wie doet er mee voor kindje twee?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mieke01, 2 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Gezellig, ik schuif een stukje voor je op.
    Zit wel aardig he zo'n roze bank.;)

2. mamasince2010

mamasince2010 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land

Zit heerlijk:) hoop dat jij er snel van af wordt gestuurd met een mooie test.......

3. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Sneeuw,mijn Dochter is ook dol op sneeuw,die ligt er meer in dan dat ze.staat en wilde vanmorgen. Met 1cm sneeuw al met de slee naar school......
    Ze baalde dat dat niet kon......

4. mamavane

mamavane Bekend lid

27 jan 2011
    687
    21
    18
    Ja tis zeker balen..........en ik begin me ook steeds meer af te vragen of alles wel goed is, of dat er toch iets niet klopt bij 1 van ons. waarom duurt het anders zo lang? Zucht...........ik hoop ook dat we niet weer naar de ha hoeven. Zijn er begin nov geweest en hij zei dat we er vanuit moeten gaan dat alles goed is omdat we al een dochter hebben, dus dat we het nog maar een jaar moeten proberen. lekker kort door de bocht........
    Is dat overal zo, dat je bij een 2e kindje gewoon weer weggestuurd wordt als het na een jaar nog niet gelukt is en nog maar een jaar moet wachten?

Oh ja foto's, sorry vergeten. Moet even op een andere computer, dus doe ik morgenmiddag even. Maar stel je er niet teveel van voor hoor haha!

Trusten meiden!

5. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Nou dat vind ik wel de grootste onzin hè, je hebt er al één dus alles zal wel goed zijn. Er kan toch in tussentijd iets veranderd zijn? Of na de bevalling of zo? Ik hoop dat het niet nodig is maar mocht je toch naar de ha gaan dan zou ik echt wel gaan eisen dat je doorgestuurd wordt.. Je bent nu al lang genoeg bezig vind ik! Is jouw dokter een beetje van de oude stempel of zo?

Enneh, je creaties zullen altijd mooier zijn dan de mijne ;) Ik bak er helemaal niks van (letterlijk:))

Mamasince: Oke dus het zou niet raar zijn als het al gestopt is.. Ik heb vannacht niet gebloed.

Huggybird: Hoe is het?? Spannend!

6. mamasince2010

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    Inge nee hoor is niet gek. Tenminste dat is wat mijn ervaring is.
    Als je twijfelt altijd bellen!
    Moet zeggen dat ik vanuit de huisarts en de vk daar hele goede begeleiding bij heb gekregen.
    Heb zelf beide keren 2keer controle echo gekregen zodat ze zeker wisten dat er geen restjes achter waren gebleven.

Mamavane dat is wel het ergste wat de huisarts kan zeggen!!!!
    Want er kan wel degelijk iets veranderd zijn. Hier ook een dochter op de wereld gezet,en nu kregen wij ook te horen dat er veel littekenweefsel was door cysten en nog wel de vraag was of we makkelijk zwanger zouden raken.
    We zijn natuurlijk net begonnen maar we mogen na een klein half jaar al terug naar de gyn mocht het nog niet lukken!!
    Ben toch wel blij dat i, zulke begeleiding hier in heb,en niet van die dooddoeners als antwoord krijg.

Als je het niet vertrouwd meid gewoon terug gaan!!!

7. mamavane

mamavane Bekend lid

27 jan 2011
    687
    21
    18
    ja ik laat me ook niet nog een keer afschepen met zo'n antwoord hoor!
    Toen we na de bevalling bij hem kwamen voor een andere pil wat ook kon icm borstvoeding, zei hij letterlijk dat dat nog helemaal niet nodig was. Want, zei hij, zo doen ze dat in Afrika ook.
    Ik dacht echt van OMG ik zit toch niet in Afrika hier! Ben net zolang blijven zitten totdat hij het recept meegaf haha.

Maar het is een rare snuiter hoor, onze dokter. Heb al wel vaker overwogen om te vragen om een andere, misschien toch maar eens doorzetten.

8. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    goedemorgen dames hoe gaat het hier ?
    nog dames zwanger ?

Hier gaat nog alles prima ,ik kan nog niet helemaal genieten van de zwangerschap want ik heb elke ochtend dat ik gal overgeef sinds 3 dagen ontzettend vervelend is verder gaat alles opzich goed gelukkig geen buikpijn meer of ongipijn.

we hebben gisteren een reisgeboekt in mei voor 14 dagen zonder kids nog even weg nog even met zen tweetjes zijn de kids van ons zijn dan bij hun papa of mama we hebben beiden al kids uit een eerder relatie .dus dan ben ik 5-6 maanden zwanger

9. mamasince2010

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    Bibi wat een lekker vooruitzicht op vakantie.

Dames heb een beetje last van lichte en echt lichte krampjes in mijn onderbuik. Waar zou dit van kunnen zijn? Mij. Ei heb ik zeker zaterdag al gevoeld dus die kan het niet zijn...

10. babywens1

babywens1 Actief lid

7 mei 2010
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mamavane, wat een stomme huisarts zeg ! Ik zou snel een andere zoeken. Die huisarts van jou gelooft zeker ook in het fabeltje dat je niet zwanger kunt worden zolang je borstvoeding geeft, hahahaha, wat een gekkehuis.

Bibi, ondanks de misselijkheid ben ik erg blij dat jouw zwangerschap wel goed verloopt. :D Zoals je hebt kunnen lezen hebben andere dames helaas minder geluk gehad.

Ikzelf ben nog steeds niet ongesteld, ben nu dus 3 weken en 6 overtijd. Volgens mijn ha zou ik morgen ongesteld moeten worden, als dat niet gebeurd moet ik dus weer een afspraak maken. Heb totaal nog geen tekenen dat mijn ongi eraan komt, dus het zal me benieuwen. Ben wel nog steeds misselijk en heb last van mijn maag, ben niet vanacht maar de nacht ervoor zelfs wakker geworden ervan !! Echt vreemd.

Misschien stom maar als ik eind januari nog steeds niet ongie ben ga ik toch echt nog een test doen.

Ik hoor de laatste tijd zoveel rare verhalen. Mijn collega vertelde mij bijvoorbeeld dat zij ook zelf testen had gedaan, de huisarts had testen gedaan, alles was negatief, toch een echo gedaan en wat bleek, ze was al 3 maanden zwanger !!!!

Ik begrijp gewoon niet waarom ik mij constant zo beroerd en moe voel :x

Nou zodra de kleine wakker is, gaan we lekker in de tuin een sneeuwpop maken. Bij ons is er echt veel sneeuw en uit mijn tuin is het nog niet weggekaapt :D

11. mamasince2010

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    Babywens wat balen zeg die onzekerheid.
    En Tuurlijk is dat niet stom om te gaan testen. Helemaal na het verhaal van je collega!!

Is het zelfbescherming dat je wacht tot het einde van de maand?
    Ik snap je hoor als je dan past test.

12. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    helaas niet mee gekregen maar voor die dames heel veel sterkte
    ik heb niet alles terug gelezen

13. mamavane

mamavane Bekend lid

27 jan 2011
    687
    21
    18
    ik zou ook gewoon testen hoor babywens! Groot gelijk!

Eens even kijken of het lukt om een paar foto's te plaatsen van mijn baksels:

Bijgevoegde bestanden:

14. mamavane

mamavane Bekend lid

27 jan 2011
    687
    21
    18
    En hier nog eentje van 1,5 week geleden, samen met dochter bezig geweest:

Bijgevoegde bestanden:

15. mamavane

mamavane Bekend lid

27 jan 2011
    687
    21
    18
    Foto's zijn niet zo heel mooi/scherp, is met mn telefoon gemaakt.
    Maar 't was lekker allemaal, dat is het belangrijkste!:D

16. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Ooooohhh ik ook..... Dan rol ik de roze loper vast voor je uit als jij er af komt ok?:D

17. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Hier alles goed, lekker weinig tijd omna te.denken met die sneeuw. Net naar de.schaatsbaan geweest.

18. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    :$idd een bijzonder exemplaar die ha van jullie......
    Misschien hien moet hij lekker naar Afrika gaan als hij zo'n feeling heeft met hoe het daar gaat.......;)

19. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Oei dat klinkt goed zeg! Waar gaan jullie naar toe?

20. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Ik weet het niet meis, innesteling? Of is dat nog te vroeg......

Deel Deze Pagina