Babywens; fijn dat je van die onzekerheid af bent. mamasince; Spannend hoor! bibi; gefeliciteerd met het kloppend hartje! huggybird; hoop dat alles goed is gegaan in het ziekenhuis. poppedop, ik had voor mijn zwangerschap ook zo'n onregelmatige cyclus, de timing in het zwanger worden was een ramp. Het duurde bij mij ook anderhalf jaar. En ik was zwanger vlak voordat ik de 1e afspraak had bij de gyn. Dus ik herken wel iets in je verhaal. Gelukkig is mijn cyclus nu wat regelmatiger, dus dat geeft mij wel hoop dat het iets makkelijker zal gaan. Be vast mensen vergeten, sorry! Sneeuw en mijn dochter: zodra zij haar skipak aan heeft gaat ze in de relax-stand. Ze hangt dan helemaal rozig in de slee, ze vindt dat warme pak en dat geglij blijkbaar heel ontspannend. Maar owee als ze koude handen krijgt, dan veranderd ze in een sneeuwmonster. Haar energie kan ze vooral kwijt in de tuin, papa nadoen met de sneeuwschuiver en bezem is favoriet.
MB02 dankje wel poppedop, ik had voor ik zwanger raakte ook een onregelmatige cyclus maar ik werd pas in ronde 10 echt zwanger
hoi hoi, bedankt voor alle succes wensen en knuffels, super lief! Het is goed gegaan, het onder narcose gaan was even heel naar, dochter zei toen ze op de operatie tafel lag dat ze het wel heel spannend vond en ik zag het aan haar snoetje... toen kwam het kapje op haar gezicht en dat begon goed tot ze het wel genoeg vond en ze het kapje er af wilde halen...dat mocht natuurlijk niet... ze riep en paar keer "ik wil dit niet meer!!!! stop hou op!!!" dat was echt even rot... het voordeel was dat ze daardoor flink adem haalde en het sneller ging.... voor mijn gevoel duurde het heeeel lang en ik stond op het punt te vragen of het niet wat sneller kon om haar dat "ik wil dit niet" gevoel te besparen.... toen ze wakker werd gingen eerst haar ogen drie keer open en dicht en toen vloog ze overeind en zei een paar keer lachend "dit wil ik nog wel een keer hihi mijn hoofd is wel een beetje duizelig..." hahaha mallerd. ze kreeg op de uitslaapkamer een cadeautje en een dapperheids diploma. ik heb het idee dat ze zich van dat nare in slaap vallen niets meer kan herinneren..... toen we weer op zaal waren kreeg ze drinken en een ijsje en ze heeft daarna 4!! boterhammen weggewerkt even inhalen wat ze bij het ontbijt gemist had denk ik..... ze heeft lekker gespeeld op de speelkamer en om kwart over drie wilde ze wel weer naar huis, om half 4 mochten we onze spulletjes inpakken en gaan.
aaah wat zielig. Ik kon er niet bij zijn met het onder narcose brengen, kon het echt niet aan, dus mijn man is met de kleine meegegaan. Fijn dat ze gelijk weer de oude was
OOOhhhh wat een superflinke meid heb jij. Dat doet even pijn he dat moment dat ze het niet willen. Mijn zoon heeft ook onder narcose gemoeten vorig jaar en inslapen was efkes tegenpruttelen maar als hij wakker kwam was er geen weg mee. Zo boos en zo bang
Vond het ook best heftig hoor, ze begon echt een beetje tegen te werken en als ze.dan zo duidelijk zegt "ik wil dit niet! Stop hou op!!!!" ik wilde haar het liefst oppakken en weg gaan.... Ze waren wel heel lief hoor, de slaapdokter zei dat het niet erg was.dat.ze.ging roepen want dan haalt ze diep adem en gaat het sneller.... Hij snapte wel dat het voor mij rot was.... En ondertussen wreef hij met zijn duim over haar wangetje, dat vond ik ook wel lief. Maar.... Liever niet nog eens.....
Ik was er bang voor dat ze zo onrustig wakker zou worden als ze in slaap viel, maar ze was ĂĽber vrolijk gelukkig. Dat moment is echt even naar ja, heb ook even een traantje gelaten toen ik de ok af was... Naar voor hem en jou dat je zoontje zo boos en bang was.....
Wat heeft je meisje het goed gedaan dan huggybird! En kan me voorstellen dat het heel naar is als ze niet wil in het begin! Nu heb je het lekker achter de rug. Hoe gaat het nu met haar en haar oortjes?
hurryfijn dat alles goed verlopen is. hier vandaag 8 weken zwanger over 4 of 5 weken gaan we alles zeggen iedereen ook tegen de grote broer en Zus van deze kleine spruit..ook tegen mijn schoonfamilie en zelfs mijn vader mag voor de 7e x opa worden ik ben de jongste en mijn zoon is de jongste kleinzoon en zelfs mijn vader is de jongste van de familie. moet zeggen om het te gaan vertellen tegen iedereen maak het spannend bij me schoonouders gaan ik een foto van de echo in een foto lijstje doen met een de teks hallo opa en oma. 7 september 2013
Huggybird wat fijn dat het achter de rug is. Pffff ik zou er ook niet tegen kunnen op het moment dat ze onder narcose zou gaan. Hoe gaat het nu met haar? Bibi altij leuk om het te kunnen vertellen.... Hier vandaag nog even een paar uurtjes werken....en dan weekend!!
He meiden... Wt een hoop geklets .. Gezellig hoor! Had heel wat bij te lezen . Welkom voor alle nieuwe dames .. Hopen dat er voor jullie snel een positieve test is !!! Huggiebird - wat fijn dat je Meisje nu geholpen is ! Ik zag prachtige creaties voorbij komen ... Leuk hoor! Zelf ook Crea maar te weinig tijd om er iets mee te doen! Zijn er nog dames in de wacht op de nod?! Ik ben eergisteren aangenomen voor een nieuwe functie !! Erg blij mee.. Nu wachten of het deze maand gelukt is om zwanger te worden ! Heb de afgelopen dagen wat ongi krampen gehad maar kan het ook mis hebben gezien ik al 4dagen ziek ben .. Fijne dag allemaal, nog even genieten van de sneeuw! Volgende week is het over als we de weerberichten moeten geloven .
wat fijn Weten ze eigenlijk wel waarom ze de oorsmeer had ? niet dat ze over 2 maanden weer onder narcose moet....
Oh wat fijn! Nu hopen dat het ook goed blijft en het niet zomaar weer terug komt. Gefeliciteerd Eetje met je nieuwe functie! Veel plezier en succes! En spannend weer of het gelukt is! Fijn weekend meiden!
Nou, ik heb nog aan de kno arts gevraagd of en zo ja hoe we dit kunnen voorkomen.... Het is gewoon domme pech zegt hij en we kunnen niets doen om dit te voorkomen..... Ik hoop dus dat we niet over twee maanden weer zo ver zijn......
proficiat bibinijmegen . Ik kan dit goed geloven dat dit allemaal spannen dis. Hier weet bijna nog niemand zelfs dat we terug aan het proberen zijn voor een tweede wondertje! Bedankt eetje. Ik hoop ook voor u en alle andere natuurlijk ook op een vlugge zwangerschap. Alhoewel het ook neit te vlug meot gaan voor mij want in augustus trouw ik en er zit kan in dat ik binnen een paar maanden verleg van werk. (niet echt het ideale moment om te beginnen aan een tweede wondertje maar we hebben het al zo lang moeten uitstellen). Een hele dikke proficiat met je nieuwe functie hoor! Heel veel plezier ermee! Hier vandaag een mindere plezantere dag. Vandaag mijn maandstonden doorgekomen en mijn hoofd is teweten gekomen dat ik mijn ontslag aangevraagd heb en doet daar nu heel moeilijk over
Goedemorgen dames. Hoe is het allemaal? Huggybird hoe is het met je meisje? Xeniatje mmmm dat is niet leuk dat je baas daar moelijk om gaat doen nu.maakt je tijd daar er niet gezelliger op. Eetje gefeliciteerd met je nieuwe functie!! Wat ga je nu doen? Hier logee de jongste van mijn broertje pffff en dat is samen met ons meisje een drukte makerd.. Verder hier vage klachten.soms last van mijn borsten.heel veel jeuk over mijn lijf.kapot gehemelte en moe...niet echt klachten van een zwangerschap.....