Ik ken de tests van testpoint niet, nooit gebruikt. Zou misschien wel kunnen..... Hup! Aan de slag jullie haha
ja hier ook hoor, als ze wel moet, dan is het hier ook drama, tranen met tuiten en zo boos............ikke wel luisteren mamaaaaaaaaaa. En dan later zo'n snotterig kusje; 'solly' mama
Mamavane: Vorige keer heb ik ook de testpoints gebruikt en die liepen ook netjes op en af. Net als nu alleen zit er dan geen knaller tussen. De testen liepen op, zondag het gevoel gehad dat mn eisprong was en daarna liepen ze weer af... Dus het zou wel stroken met mn gevoel maar goed. Mn lichaam kan me ook goed voor de gek houden We wachten het maar gewoon af (hoor mij, net alsof ik dat zo makkelijk vind....) Super schattig van je dochtertje! Kan niet wachten tot de mijne dat ook gaat doen. Is je man nog op tijd terug gekomen?? Huggybird: Haha weer zo'n lekkere wijsneus! Moet iedere keer zo lachen om die uitspraken van je dochtertje! Jij zit nu officieel op de wachtbank! Spannend weer! Wel fijn dat je zulke korte cyclussen hebt! Die van mij zijn nu telkens tussen de 32 en nu misschien 36 geweest. Misschien, want weet dus niet zeker of mn eisprong is geweest. Zit dus met één bil op het wachtbankje en de andere die hangt een beetje in het ongewisse zeg maar. Je hoeft dus maar een klein stukje op te schuiven Mamasince: Hoe is het met jou? Nog wel een beetje motivatie om naar het werk te gaan ondanks de situatie daar? Babywens: en hoe is het met jou?
Het is ook zo super leuk als ze steeds beter gaan praten, maar ook de gezichtjes die ze dan kunnen trekken of bewegingen die ze maken om hun woorden kracht bij te zetten, die wijze bekkies soms, echt om niet meer bij te komen. Ik voel me zo vaak bevoorrecht dat wij dit mooie meisje hebben gekregen en mogen helpen om een mooi, fijn volwassen mens te worden, te zien groeien en ontwikkelen. En dat het zo goed gaat met haar en we daar over relatief weinig zorgen hebben..... Dat is bij sommige mensen wel anders.... Ja, ik zit met beide billen op de wachtbank en schuif met liefde een eindje op hoor, ruimte zat voor twee billen
Mooi gezegd huggybird! En zo is het zeker! Ik moet straks voor controle naar de VK nog ivm met de miskraam. Nu begreep ik net dat een VK misschien kan zien of mijn eitje gesprongen is of op springen staat. Ik hoop dat ze dat kan zien! Dan weet ik vanmiddag of ik met beide billen op de wachtbank kan
Inge werk ach ik probeer er het beste van te maken haha. Nee komt wel goed. Ik krijg gewoon heel veel extra werk op mijn dak naast de coördinerende functie ben ik momenteel ook nog eens de enige vaste op mijn groep.... Huggybird succes op het wachtbankje!! Het gevoel om zo bevoorrecht te zijn herken ik idd wel. Ovutesten probeer het toch nog even zonder te doen....al vind ik het wel heel aanlokkelijk maar ml vind dat we het eerst nog even zonder moeten proberen... Mamavane en nog een flirt sms gestuurd Hier vorige week ontzettend ongesteld geweest,sindsdien wel steeds misselijk... En nog iets geks.. Ging nieuwe bh kopen en ik moest ineens een cup maat groter Dat vind ik zo gek. Herkent iemand dat gestopt met de pil en grotere (.)(.)
Ik heb ook het idee dat mijn (.)(.) iets groter zijn..... De eerste maand na het stoppen voelden ze ook wat anders aan, iets steviger ofzo.... Hoop dat de misselijkheid snel over is....
Ja hoor met mij gaat het goed, alleen erg druk de laatste tijd en druk met klussen Spannend al die bankjes, ik duim voor jullie allemaal hoor...
Inderdaad leuk het geklets...mijn zoontje begint ook steeds meer te zeggen en steeds duidelijker, echt lachen soms
Hallo dames, Vandaag zou mijn eisprong moeten zijn, maar ik merk er zelf niets van, dus volgens mij is het er vandaag nog niet. Toch vanavond weer even klussen hoor wilde eigenlijk vanmorgen ook nog even voor ml naar zijn werk ging, maar hij heeft mij niet wakker gemaakt (voor de verandering) en heb niet gemerkt dat hij weg ging. Ze zeggen dat je meer kans maakt als je in de ochtend klust, vandaar, maar helaas, dan vanavond nog maar een keer Mijn zoontje zit vandaag niet zo lekker in zijn velletje, dus vandaag laat ik hem maar gewoon gaan, we hebben tenslotte allemaal wel eens een baaldag Normaal gesproken krijgt hij echter wel straf van ons hoor, alleen niet op de gang want daar is de trap. Hij moet van ons dan op de grond zitten tot we hem weer komen halen. Hij weet het ook want als hij straf krijgt gaat hij uit zichzelf daar zitten en als ik hem een waarschuwing geef en vraag of hij soms straf wil, dan roept hij hard: "Nee !" en dan doet hij weer lief. Mijn kindje is gelukkig erg makkelijk, houd van eten en is erg lief. Dat kan idd wel eens anders zijn, dus ik ben ook erg blij met mijn geschenkje Hopelijk over 9 maanden het tweede geschenk ??
Een vraagje: Hebben jullie ook dat hoe meer je klust, hoe minder je zin hebt om te klussen ?? Gisteravond had ik echt absoluut geen zin, wel gedaan natuurlijk want ja anders ook geen babbie, en uiteindelijk natuurlijk wel fijn, maar had echt absoluut nul komma nul zin vantevoren ! Had echt een gevoel van pfffffffff alweer ?? Vroeger had ik daar overigens geen last van, toen was het (toen ik nog op school zat en niet werkte) iedere dag, 3 keer per dag ofzo, zonder problemen Overigens had ik daar ook geen last van met het klussen voor mijn zoontje, maar toen was ik ook veel sneller zwanger dan nu !
Hihi ja, hebben wij ook hoor, soms zeggen we gekscherend tegen elkaar "kom, we moeten weer" of een paar dagen na mijn ei, na flink ons best gedaan te hebben, "ooohhh heerlijk, gewoon naar bed en slapen..." Misschien omdat we het nu met een doel doen, anders gewoon omdat je zin hebt zeg maar.....
Hee dames Nou vanmiddag bij bij de VK geweest! Geen restweefsel van de mk dus goed nieuws. En nog beter nieuws was dat ze een follikel van 20 mm zag. Een eitje op springen dus! Dat werd ook bevestigd door een positieve ovu test toen ik thuis kwam! Super dus vanavond maar aan de klus en morgen ochtend (nou ja vannacht) voordat m'n vriend vertrekt ook nog maar voor de zekerheid. Wat een geluk dat ie nu een paar nachten thuis slaapt! Normaal was ie vrijdag pas weer thuis. Huggybird: Ik kom gezellig naast je zitten op het bankje! Babywens: jazeker, wij zijn nu vanaf vrijdag aan het klussen en het is nog wel leuk maar ik ben wel blij als we er dalijk even vanaf zijn hoor! Heel normaal volgens mij je zoontje inmiddels op bed? Hopelijk is hij morgen
Joehoe! En super ei op springen ik had al plaats voor.je gemaakt en een kussentje voor je klaar gelegd dus je zit nog comfortabel ook!