Oeiiii spannend weer huggybird ik hoop zo voor jullie dat het raak is. Hier ook weer bijna aan de bak hahah. Ongi was na 4dagen helemaal over.. Moet zeggen dat ik door het verleden het ook wel super eng vind. 2x miskraam en veel littekenweefsel door cysten. Soms ben ik zo ontzettend bang dat het niet meer weg gelegd is voor ons. En ik weet dat we net pas weer zijn begonnen maar goed dat neemt mijn gevoel niet weg.... Sorry voor t ego bericht.
Ik herken de angst dat het voor ons niet meer weggelegd zou kunnen zijn wel maar dan omdat ik de jongste niet meer ben..... Ik word deze maand 38 en de kansen worden dan toch echt wel kleiner..... Heb echt het gevoel dat we haast hebben, tegen de tijd dat ik 40 ben is het voor mijn gevoel helemaal over..... En ik heb geen verleden met mk of andere problemen.....
Pfff kan me jou angst ook helemaal voorstellen. En wat de reden er ook van is. D angst die het met zich meebrengt is gewoon niet prettig. MAAR WE BLIJVEN POSITIEF EN GAAN VOOR ROZE!!!!! Gelukkig kunnen we hier ons verhaal kwijt haha
Bijna 38 maar dat wist je al. Mijn man en ik kennen elkaar 8 jaar en we hebben een dochter van 4,5 jaar. En we zitten in ronde 3.
Spannend inderdaad voor iedereen.........Bibi ga je dan ook morgen al testen of doe je dat echt pas volgende week? Ik duim voor je! Vervelend he meiden, die angst dat het niet gaat lukken of niet goed gaat.........heb er zelf ook last van, denk niet dat het raak is en ben bang dat het nooit gaat lukken..... Vandaag nieuwe bed van dochter in elkaar gezet zodat ze er vannacht in kon slapen. Ze was helemaal enthousiast en kon haast niet wachten. Toen puntje bij paaltje kwam, huilde ze tranen met tuiten; ze wilde toch echt gewoon in het ledikantje slapen haha Ik ben trouwens 29!
Ach gossie mamavane, je meisje zo over haar toeren van haar grote bed.... Heb je het ledikantje er naast gezet zodat ze kan kiezen? Zag geloof ik bij kruidvat zo'n bed rekje voor 9 euro ofzo. Dan kunnen ze er niet uit vallen, handig en heeft een veilig gevoel.
Mamavane agossie wilde ze toch in het vertrouwde bedje! Wij hebben er de eerste dagen het matras van de ledikant naast gelegd op de grond en dan mocht ze zelf kiezen waarmee ging liggen. 2x op de grond en toen wilde ze haar bed toch wel uit proberen... Vandaag officieel vakantie voorbij om vijf uur ging de wekker weer.manlief moest naar gennip. Om half 7 ging ik chloe roepen. Zegt ze zoo ik heb lekker geslapen eruit want ik mag weer naar school (Kdv) hahah die heeft er zin in. Volgens mij zijn we allemaal een beetje rond dezelfde leeftijd... Gisteren hebben we nieuwe matrassen gekocht,was echt nodig hahah Die we hadden MOESTEN we kopen.had na de bevalling nl behoorlijk bloedverlies. Dus snel goedkope matrassen gekocht.....maar hierbij blijkt goedkoop is duurkoop. Vandaag kunnen we de nieuwe halen,waren niet meer. Op voorraad. Zegt Hubbie als we daar geen kindje op kunnen maken hahaha........ Wow heel verhaal zo s morgens Ik ga werken
ja we hebben haar ledikantje er nu naast gezet en dan laat ik haar gewoon kiezen inderdaad. En dan wil ze vanzelf wel een keer het grote bed uitproberen! Vanmorgen toen ze wakker werd wilde ze graag een boekje lezen en dat moest uiteraard wel weer meteen op haar nieuwe grote bed haha. ik zal eens kijken bij de kruidvat of ze dat rekje hebben, dat is wel handig! Net Eden naar de psz gebracht; vond ze toch ook wel weer even spannend na 2 weken vakantie. Even weer wennen! Werk ze voor iedereen die moet werken vandaag!
hoi dames ik ga vanmiddag even naar de stad om test te kopen hier nog steeds geen ongi ik merk dat ik snachts onwijs veel wakker word om te plassen ik word er gek van dat heb ik nooit zou het dan toch zo zijn ? gister verjaardag gehad gewoon niet aan alcohol gezeten gezegt dat ik aan het lijnen was hahah mooi smoes dacht ik dus kom mooi uit gelijk als het zo zou zijn haha
Hallo allemaal, Mijn zoontje wordt over 3 maanden 2 jaar oud en wij zijn ook aan het proberen voor een tweede. Bij mijn zoontje was het eigenlijk meteen raak bij de eerste ronde, echter liep dat uit op een miskraam, wat eigenlijk vrij normaal blijkt te zijn in de eerste paar weken. We hebben toen 1 maand niet geprobeerd, emoties. De ronde daarna was weer wel meteen raak en dat is mijn geweldige zoon geworden ! Nu ben ik op 20 oktober gestopt met de pil, 2 dagen later ongesteld geworden. Periode daarna ook weer, wel veel heviger dan met de pil, maar ongesteld geworden. Nu ben ik 2 weken en 4 dagen overtijd. MAAR volgens 5 testen ben ik toch echt niet zwanger. Vandaag bij de huisarts geweest en meteen bloed laten prikken, de kans dat ik toch zwanger ben is wel heel klein dus ik ga er maar niet vanuit. Allemaal leuk en aardig maar als ik niet zwanger ben, dan aub wel ongesteld worden, want dan kan ik weer proberen voor ronde 3 !! Maar zonder dollen, ik zit hier wel behoorlijk mee in mijn maag, want volgens mij is dit niet een kwestie van ontpillen aangezien ik daar nooit last van heb gehad. Terwijl ik bij mijn eerste zwangerschap echt ongeveer 12 de pil heb geslikt, nu maar net 1 jaar, dus waarom zou ik nu ineens moeten ontpillen ?? Iedereen die aan het 'oefenen' is Heel veel succes
welkom als eerste natuurlijk ik zou gewoon even de bloedtest even afwachten maar ik snap je frustratie lieve ongi of dat de test zwanger aan geeft dan de ontzekerheid maar het zou goed het ontpillen kunnen zijn ik heb al heel lang geen pil meer maar ik ben nu vandaag ook precies 11 dagen overtijd vanmiddag ga ik namelijk een test doen want ik durf niet zo goed te testen ivm ik 2 maanden geleden een mk gehad heb helaas :xmaar ik hoop nu ook dat ik zwanger ben morgen even testen of anders vanmiddag even kijken maar ik weet niet of het wat uit maakt bij de kv testen of je ochetnd of middag beste kan testen weet iemand dat ?
Volgens mij maakt dat op zich niet uit bij de kv testen. Ik denk dat als je zwanger bent, een test sowieso wel hartstikke positief is, aangezien je al 11 dagen overtijd bent, dan maakt het denk ik niks uit of je 's morgens of 's middags test. Spannend! welkom babywens1! Heb je de uitslag van de bloedtest al of gaat dat niet zo snel? (heb geen idee hoe dat werkt haha) Tja, een vrouwenlichaam zit raar in elkaar! heb wel eens gehoord dat het wel een jaar kan duren voordat alles weer normaal werkt na het stoppen met de pil. Toen ik zwanger werd van onze dochter had ik ook ongeveer 10 jaar de pil geslikt, gelijk netjes ongesteld volgende maand (bewust 1 maand gewacht) en toen direct zwanger! Nu ook amper 1 jaar de pil geslikt en het leek erop dat het na een paar maand allemaal weer regelmatig was, maar we zijn nu een jaar bezig en mn cyclus wordt steeds langer. Maar ja, kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat dat nu nog van het ontpillen komt............. Maar snap heel goed dat je wilt weten waar je aan toe bent, dit is ook niet wat!