wie doet er mee voor kindje twee?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mieke01, 2 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babywens1

babywens1 Actief lid

7 mei 2010
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    O nee he !!! Echt klote voor je. :x

2. babywens1

babywens1 Actief lid

7 mei 2010
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    Enne aan deze kant geen zwangere, nog steeds niet ongi ook.

3. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Thanks meiden, heel lief! Ik hoop dat mijn lichaam het zelf gaat regelen en we weer met frisse moed verder kunnen..

Ik moet om 12.20 uur naar de VK voor een echo. Ik weet zelf wel zeker dat dit een miskraam is. Ik bloed daarvoor gewoon teveel. HEt is niet normaal om zoveel te bloeden in de zwangerschap dus er zit gewoon iets niet goed. Hoop dat het allemaal snel achter de rug is en ik het een plekje kan geven..

Huggybird: Bijna testen! Hoe gaat het met jou? Kwaaltjes??

Mamavane: Waar zit je in je cyclus?

Mamasince: Klusze vandaag ;)

Babywens: Jij ook bijna testen! Hoe is je gevoel??

4. mamavane

mamavane Bekend lid

27 jan 2011
    687
    21
    18
    Hoe was het bij de vk Inge? Ik hoop ook voor je, dat als het echt mis is inderdaad, je lichaam het allemaal goed regelt zelf. Sterkte!

Hier rommelt het nog steeds, maar zet tot nu toe nog steeds niet door. Was vanmorgen al weer helemaal happy omdat het sinds gisteravond al gestopt was, dus ik maakte mezelf al helemaal gek, van; zou het dan toch raak zijn? En nu rommelt het weer.......Hier word ik echt gek van, dan heb ik liever dat het gewoon doorzet en we weer verder kunnen, dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben.
    Inge, ik zit nu op dag 37, zou anders vrijdag testen als ik dan nog niet ongesteld zou zijn.

Manlief is jarig vandaag! Dus ik ben gisteravond nog bezig geweest met bakken (taartbodem, paar cupcakes en cakepops) en heb vanmorgen de grote taart gevuld en bekleed (fondant) en ga straks de cakepops verder afmaken. En dan nog boodschappen doen en het huis even poetsen en dan vanavond visiste! Druk, druk, druk dus!

5. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Nou dames net terug van de VK. Het vruchtje was al weg, alleen mijn baarmoederwand was nog wat dikker en er zat nog bloed (logisch). Ik zal waarschijnlijk nog tot en met dik weekend bloeden en dan is het hopelijk klaar.

HEt voelt voor mij als een opluchting dat het vruchtje nu al weg is en dat mijn lichaam het allemaal zelf geregeld heeft. Ik ben nu ook minder verdrietig, zeker omdat ik ook weet dat het hartje nooit geklopt heeft.

We gaan er dus vol goede moed weer tegen aan als het bloeden gestopt is. Hoop dat ik weer gezellig mee mag kletsen met jullie. Moet er nog even door heen gesleept worden ;)

Mamavane: Gefeliciteerd met je man! Leuk :D Laat je een fotootje zien van je creaties??
    Maar dus nog niet ongesteld? Spannend hoor! Ik duim heel hard voor je. Hoop echt dat het dit keer raak is meid!

6. babywens1

babywens1 Actief lid

7 mei 2010
    201
    0
    0
    NULL
    NULL

Ik kan niet zwanger zijn, want heb geen idee of ik uberhaupt een eisprong heb gehad en zo ja wanneer. Vorige cyclus dacht ik hem ook gehad te hebben en had ik hem blijkbaar ook niet. Ik hoop gewoon ongi te worden eindelijk na 3,5 week overtijd te zijn.

7. babywens1

babywens1 Actief lid

7 mei 2010
    201
    0
    0
    NULL
    NULL

Ah shit zeg, vind het echt klote voor je, wel fijn dat je lichaam het zelf heeft opgelost. Heel veel sterkte.

8. Trisha1981

Trisha1981 Bekend lid

27 feb 2009
    841
    1
    0
    Eindhoven
    Ik doe ook mee voor nummer 2 :). Donderdag is de mirena verwijderd en de eros zwanger worden, worden ook al in genomen :).

Inge sterkte, dat is echt minder. Fijn dat je lichaam het al zelf opgelost heeft, hopelijk duurt het niet te lang voordat het klaar is.

9. mamasince2010

mamasince2010 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    Inge wat ontzettend erg zeg... Gelukkig doet je lichaam het wel helemaal zelf,dat is prettig.

Mamavane gefeliciteerd met je Hubbie!!!
    En wat onzekerheid zo zeg.....Pfff dat je het volhoud om niet te testen.

Trisha welkom. Hopen dat het snel raak mag zijn!!

Babywens Pfff ook al zoveel onzekerheid. Jeetje zeg. Hoop dat er snel iets voor je duidelijk word.... Ongi of nog beter roze!!

Huggybird hoe is het met je?

Hier weet zeker dat ik zaterdag mijn eisprong heb gehad en niet vandaag. Voel vandaag nl niets :D maar om er zeker van te zijn sla ik de klusbeurt zeker niet over haha....

10. babywens1

babywens1 Actief lid

7 mei 2010
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met de verjaardag van je man :D

Als je op dag 37 zit, ben je 9 dagen overtijd toch ? tenzij je cyclus normaal al langer duurd dan 28 dagen natuurlijk. Wanneer ga jij testen dan ?

11. mamavane

mamavane Bekend lid

27 jan 2011
    687
    21
    18
    Bedankt voor de felicitaties meiden! gezellige verjaardag gehad. (ik zal morgen eens kijken of ik foto's kan plaatsen van mn creaties, niet zoveel bijzonders hoor haha, het lukte vandaag allemaal voor geen meter)

babywens, helaas is mijn cyclus de laatste tijd rond de 40 dagen. Als ik morgen nog steeds niet echt ongesteld ben (het blijft ook vandaag maar een beetje aanrommelen) dan ga ik denk ik woensdag toch maar eens testen, heb nog 1 kv test liggen.

Fijn Inge, dat je lichaam het zelf zo goed oppakt! Hopen dat het gauw over is en jullie verder kunnen! Knuffel!

Ga nu zo mn bed maar eens opzoeken. Ben zo moe en het is zoooooo koud, bah!

12. mamasince2010

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    Goedemorgen.

Wat een sneeuw.... En ik vind dat zo eng als ik moet werken.
    Gelukkig woon ik dichtbij dus kan ik lopen.

Gisteren te horen gekregen dat ik andere dagen ga werken. Er zit 1voordeel aan. Nu werk ik maandag heel de dag.dinsdag en woensdag middag en donderdag heel de dag.
    Nu ga ik maandag dinsdag en woensdag werken.
    Alleen als de oma's niet extra op kunnen passen kost het ons wel extra dagdelen ..... Alleen laten de kindaantallen het niet meer toe om op een andere manier te werken.
    Dus ik hoop maar dat de oma's iets kunnen betekenen.
    En anders is het nog maar zo,geloof dat ik bij ons nog steeds geluk heb dat ik kan werken.
    Er zijn er de laatste tijd zoveel uitgegaan.

Vanavond op kraamvisite zon zin in!!

13. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Ach meis wat ontzettend rot zeg......:(
    Kan me voorstellen dat het """fijn""" is om te weten dat het hartje nooit geklopt heeft......
    Natuurlijk mag je hier lekker mee kletsen!
    Hele dikke knuffel!!!!

14. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Welkom tricha!
    Succes, en ik hoop dat het snel raak is bij jullie.

15. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    #615 huggybird, 15 jan 2013
    Laatst bewerkt: 15 jan 2013
    Goedemorgen,
    Ik zag verschillende vragen hoe het met me gaat, prima!
    Weinig symptomen, af en toe een gek gevoel in mijn onderbuik. Maar soms denk ik ook dat het gewoon mijn darmen zijn.
    Maar ja, toen ik zwanger bleek van mijn dochter had ik ook nergens last van en die maanden daarvoor had ik van alles..... ;)
    Ik zie het volgende week wel...... * doet erg haar best niet op hol te slaan...*:D

Mamavane. Nog van harte met je man.

16. mamavane

mamavane Bekend lid

27 jan 2011
    687
    21
    18
    heerlijk he, die sneeuw! Normaal vind ik het mooi om te zien maar verschrikkelijk als ik erdoor moet, maar nu met dochter vind ik het wel erg leuk! Lekker met haar naar buiten geweest, lag nog een oude slee bij ons achter de schutting van de achterburen, die heb ik heel brutaal maar eventjes geleend (ding wordt nooit gebruikt en heb het op de terugweg alsnog eventjes netjes gevraagd aan de buurjongens hoor haha en die zeiden heel lief dat we hem gewoon mogen pakken wanneer we willen). Heerlijk even!

Helaas ben ik nu toch echt ongesteld, kan er echt niet meer onderuit. Was zondag en gisteren echt wel verdrietig, maar voel me nu wel goed eigenlijk. Schiet er niks mee op om huilend op de bank te zitten, wordt het niet anders van. Dus we gaan weer goed ons best doen deze ronde en als het dan weer niet lukt, gaan we weer naar de huisarts en dan hoop ik dat hij in ieder geval iets wil doen, bloedonderzoek/zaadonderzoek?

Mamasince, wel lekker dat je dan 3 dagen hebt ipv 4. Hoop voor je dat de oma's kunnen oppassen!

Trisha, welkom!

Huggybird, hoop dat je meer geluk heb t dan wij!

17. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Ach, balen meis......:(

18. mamasince2010

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    Manavane wat ontzettend balen zeg.....

Hier officieel op de wachtbank.

19. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Mamavane: Hmm verdorie :( Jammer! Inderdaad op naar de volgende ronde. Hoop dat die dan raak is en dat het doktersbezoek niet nodig zal zijn! Heb je nog een fotootje van je creaties? :)

Huggybird: Oh spannend hoor!! Ik duim heel hard voor je!!

Mamasince: Ik werk 3,5 dag en dat is dan de ene week 3 dagen en de andere 4. Bij mij ook aaneengesloten, ma di woe (en om de week do). Vind dat echt heel fijn! Daarna ook lekker aan een gesloten weekend :) Al op kraamvisite geweest? En spannend hoor, op de wachtbank!!

Sneeuw, pff vind het ook leuk om te zien maar niet om er door te moeten. Vanmorgen 40 min onderweg geweest terwijl ik er normaal binnen 10 minuten ben :x En Zoƫ was het beu in de maxicosi dus die was als een gek aan het zeuren. Denk dat ik dan binnenkort toch echt maar voor een autostoel ga kijken. Aan de andere kant probeer ik het toch iedere keer weer uit te stellen omdat ze nog in de mc past en het gewoon de veiligste manier van vervoeren is. Twijfels twijfels. Heb in ieder geval wel voorgenomen om een autostoel te kopen mocht ik weer zwanger zijn. Dat gesleep met de MC en 10 kilo aan baby er in is niet te doen.

Ik bloed op het moment bijna niet meer.. Ik heb geen idee of dit normaal is? Iedere keer alleen bij het plassen en afvegen. Het bloeden kan toch niet nu al bijna over zijn? Weet iemand dat misschien? :):(

20. mamasince2010

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    Inge bij mij was het vloeien beide keren ook elke keer snel over. Zodra het vruchtje weg was stopte het vloeien ook nagenoeg.

Ik ga nu toch andere dagen werken anders moest ik 400 bij betalen omdat de opa en oma helaas niets konden betekenen.
    Het word nu maandag dinsdag en donderdag.... Dus ik mopper nog niet:D

Kraam visite aagggg weer zo klein 5dagen pas.

Deel Deze Pagina