Huggybird: Ja hoor, daar is ie!! Veel klusplezier hahaha! En mijn god, ik ken je niet, weet niet hoe je er uit ziet maar ik zie je al helemaal rennen!! Wou dat ik één van jouw buren was, weet zeker dat ik niet meer bij kwam haha Maar snap je actie helemaal! Anders zit je nog langer met die rotzooi opgescheept Oh en handig, zo'n onderkant Dan is je lichaam nog eens duidelijk haha, NU moet je! Hier: Mijn ovu test van testpoint van net is net zo donker als gisterenavond. Nog geen knaller dus. Ik denk wel dat ik een gevalletje avond tester ben. Heb 's avonds écht duidelijkere testen! Dus hoop op een knaller vanavond. Heb net weer met dezelfde urine een zwanger en kids dipstick gedaan en die is nog steeds heeeeeel licht. Hij lijkt iets donkerder dan gisteren maar dat is echt tuurwerk. Als ik vanavond een knaller heb met de testpoint en met z&k niet, dan mail ik ze met een foto van mijn testen en dan ben ik benieuwd wat ze daarvan zeggen. Denk dat ik een slechte batch heb of zo. Maar goed eerst maar even afwachten, ik heb z&k voorheen niet gebruikt en misschien knallen die bij mij echt pas als ik mijn piek heb of zo. Mamasince: Oh heerlijk! Even lekker samen er uit. Hopelijk heb je dan je eitje!!
Haha ja lach maar! echt irritant als zo'n container al weken vol is..... Ja wij gaan aan de klus. Zo'n onderkantje is wel handig ja haha eigenlijk geen ovu test nodig. Zal ik een foto maken van mijn ovulatietesten van van de week? Ze lopen echt heel langzaam op bij mij maar wel duidelijk.
Ja ben benieuwd huggybird! Kan ik even vergelijken met de mijne. In mijn rijtje is echt nog geen stijging zichtbaar.
Als ik ze zo naast elkaar heb lijkt die van gistermiddag iets donkerder dan die van gisteravond.... De foto is minder duidelijk dan in het echt.....
Yes, Huggybird, kan niet missen!! Veel plezier! Inge, jammer dat-ie nog niet echt positief is........misschien morgen? mamasince; heerlijk even weg samen! Wij gaan binnenkort ook een nachtje weg samen, heb er ook heel veel zin in! Vandaag een leuke dag gehad; vanmiddag naar de bios geweest, naar Nijntje de film. Was best leuk! Eden vond het helemaal leuk in ieder geval haha. En ik ben net terug van een avondje wokken met oud-collega's, ook erg gezellig! Duik nu lekker mn bed in.........
Vandaag feestje van mijn schoonvader....dus daar gaan we zo naar toe. Kleine blijft lekker daar slapen dus paps en mams hebben vanavond het rijk alleen Mamavane klinkt idd als een leuke dag. Is Nijntje de moeite waard? Huggybird woooowwww die kan niet missen!!!duimen draaien weer!!!! Deze week weer een drukke week voor de boeg......
Hallo dames, weer even geleden maar hier ben ik weer. Las dat een aantal van jullie inmiddels weer druk aan het klussen zijn, succes. Hier ook druk bezig Eetje, heb je nog een test gedaan of ben je inmiddels toch ongi ? Ik duim iig voor je. Lag in een deuk, het idee dat een van mijn buurvrouwen zo achter de vuilnisman aan zou gaan rennen, lachen ! Ga er weer vandoor, heb een druk weekend. Succes dames
Hallo meiden. Wij zijn al wezen zwemmen. Ons meisje mag over een maand of 2/3 met zwemles beginnen en vanaf de inschrijving mag ze elke zondag gratis zwemmen samen met een betalende volwassene. We hebben mijn grote nichtjes van 7 en 9 opgehaald (beide al a-b- en c diploma) en die zijn gezellig mee geweest. Toen ik vertelde dat ze binnenkort naar zwemles mag zei ze dat ze niet wilde.... "Ik kan nog helemaal niet duiken!"..... Tuttie, dat ga je daar.toch leren en zeker niet de eerste lessen hoor. Volgens de nichtjes ga je eerst allemaal spelletjes doen in het water, dat.leek haar Wel wat.
Huggybird heerlijk die uitspraken!!! Ooo is daar zwemles voor haha Hier gisteren ook weer zo een. Op de verjaardag had mijn. Sm flapjes met gehakt erin. Toen vroeg iemand wat zit er in... Zegt ze wacht ik zal even luisteren dus schud dat flapje naast haar hoor... Ja voor jou gehakt denk ik haha. Babywens gezellig ook weer druk aan de klus. Zou toch mooi zijn als we dit topic allemaal af kunnen sluiten en het een andere naam kunnen geven Zo maar weer eens werken....pffff heb echt geen zin,de sfeer is momenteel niet zo heel gezellig bij ons,maar goed we gaan er weer positief naar toe
Goedemorgen dames, Mamavane: Fijn dat de film leuk was! Hier een nijntje fan in de maak volgens mij. Ik ben zelf géén nijntje fan (qua accessoires etc haha) maar madam vind het geweldig. Overal waar ze een nijntje ziet begint ze er naar te wijzen en te lachen! En dat is natuurlijk het belangrijkst dus mama heeft inmiddels ook maar nijntjes boekjes in huis En Nijntjes filmpjes op youtube op mama's telefoon zijn ook een hit. Mamasince: Hoe was het feestje? En de kleine dame inmiddels weer opgehaald? Die zal het vast wel leuk gevonden hebben om uit te logeren! En heerlijk die uitspraken en acties haha! Kan niet wachten tot Zoë zulke dingen ook doet haha Babywens: Klussen maar!! En hopen op een voltreffer Huggybird: Wat een lekkere wijsneus heb jij, vind dat echt grappig! Thanks voor je foto. Ik heb de mijne hier ook even toegevoegd. Op de ene dus de dipsticks van zwanger en kids en de andere de midstreams van Testpoint. Met de midstreams ben ik dus later begonnen omdat ik de dipsticks niet helemaal vertrouwde. Je ziet dat de midstream al een duidelijke streep geeft en de andere niet... Toch vreemd? Ik heb overigens nog steeds geen knaller dus En dat terwijl ik gisteren écht het idee had mn eisprong te voelen (vorige keren ook gevoeld). Snap er niks meer van! Ga vanmiddag en vanavond beide testen nog eens doen. Ben benieuwd of ze nu dan wel knallen.
Hahaha briljant, ik ben luisteren wat er in zit Nou.... Dat zou zeker mooi zijn...... Balen dat de sfeer niet goed is... Bso toch?
Ja, zeker vreemd...... : waar moet je nou van uit gaan.....? Ik heb het idee dat die bij mij wel koppen van z&k, tot nu toe nog elke maand een knaller gehad behalve de eerste want toen ben ik te laat begonnen omdat ik niet wist waar ik van uit moest gaan en toen heb ik een cyclus van 28 genomen terwijl die 25 bleek te zijn. Toen werd de test steeds lichter. Ik hoop dat je vandaag dan op beide een knaller hebt.....
Ik ga vast het eten voorbereiden, ik mag mijn meisje niet te vroeg ophalen van de bso..... Dan krijg ik moppers van haar en wil ze niet mee..... dus draai ik de boel een beetje om..... Zaterdag zitten we in de auto zegt ze " later als ik groot ben en kan auto rijden, ga ik jullie wel ophalen, dan mogen jullie achterin zitten en dan zet ik jullie Muziek op en breng ik jullie wel naar een restaurant, dan moeten jullie mij maar even bellen en dan kom ik jullie wel halen." Aaaahhh smelt, wat een schatje! 2 uur later was ze.boos, heel boos en deed ze zo mal dat ze.Door papa op de gang werd gezet.... Ze ging te keer! en riep "ik hou niet meer van jullie!!!! En ik ga jullie niet ophalen en naar een restaurant brengen later als ik groot ben!!!!" Toen ze weer rustig was en we er over gepraat hadden en ik vertelde dat ik altijd van haar zal houden, wat ze ook roept als ze boos is, zei ze dat ze ons toch wel op zal halen en van ons houd......
Aah schatje! Heerlijk is dat toch he.....Hier ook op de gang als het nodig is en de laatste dagen wordt er heel wat gewaarschuwd hier, zo dwars is ze. Nu waarschuw ik 1x en als ze het dan nog een keer doet, moet ze op de gang. Dus vandaag weer iets, dus haar weer gewaarschuwd. Zegt ze; moet ik nu op de gang? Dus ik; nee nu niet, maar wel als je het nog een keer doet. Dus loopt ze door de kamer te verkondigen; als ik het nog een keer doe, moet ik op de gang!
Inge, zou het niet gewoon zo kunnen zijn dat die van Testpoint gewoon standaard al een donkerder streepje hebben en als het positief is, dan echt knalt? Ik heb ook die van z&k gebruikt en pas echt als mn ei eraan komt, worden ze donkerder en verder zo goed als omowit. Denk trouwens dat mn ei er een dezer dagen aankomt; toch stiekem de ovutesten er maar weer bijgepakt gisteren en vandaag (zo verleidelijk als je er nog wat hebt liggen) en die van net was een stuk donkerder dan gisteren (en vorige week nog hartstikke wit......) Dus echt goed ons best doen de komende dagen! (tis echt hopeloos deze ronde haha, maar wie weet hebben we nog een kans als we er nu nog even echt ons best voor doen)
Moest hier van de week trouwens ook zo lachen; Eden is helemaal gek van Dora, dus daar heeft ze het de hele dag over. Eergisteren liep ze opeens naar de voordeur, deed de deur open en begon keihard te roepen: Dora! Waar ben je? Is je in de tuin met Boots? Ja?! Kom uit de tuin van de buurman! Vervolgens even stil...........Waar ben je nou gebleven? Heb je weggelopen? Geweldig, ik zat zelf op de bank in de kamer en moest zo lachen!
Ja, lachen he. Hier hoeft ze op zich niet vaak naar de gang,meestal is ze goed te pruimen, ze vindt het ook echt heel,heel erg als ze wel moet en dat loopt dan uit in een drama van huilen en boos worden, veel tranen en snot laten lopen Ze hebben snel door hoe het werkt het als je consequent bent....