Skip Actief lid

13 dec 2012
    238
    0
    0
    Kapster
    Hoofddorp
    Dag meiden

Wij zijn sinds januari 2012 aan het proberen zwanger te worden VOOr nr2 nu sinds deze maand met ovuluatietesten begonnen en op woe mijn ovulatie gevonden dus spannend !!!

10. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    hoi skip,
    ook je ei gevonden dus, spannend steeds dat afwachten....

11. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    mamavane@ duim dat het vanavond lukt!! Je hebt iig wel een ei gemeten, wie weet toch raak.

Hier zet eindelijk mn menstruatie door. Op naar de volgende ronde :) .. Misschien is februari wel onze lucky maand. 2 jaar geleden werd ik zwanger van isabelle, vond het in elk opzicht ook een relaxte periode om zwanger te zijn..

12. mamasince2010

mamasince2010 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    Goedemorgen dames

Eetje balen dat je ongi doorzet:x wel prettig dat je nu weer weet waar je aan toe bent!
    Hopen dat februari weer zon mooie maand voor jullie word.

Skip welkom en wat fijn dat je je ei hebt gevonden.hoop dat het snel raak mag zijn voor jullie!!

Huggybird was het gezellig bij balorig.waar zit dat ook alweer? Hoe is het met de oren wan je meisje?

Mamavane wat balen zeg van en voor hubbie. Hopen dat je ei wel op t goede moment er was:cool:

Bibinijmwegen snap je angst voor het testen. Heb zelf ook 2mnd geleden helaas voor de 2de keer een miskraam gehad.

Wanneer en hoe zijn bij jullie de kinderen s nachts zindelijk geworden?
    Chloe is al een lange tijd overdag zindelijk maar s nachts nog niet.
    Hoe is dat bij jullie gegaan?

13. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Ah jammer zeg.....
    Ik wil die relaxen periode om zwanger te zijn ook wel uit proberen:D maar dan beginnen we wel al in januari:)

14. mamavane

mamavane Bekend lid

27 jan 2011
    687
    21
    18
    Bedankt meiden voor de lieve woorden! Gisteravond is het gelukt, dus nu afwachten!

Eetje, hopen dat je de volgende ronde meer geluk hebt!

Hubbybird, hoe is het met je meisje? Ballorig ben ik nog nooit geweest, maar sinds kort zit er 1 in mn oude woonplaats waar mn ouders nu nog wonen, dus dat is ideaal om binnenkort eens heen te gaan!

Welkom Skip! Vervelend he, dat het zo lang duurt.........hoop dat het snel raak is!

Zindelijk worden 's nachts kan ik nog niet over meepraten. Onze dochter plast overdag wel steeds meer op het potje/wc en ook steeds vaker dat ze uit zichzelf aangeeft dat ze moet plassen. Gisteren bij de hema nog, ik was even wat met haar gaan drinken en toen zei ze dat ze moest plassen op de wc. En dat heeft ze toen ook gedaan bij de hema! Vond ik wel knap van haar, zo ergens anders! En dat heeft ze nu steeds vaker, dus ben best wel trots!

Hebben jullie kindjes ook zoveel fantasie? Ik sta er hier soms echt van te kijken wat ze allemaal verzint. Ze is helemaal fan van de disney prinsessen en die worden dan ook overal bijgehaald. Gisteren in de auto toen we weer naar huis gingen had ze hele verhalen; ze ging naar een feestje en ik mocht ook komen, want het was haar feestje, ze was jarig en werd 4 jaar. En daar moest ze nog taartjes voor maken en iedereen moest meehelpen. Ariel en prins Erik moesten meehelpen, Doornroosje meehelpen, Laura en Tessa (denkbeeldige vriendinnetjes), Belle moest meehelpen, en ze hadden allemaal hun eigen mixer. Lekkere taartjes met aardbei en framboos en druiven en ijs.
    En zo gaat het de hele dag door; van de dekens op ons bed maakt ze een ballenbak of een boot en overal moet het hek (en dat kan dan van alles zijn; een kussen, een blokje....) dicht zodat de schildpad er niet door kan (?).
    Zo leuk om te zien/horen! En soms verbaas ik me echt over wat ze allemaal al kan/weet...........kleine meisjes worden veel te snel groot!

15. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    @mamasince het was super bij ballorig. Dat zit op verschillende plaatsen, wij waren in Arnhem.
    Mijn meiske is nog steeds slechthorend aan haar volume. Te horen..... Als we er in kijken lijkt het smeer wel wat te krimpen maar er komt nog steeds niets uit.......:( Ze geeft geen pijn meer aan gelukkig.

Zindelijkheid. Onze dochter was eigenlijk s'nachts eerder zindelijk dan overdag. Overdag ging opeens heel snel toen ze 2,5 jaar was, een vriendje op het Kdv was er mee bezig en dat vond ze bere interessant en toen mocht ze van de leiding ook zonder luier en dat ging aardig goed. Toen was het met twee weken bekeken.
    Ik haalde haar toen denk ik al wel 2maanden elke ochtend droog uit bed. En na haar middag dutje ook, dan zetten ik haar altijd al op de pot.
    Denk dat het bij chloe ook wel van zelf zal komen. Ze is nog maar jong.
    We hebben haar trouwens nooit s'nachts uit bed gehaald om te laten plassen. Omdat het zo vanzelf ging.

16. mamasince2010

mamasince2010 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    Mamavane officieel op t wachtbankje;) en dat je er maar snel vanaf mag!!!

Fantasiewereld oooooo heeeerrrrrllliijjkk maar vaak ook wel een heeeeeeelllleeee grote spiegel haha
    Ineens hoor ik haar dan tegen haar poppen praten en denk dan....hmmm zei ik dat laatst ook niet.
    Laatst schoten de tranen in mijn ogen. We hebben nooit verzwegen dat ik zwanger ben geweest en volgens chloe kreeg ze een zusje!
    Zegt ze tegen haar pop:lief zusje kom maar snel echt....Pfff slik

17. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Super he die fantasie! Hier ook zo eentje.
    Al had ze ook al heel snel dat ze heel graag wil weten wat woorden betekenen, zoals gisteren, ze riep naar boven "mama, wat betekent dagdromen??" dat hoorde ze op tv.
    En ik had nick en simon op staan in de auto en hij heeft dan dat nummer vaderdag (ik geloof dat het zo heet) over dat hij zijn vader verloren heeft en daar verdriet van heeft. Dat wil ze dan 4keer achter elkaar horen en dan gaat ze er allemaal vRagen over stellen als "is dit een verdrietig liedje? Is hij zijn vader kwijt? Waarom zegt hij dat de zo'n niet meer schijnt" toen ze dat de.eerste keer vroeg, vroeg ik waarom ze dacht dat het een verdrietig liedje was zei ze "nou dat hoor ik gewoon aan de muziek"
    Toen webij het graf van mijn schoonouders waren werd er net iemand begraven,ze had al de hele morgen vragen gesteld over hoe een begrafenis in zijn werk gaat dus we konden van een afstandje laten zien wat we.die ochtend verteld hadden. Nou ze wilde wel even van dichtbij gaan kijken hoe de kist de grond in zou gaan.... Toen ik zei dat dat niet kon omdat we die mensen niet kennen zei ze " dan gaan we er gewoon heen geef ik een hand en zeg ik mijn naam en dan kennen ze mij toch"
    En zo zei ze.toen mijn sz ging bevallen "we moeten snel naar het ziekenhuis hoor, dan kan ik even kijken hoe de baby er uit komt":D
    En ik zat er al op te.wachten, 2wekwn later kwam de. Raag "maar mama, hoe komt een baby eigenlijk blijkt IN de buik":$:D

18. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Oef, das wel even slikken ja...... Wel super lief.....

19. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Mamavane super dat het nog gelukt is gisteren:) en nu maar wachten.....

20. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Ik zie dat er weer.allemaal stomme dingen in mijn berichtje staan, dat komt om dat.ik. Via de BlackBerry post, net als die stomme punten er tussen;)

Deel Deze Pagina