ik wacht tot het einde van de maand omdat ik denk dat ik vorige week mijn ei heb gehad en wil niet weer 'te vroeg' testen...
Leuk !!! ikzelf ben sinds de 1e verjaardag van mijn zoontje ook begonnen met taarten bakken, zodat hij later kan vertellen dat zijn mama altijd de meest leuke taarten voor hem maakte
hihihi, ik heb tot ongeveer 2 weken geleden 5 testen gedaan en een bloedonderzoek gehad. Alles negatief. Ik stop wel vaker tussendoor een paar maanden met de pil en werd altijd gewoon zoals het hoorde ongi, van ontpillen had ik dan ook nog nooit gehoord omdat ik dat nooit zelf heb meegemaakt. Voor mijn gevoel is het stilleggen van je productie niet goed, wat een arts ook zegt, vandaar dat ik regelmatig stopte met slikken voor een tijdje. Met de rondes voor mijn zoontje zogezegd werd ik meteen zwanger, wat alleen uitmonde op een mk, daarna heb ik een maand niet geklust omdat ik niet wilde, maand daarna gelijk weer zwanger. Voor mij is ontpillen dus iets heel vreemds. De ha denkt dus wel dat ik moet ontpillen. Hij wilde met het bloedonderzoek ook een inwendig onderzoek doen, maar omdat ik een te gespannen bekkenbodem heb, doet zo'n eendebek erg veel pijn, dus daar heb ik voor bedankt ! Met het klussen heb ik nu een standje ondekt, nou ja een kussentje onder mijn kont dus, waardoor het sinds jaren geen pijn meer doet. Ik ga er ook voor naar de therapeut hoor. Mijn ha is dus van mening dat ik gewoon een ronde oversla en dus de volgende keer, vandaag dus, wel weer ongi zal worden. Als dat niet gebeurd moet ik weer een afspraak maken. Heb nu dus, aangezien ik het nog steeds niet ben, een besluit genomen: Als ik 31-1 nog steeds niet ongi ben, doe ik eerst een test en daarna eis ik een echo. Wil niet dat er gevroet en gevoeld wordt voor ik op een scherm zie dat er echt niets in mijn baarmoeder zit ! een andere collega die nl ook een soortgelijk geval heeft gehad (dus niet die collega waar ik eerder over vertelde) heeft nl zo'n inwendig onderzoek gehad en kreeg de volgende dag een miskraam, omdat de ha had getoucheerd, wat dus absoluut niet mocht. Uit het vruchtje bleek zij zelfs meer dan 3 maanden zwanger te zijn geweest zonder positieve test. Ik bedoel maar, rare verhalen......
Hallo, Mijn man kwam er eigenlijk eerder mee dan ik om te proberen voor een tweede, maar mijn zwangerschap is perfect verlopen, met slechts 7 uur weeën en 10 minuten persen Heb alleen bekkeninstabiliteit gehad waardoor ik al 3 maanden voor mijn zverlof ziek moest worden gemeld. Verder niets te klagen gehad. Succes met het proberen !
ik zou gewoon testen waarom wachten anders blijf je in onzekerheid gewoon met de twee voor vijf euro van de kruidvat
Ja dat begrijp ik, maar ben gewoon ook erg bang voor weer een teleurstelling. Die kan ik nu echt niet gebruiken hoor, heb mijn tentamens voor school nog niet gedaan, as ma en di zijn die pas, dus moet me echt nu even daar op focussen.
FleurSylvano, gefeliciteerd! Leuk dat je ook taarten maakt babywens! Heb afgelopen september voor mn dochter een prinsessentaart gemaakt toen ze 2 werd en toen ze 1 werd een bumba taart. Zo leuk! Oh ja, en succes met je tentamens volgende week! Goed van je hoor huggybird, dat je echt pas na de 20e gaat testen! En alvast een fijne verjaardag voor je man morgen, voordat ik het vergeet! mbo2, welkom! Gezellig dat je ook meekletst! Mijn man is trouwens wel net zo enthousiast voor een tweede en baalt net zo hard mee dat het nog steeds niet is gelukt (hoewel hij wel een stuk nuchterder daarin is). Maar kan me in jullie geval wel voorstellen dat je man nu misschien nog niet zo staat te springen, gezien de ervaring van de vorige keer. Succes in ieder geval!
Even kort bericht ben zo moe. Fleurvansylvano woooowwww van harte gefeliciteerd... Mbo2 vAn harte welkom. En veel kletsplezier. Manlief hier stond te trappelen om te gaan voor een tweede... Dames ik plof op de ank ben echt Total löss.... Nog wel lichte krampjes in onderbuik en steken in lies...
Hallo meiden, Graag wil ik met jullie mee komen kletsen. Ik ben mbtc, 25jr en mamma van j uit okt 11. We zitten nu in ronde 6 voor een brusje, helaas wil het nog niet echt lukken maar t lijkt me erg gezellig om met jullie te kletsen over de wens voor een 2e kindje. Groetjes mbtc
Fleursylvano: Wauw gefeliciteerd!! Nieuwe dames, WELKOM! En hoop dat het snel raak mag zijn. Babywens: Begrijpelijk meid, dat je jezelf even wilt beschermen. Vind het ook knap van je! We slepen je er wel doorheen Mijn vriend is ook net zo enthousiast en wilde zelfs al dat we eerder zouden stoppen met de pil Pff hier vandaag even een dipje.. Vind het echt super leuk voor de dames die zwanger zijn, laat dat voorop staan! Maar krijg toch zo'n verdrietig gevoel er bij.. Ik zou ook september mama worden..
daar zal je eigen toch moeten overheen zetten ik heb ook steeds terleurstellingen gehad ,ik was pas bij ronde tien en twee x een mk gehad. ik snap het maar dan kan je weer verder focussen op de dingen die je wilt en zit je niet in onzekerheid hoe langer je wacht hoe moeilijjer het word
@bibinijmegen, bij de eersye heeft t ook 9 maanden geduurd voordat ik zwanger was. Helaas heb ik endometriose heb volg wk afspraak bij gyn om te kijken hoe het er voor staat. @all bedankt voor t warme welkom!
Thanks ! Ik heb inmiddels 5 taarten gemaakt. Als eerste een proeftaart omdat het voor het eerst was dat ik er een maakte, dat was een winnie de poeh taart voor mijn zoontje. Twee weken later ofzo heb ik toen zijn echte taart gemaakt. De figuurtjes van winnie de poeh heb ik toen zelf gemaakt van zelfgemaakte marsepein. Ook de taart was bekleed met marsepein. Daarna heb ik een slagroomtaart gemaakt voor mijn man. Voor de buitenkant had ik geschaafde amandelen met suiker en eiwit in de oven gedaan, dat was echt heeeeerlijk. Daarna heb ik een mariotaart gemaakt voor mijn neefje die 6 werd. Die keer heb ik het wel met een eetpapieren ouwel disk gedaan, omdat amandelen best duur worden als je ook nog de figuren zelf wilt maken van marsepein. Bovendien wil ik niet dat kinderen al die chemische troep eten, ze mogen de ouwels dan ook niet van mij eten. Marsepein kleur ik met natuurlijke producten, geel doe ik bijvoorbeeld met mango, maar soms ook met marsepeinkleurstof, maar dat mogen de kinderen van mij dan ook niet opeten tenzij het van hun eigen ouders wel mag. Daarna heb ik nog een carstaart gemaakt op bestelling. Een vriend van ons vond de taarten die ik maakte zo leuk en zo lekker, dat hij er een had besteld ! Voor mezelf heb ik dan weer geen taart gemaakt O ja en voor moederdag had ik ook nog een taart gemaakt van gedroogd eiwit met slagroom en aardbeien, voor mijn moeder, niet voor mezelf...hahaha Denk dat ik voor mijn zoontje voor zijn 2e verjaardag een bumbataart ga maken. Hij is gek op Bumba, teletubbies en winnie de poeh !
Bedankt lief van je Hoewel ik geen mk heb gehad in mijn eerste ronde voelde ik mij ook nogal verdrietig toen een collega mij vertelde zwanger te zijn en eind juli te gaan bevallen. Dat zou ik ook gedaan hebben als het was gelukt. MAAR dat is natuurlijk niet te vergelijken met hoe jij je voelt ! Wil alleen zeggen dat ik het 'begrijp' en met je meeleef. We slepen jou er ook doorheen Ben trouwens nog steeds niet ongi :x Gisteren wel met mijn man gesproken over mijn besluit om een echo te eisen als ik eind jan nog steeds niet ongi ben en hij staat daar helemaal achter. Gelukkig maar want we liggen niet altijd op een lijn, hiermee gelukkig wel Hij is net zo gefrustreerd erover als ik. Misschien moet ik het positief zien, welke vrouw is nu 8 weken niet ongesteld ???
Heb er weleens van gehoord endometriose, maar wat het precies is ?? extra veel bloedverlies tijdens de ongi en moeilijk zwanger worden, meer weet ik er niet van. Ik duim iig voor je dat je snel zwanger wordt, succes !
Vraagje, hoe wordt je hier member of senior member of vipmember ?? Niet dat ik dat wil worden hoor, maar vraag het mij af