wie doet er mee voor kindje twee?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mieke01, 2 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Dat snap ik helemaal. Alleen is Je neefje 6 en die heeft opa bewust mee gemaakt en weet wat hij mist..... Ik denk dat jullie zoontje daar nog iets te.jong voor is.... Om dat gemis te voelen zeg maar.
    Kan me voorstellen dat jullie het er nog heel moeilijk mee hebben... Het is niet niks al je vader zo maar opeens weg valt.... Ik moet er niet aan denken dat mijn vader er zo opeens niet meer zou zijn...:(

Dikke knuffel voor jullie.....

2. babywens1

babywens1 Actief lid

7 mei 2010
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn neefje hebben wij wel verteld dat Opa was overleden. We hebben hem meteen de volgende dag opgehaald en verteld. Zijn ouders zijn uit elkaar, vandaar... maar goed. Hij zei toen zelf dat hij opa wilde zien en begon toen te huilen, omdat het echt tot hem doordrong wat het is. Zo doet me echt pijn als ik terug denk aan het huilen van een gebroken kind, want zo klonk het echt, echt hartverscheurend, want hij is zo gek op zijn opa ! Afijn, hij wist ons wel te vertellen zelf dat opa dan in de kist begraven zou worden in een gat in de grond en er dan weer aarde op gegooid zou worden enzo. Maar daarentegen vroeg hij ook of opa nu een engeltje was. Ik heb daar maar ja op gezegd omdat ik gewoon aan hem zag dat hij dat op dat moment echt even nodig had, dus nu elke keer als hij een regenboog ziet, dan weet hij dat opa daarop zit om te kijken hoe het met ons gaat. Zo ik zit hier weer lekker te janken zeg, mijn pa was net 57 geworden, dus het doet ons allemaal echt pijn. Zelfs mijn moeder heeft het er nog heel erg moeilijk mee, terwijl ze al 14 jaar uit elkaar waren....

Mijn neefje hebben we niet meegenomen naar de begrafenis. We vonden dat toch te confronterend voor hem, maar hebben hem wel een paar dagen later laten zien waar opa was begraven. Hij geeft toen ook een tekening gemaakt, wat wij in een lijstje hebben gedaan en hij zelf heeft neergezet. Maar nog steeds heeft hij huilbuien omdat hij opa zo mist....

3. babywens1

babywens1 Actief lid

7 mei 2010
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    he kijk nou, ik ben geen junior member meer ;) hihihihi

Hier alles verder wel goed trouwens, ben eindelijk niet meer ongi en vanaf morgen gaan we klussen. Mijn vroeg gisteren al aan me, kijkend op zijn horloge, "wanneer moet ik weer aan de slag ?" Zei ook al omdat we nu niet meer precies weten wanneer mijn ei zal zijn, dat we vanaf vanavond maar elke dag moeten doen tot ik ongi wordt, dan weten we zeker dat het lukt, hahaha ! alsof ik 3 weken lang elke dag zou willen !! vroeger misschien maar nu echt niet meer, heb nog meer te doen hoor, hahaha...

Mijn man denkt en hoopt echt met me mee :D

4. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Ach ach arm kereltje :( sneu dat een kind op zo'n jonge leeftijd al dat soort verdriet mee moet maken....
    Mijn man was 10 toen zijn vader overleed, viel ook zo maar van de stoel... En 13 toen zijn moeder overleed, ze had kanker en is een paar jaar ziek geweest... Dat heeft ook een flinke impact gehad op zijn leven.... Hij heeft me verteld hoe hij het allemaal beleefd heeft, we hebben samen tranen met tuiten gehuild kan ik je vertellen.....
    Kinderen moeten niet verliezen.....:(

5. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Succes! Wij gaan ook weer aan de bak.

6. mamasince2010

mamasince2010 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    Huggybird ik ben het helemaal met je eens... Kinderen mogen niet verliezen:( helaas hebben we er niets over te zeggen.

Succes met klussen!!! En dat het ei maar raak geschoten word.

Babywens allemaal maar fijn toch dat je man meedenkt:D hier ook hoor. Alleen soms wat minder tactisch dan loop ik krom van de rug en buikpijn gisteren van d ongi en hij vraagt doodleuk is het vandaag al weer tijd hahah

Geesten... Ik denk idd dat kinderen hier makkelijker in staan en wij als volwassenen niet altijd goed met onze emoties om kunnen gaan.en hierdoor dingen letterlijk niet meer willen horen en of zien...

7. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Hmmmmm een spier witte ovulatie. Test op dag 11......
    Ik had besloten vandaag op mijn verjaardag zwanger te.raken.....
    Vanavond nog maar eens testen dan.....

8. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Oke, nog even gekeken net en hij is niet spier wit, dan gok ik op morgen knal....
    Toch vanavond maar eentje doen denk ik.....;)

9. babywens1

babywens1 Actief lid

7 mei 2010
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helemaal mee eens, maar helaas kunnen we dat niet tegenhouden :(

10. babywens1

babywens1 Actief lid

7 mei 2010
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jullie ook succes :D

11. babywens1

babywens1 Actief lid

7 mei 2010
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn man kwam gisteren naar me toe om te vragen wanneer we aan de slag gaan, want hij heeft een website gevonden met allemaal tips en trucs hoe je het snelste zwanger kunt raken. Bepaalde standjes werken beter dan andere etc etc....zegt hij: "ja hallo, ik wil ook dat het snel raak is hoor !"

zo schattig.....

12. babywens1

babywens1 Actief lid

7 mei 2010
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met je verjaardag :D

13. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Gefeliciteerd huggybird !!!! 🎉

Morgen dan mar hopen op een knal test ;)!!

14. mamavane

mamavane Bekend lid

27 jan 2011
    687
    21
    18
    Gefeliciteerd huggybird!!! Zou mooi zijn, zwanger raken op je verjaardag! Hopen op een knaller!

Hier is manlief ook erg betrokken en vraagt ook steeds of ik denk dat mn ei er al aan komt en dat we wel weer aan de slag moeten etc. Box weer beneden neer gezet ivm oppaskindje en Eden had haar babypop erin gelegd, zegt manlief heel vertederd; aah wat zou dat leuk zijn he, als er snel weer een kindje van onszelf in zou liggen!
    Zit nu op dag 16 en gisteren toch een ovutest gedaan omdat ik van alles voelde (en ik er toch nog een paar had liggen) maar die was spierwit, dus zal het toch nog wel even duren....
    Nog niet echt bezig geweest met klussen eerlijk gezegd, toch maar even wat actiever oppakken! Anders is het ook niet gek dat het zo lang duurt natuurlijk;)

15. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Bedankt voor de.felicitaties!

Ik had wel iets raars gisterochtend toen ik wakker werd......:)
    Opeens een waterige bruinige afscheiding echt raar en stom want rekende nergens meer op, ongie voorbij en klaar voor de start zeg.maar....
    Vandaag weer zo nu en dan. Bij hoesten voel ik het dan opeens lopen zeg maar.....
    En dan nu op dag 11 geen positieve ovulatietesten...... Ben er een beetje van in de war......
    En dan lees je op internet... Dat dat ook iets is wat bij baarmoederhals kanker kan horen.... Ik heb twee jaar terug 3 keer pap 2 gehad met het uitstrijkje......
    Of met vleesbomen....

16. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Jeetje huggybird ... Ja wat moet je daar dan mee?! Internet zegt veel natuurlijk maar goed, daar waar je nu last van hebt is ook niet echt heel normaal !!!! Verder geen krampen ofzo ?!

Dagje afwachten en met deze symptomen en uitslag van uitstrijkje aantal jaar geleden toch de arts bellen ?????

17. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Ik heb het idee dat ik gewoon ongesteld ga worden.. De krampen van van de week worden nu toch wel serieus, heb het idee dat er ook iets uit moet ofzo !! Lastig te omschrijven, t lijkt er voor mij op dat het deze ronde gewoon niet gelukt is:(

18. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Nee, geen krampen oid....
    Als ik het morgen nog heb ga ik vrijdag de ha even bellen....

19. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Hmmmmm irritant dat gevoel.....
    Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt.... En dan het liefst positieve duidelijkheid.

20. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Vanmorgen 06.15 wakker, misselijk.. Dus ik denk, weet je wat ik die een test.. Helaas negatief !!
    Nog maar een dag afwachten, geen idee of ik nu te vroeg getest heb.. Ik denk altijd zo, als je lichaam dus echt kwaaltjes gaat vertonen moet het hcg toch aantoonbaar zijn in urine..

Buikpijn is er nog steeds :(

Huggybird hoe gaat het met jou?!

Deel Deze Pagina