wie doet er mee voor kindje twee?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mieke01, 2 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babywens1

babywens1 Actief lid

7 mei 2010
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou succes met het klussen :D

2. babywens1

babywens1 Actief lid

7 mei 2010
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom. Ik zie aan je banner inderdaad dat het een erg onregelmatige cyclus is, dag 36 ?? en dat iedere maand, balen zeg.

Iig heel veel succes met het klussen en ik hoop dat je snel positief test :D

3. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Babywens: Oh wat fijn! Ja liever zwanger natuurlijk maar nu eindelijk ongesteld is wel beter dan al die tijd in onzekerheid! Nu hopen dat je lichaam gewoon even moest 'resetten' en dat je vanaf nu een fatsoenlijke cyclus krijgt!

Thanks huggybird!

Mamasince: Aahh meid snap dat je er gek van wordt! dus eigenlijk zit je nu 5 dagen voor NOD? Helaas te vroeg om te testen ja.. Je zooouu eventueel 2 dagen voor NOD kunnen proberen met een gevoelige test? Maar als die negatief is wil nog niet zeggen dat je niet zwanger bent.. Ik ben niet zo'n voorstander van voor NOD testen maar heb de laatste keer zelf 1 dag voor NOD gedaan. Dus denk dat 2 misschien wel kan ;)

Poppedop: Welkom! Gezellig dat je mee komt kletsen. Ik hoop dat je snel zwanger zult zijn! Wat balen zeg die lange onregelmatige cyclussen :( Gebruik je ovutesten en/of temperaturen?

Mbtc: Haha klusze vanavond!! :D

4. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    nou... hier zit er een overduidelijk niet lekker in haar kleine velletje.....
    en als je dan 3 teleurstellingen te verwerken hebt van kwartover 3 tot nu is dat niet grappig... 1 met niemand kunnen spelen omdat niemand kon of al met een ander had afgesproken... 2 niet mogen verven van mama..... en 3 niet van de net gebakken cake mogen proeven na het fruit en net voor het eten...
    reden genoeg om 3 keer een enorme boze bui te hebben en hardverscheurend te huilen je mama de aller aller stomste te vinden die er bestaat... ik mag zelfs niet op haar feestje komen....;)
    Ik kan nog al eens kribbig worden als ze bij een NEE van mij blijft door drammen maar ben kalm en begripvol gebleven, de boze woorden negeren en door gaan waar ik mee bezig was werkte goed...
    heb ook wel met haar te doen... zo veel teleurstellingen en last van je oren werken niet goed samen.....
    ze moest wel haar excuses aanbieden toen ze me uit boosheid een klap op mijn kont gaf.... we slaan elkaar hier niet.....;)

5. mamasince2010

mamasince2010 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    Agossie huggybird zo sneu dat ze niet lekker in haar velletje zit. En ja drie tegenslagen valt ook niet mee;)
    Hopen dat het na het schoonmaken van haar oren weer wat beter met haar gaat.

Inge ik ga mij. Best doen om me te bedwingen:) maar beloof niks haha

Babywens oo wat fijn dat je nu ongi bent geworden en in ieder geval weet waar je lichamelijk aan toe bent. Hoop voor je dat de ongi nu ook goed doorzet en dat je de volgende ronde in kunt gaan!

Poppedop welkom en hoop dat je snel zwanger mag zijn!

Mbtc veel klusplezier op je nieuwe bed dat moet goed gaan komen !!

Morgen lekker dagje vrij.
    Manlief zijn bedrijfje bestaat morgen een jaar en dat gaan we natuurlijk even vieren. Lekker met het gezinnetje een hapje eten....

6. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    He dit had ik gemist,dat is fijn!!!! Eindelijk van die killing onzekerheid af.
    Kan me voorstellen dat je blij bent.
    Hoe is je tentamen gegaan?

7. babywens1

babywens1 Actief lid

7 mei 2010
    201
    0
    0
    NULL
    NULL

zooooo herkenbaar :D

8. babywens1

babywens1 Actief lid

7 mei 2010
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tentamen ging niet zo heel erg goed, maar ik denk wel dat ik een voldoende heb gehaald. Het eerste tentamen heb ik laten zitten, die doe ik volgend jaar wel :D

9. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    hoi meiden,
    gister echo gehad hartje klopte goed
    over paar weken nog x echo om het goed te bepalen
    en ze konden nog niet zien of het een of twee waren .
    ik zat er nier ver naast kwa datum ik ben 7 september
    uitgerekend.

10. mamasince2010

mamasince2010 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    Bibi wat fijn dat je een mooi kloppend hartje hebt gezien!

Babywens hoop dat je tentamen inderdaad goed genoeg is gegaan.
    Maar een tentamen laten zitten? Kan dat zomaar?

11. babywens1

babywens1 Actief lid

7 mei 2010
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd, wat fijn dat het er allemaal goed uit ziet, toch altijd effe afwachten met zo'n eerste echo. Maarree....1 of 2 ? Konden ze het niet goed zien en zeiden ze daarom maar wat, of is het echt mogelijk dat je een tweeling krijgt ??

12. babywens1

babywens1 Actief lid

7 mei 2010
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hoor dat kan gewoon. Zit op de universiteit en doe de deeltijd opleiding rechten, dat is dus 5 jaar bachelor ipv 3 en 2 jaar master ipv 1. Als ik volgend jaar maar alle vakken van mijn bachelor heb gehaald is het goed, anders mag het ook nog het jaar erna hoor van de uni, alleen mag ik niet met mijn master beginnen als ik mijn bachelor niet helemaal gedaan heb. De leswijze en tentamenwijze veranderen, volgend jaar al voor de B2 vakken, daarom dat ik de keuze heb gemaakt om alleen dat ene vak te doen en daar meer leertijd in te steken, want dat was nl een B2 vak, die ik heb laten zitten is een B3 vak en dat veranderd pas het jaar erna. Verandering is oa dat je per vak een hele scriptie moet schrijven naast het tentamen en daar zit ik echt niet op te wachten ! Vandaar dus....

13. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    er is echt mogelijk dat het er twee zijn omdat het onze familie zit en in de zwangerschap van mijn zoon was ik eigelijk van twee zwanger maar er is toen een vrucht afgevallen

14. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Ik duim voor een voldoende.

15. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Aaah zo mooi zo,n kloppend hartje op de echo.

16. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Leuk hoor als het een tweeling zou zijn... Ik ben ook van een tweeling, samen met mijn broer.

17. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @bibi, wat fijn een kloppend hartje. En wat spannend misschien 2!
    @huggybird, duimen voor een voldoende!
    @hier pre-nesteldrang heb opruim woede. Dit weekend oude bed uit elkaar halen en kamer voor j schilderen!

18. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    Hallo,

Wij starten sinds deze week voor een tweede brusje. Ons zoontje is nu 4 jaar. Hopelijk zullen ze neit teveel van leeftijd verschillen. Bij mijn zoon hebben we een goed jaar moeten proberen en hebben een miskraam gehad op 9 weken van een tweeling. Hopelijk gaat alles bij het tweede vlotter.
    grtjs

19. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Lief dat je mee duimt voor Babywens ;)

Als je je niet kunt bedwingen mag je hier ook wel even komen opruimen hoor, de zolder kan wel een opruim beurt gebruiken:D

20. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Succes xeniatje, ik hoop voor jullie dat het vlotter gaat nu....

Deel Deze Pagina