wie doet er mee voor kindje twee?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mieke01, 2 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babywens1

babywens1 Actief lid

7 mei 2010
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel succes morgen !!

2. mamasince2010

mamasince2010 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    Bibi spannend hoor Pfff zelfs ik vind het al spannend kun je nagaanvhoe jij je voelt;)
    Mijn duimen draaien en het kaarsje is aangestoken voor een positieve test!
    En net wat mamavane zegt het tijdstip maakt bij mijn weten idd niets uit. Als je al zon geruime tijd overtijd bent...

Mamavane hahah mooi hè het boekje lezen wel op het grote bed,
    Vond ze het weer leuk op de psz?

WELKOM babywens!! Oooo verschrikkelijk wat een vrouwen lijf allemaal doet Pfff.
    Maar zou idd de bloedtest even afwachten,al kan ik me voorstellen dat je wil weten waar je aan toe bent:(

Zo de nieuwe matrassen liggen op het bed!!!testen maar hahah
    Nieuwe manager leuke vrouw dus komt wel goed denk.

Vraagje heb vandaag links in mijn onderbuik wat krampjes......... Eisprong kan nu toch nog niet???

3. babywens1

babywens1 Actief lid

7 mei 2010
    201
    0
    0
    NULL
    NULL

Ik krijg woensdag de uitslag.

Wat vervelend zeg dat het al een jaar duurd. Misschien is het ook de leeftijd die meespeelt ? Bij mijn zoontje was ik 28 toen ik zwanger raakte, nu (net 5 dagen) 31.... ik gok ook maar wat hoor, vind het erg vervelend. Hoewel mijn ene collega is 33 en die is nu meer dan een jaar bezig, mijn andere collega is 42 en bij haar was het meteen raak ! Leeftijd zegt dus ook niets.

Stiekem hoop ik dat de bloedtest toch positief aangeeft, maar ik weet wel dat ik dan mezelf een beetje voor de gek hou :(

4. babywens1

babywens1 Actief lid

7 mei 2010
    201
    0
    0
    NULL
    NULL

Je hebt gelezen wat mijn lichaam voor raars doet, maar je eisprong is normaal gesproken toch ongeveer 2 weken na de eerste dag van de menstruatie ? Het lijkt me dan van niet, maar ja een vrouwenlichaam he, dus je weet het nooit zeker ;)

5. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Hahaha als dat werkt ga ik ook nog een nieuwe matras halen, heb een kuil in de mijne.....;)

6. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Lekker veilig zo'n rekje aan het bed.
    Heeft je dochter het leuk gehad op de psz?

7. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Pfffff spannend hoor!!!!

8. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Welkom babywens1 naar dat wachten en die onzekerheid zeg.....
    Ik duim voor je dat het toch raak is.... Zo niet dan maar snel ongie... Dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent.....

9. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    ik moet zeggen vrouwenlichaam vele rare dingen
    met je doet ,ik ben al tien maanden.bezig elk maand was
    anders je lichaam soms gewoon een vreemde voor je
    ik hoop voor je dat je woensdag namelijk positief nieuws krijgt

10. bibinijmegen

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    ah super lief van je ,morgenvroeg ben je de eerste die het weet
    hopen op rose pfff zenueachtig even gedachten proberen te verzetten

11. mamavane

mamavane Bekend lid

27 jan 2011
    687
    21
    18
    ja ze heeft het leuk gehad hoor, op de psz! Wel is ze daar altijd erg rustig, gaat wel lekker spelen maar laat zichzelf niet echt zien, praat niet zoveel daar........terwijl ze thuis zo anders is! Vind ik wel jammer, hoop voor haar dat ze daar nog overheen groeit (maar ja, heeft ze ook niet van een vreemde...;))

Heb nog niet gekeken naar het hekje, en nu slaapt ze lekker in het grote bed! Ze wilde zelf in het grote bed slapen en ging ook zonder problemen lekker liggen, niet huilen, niks! Ik hoorde haar nog een tijdje kletsen met de knuffels en toen was het stil. Ben best een beetje trots!

babywens volgens mij is het toch pas zo vanaf je 35e ofzo dat leeftijd echt een rol kan spelen? Ik ben nu 29, kan me ook niet voorstellen dat het daar aan ligt dat ik nu al een jaar verder ben..........hopen op goed nieuws voor jou woensdag!

Bibi wat spannend morgenvroeg! Ik hoop dat je een beetje kunt slapen vannacht en dat het morgenvroeg dik positief is!!

12. mamasince2010

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    En bibi al getest??

De nieuwe matrassen liggen heerlijk!!:D
    Even wel weer wennen maar komt goed.

13. bibinijmegen

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    goedemorgen nee nog niet kruidvat
    is nog niet open namelijk straks

14. mamavane

mamavane Bekend lid

27 jan 2011
    687
    21
    18
    Goedemorgen allemaal!

Hoe is het met iedereen? Spannend Bibi, straks gauw naar de kv!

Fijn dat de matrassen goed bevallen mamasince!

Manlief en ik waren gisteravond lekker tv aan het kijken, hoorde ik opeens een bonk........ja hoor, Eden uit haar bed gevallen:(. Ik dacht heel naief dat het vast wel goed zou gaan zonder hekje:). Ze lag trouwens best ver naar de achterkant van het bed op de grond, dus als er wel een hekje was geweest, was ze daar misschien ook alsnog wel achterlangs gevallen. Misschien 2 van die hekjes plaatsen? Volgens mij heeft ze zich niet echt zeer gedaan maar was het meer de schrik. Ik heb haar in haar ledikantje gelegd en toen sliep ze direct weer verder en volgens mij weet ze zelf niet eens dat ze gevallen is, heb haar er niet over gehoord. Dus vanavond maar even extra voorzorgsmaatregelen nemen!

We zijn hier bezig om dingen op te ruimen, kijken wat weg kan enz, zolder opruimen en hebben nu helemaal de smaak te pakken van dingen verkopen op marktplaats haha. Zo leuk!

15. mamasince2010

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    Mamavane herkenbaar uit bed rollen....
    Daarom lieten wij de eerste week het matrasje van de ledikant er naast liggen dan viel ze in ieder geval zacht.....

Ooo leuk mp. Heb je leuke dingen erop staan?:D

16. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Goedemorgen meiden.

Bibi, spannend hoor, ik hoop dat je al bij kv voor de.deur staat hahah

Mamavane wij deden bij onze dochter een opgerolde handdoek onder de matras aan de kan waar ze.er.uit kan rollen, dan moet ze.tegen de hellingen op zeg maar en dat gaat niet zo makkelijk, sinds dien er niet meer uit gevallen.

Mamasince, fijn dat de matrassen bevallen.

Hier ons meisje weer naar school, neefje om op te passen (van augustus)
    En ga hem even in bed stoppen.

17. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Hee dames!

Heb al even niet meer gereageerd, sorry! Nogal druk geweest hier en ik klets inmiddels met 3 groepjes haha :D Mama's met kindjes van leeftijd van mijn dochter, zwangerclubje en dit clubje. Af en toe moeilijk bij te houden!

Ik heb dus ook niet alles bij kunnen lezen maar wil wel graag in de gaten houden of er inmiddels weer zwangeren bij zijn??

Mamavane je hebt je ei gehad, hoe is je gevoel??
    Huggybird ook je ei gehad??
    Mamasince, ongi weer over??

18. mamasince2010

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land

Hee Inge

Hoe voel je je?
    Veel kwaaltjes of valt het mee?
    Yen ongi was hier keurig na vier dagen over:) nu maar hopen op een mooie ronde....

19. mamasince2010

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    Oooo huggybird op een klein frummeltje aan het oppassen...

20. bibinijmegen

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    Dames ik heb de test gehaald en gedaan en heel snel werd het duidelijk ik ben ZWANGER

Deel Deze Pagina