wie doet er mee voor kindje twee?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mieke01, 2 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    #981 huggybird, 12 feb 2013
    Laatst bewerkt: 12 feb 2013
    Hier alles goed, lekker kalm aan samen.

Krijg zo een. VRiendin met kindjes op bezoek, ze was zwanger maar hebben besloten de zwangerschap af te breken omdat uit onderzoek bleek dat het kindje ernstige afwijkingen had..... Zo triest.....

Vanmiddag lunchen en koekjes bakken bij mijn zus, morgen dochter naar de kapper en in de middag naar de bios, ze wil vraag naar Nijntje de film, donderdag naar ballorig met schoonzus en kids en dan vrijdag geloof ik niets.......

2. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Ach zo sneu altijd een ziek kindje..... Beterschap hoor!
    Hoe is hij opgestaan vanmorgen?

3. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Ach jee, ook al ziek allemaal......
    Is het lot van een mama he om door te gaan.....;)

Oei, ik weet niet of dat genoeg is.... Ik zou zeggen nog even je best doen nu, maar dat is niet zo handig als jullie ziek zijn...... Kan me zo voorstellen dat je er de kracht niet voor hebt nu.....

4. miep84

miep84 Niet meer actief

Hey meiden ik kom me hier ook melden, onze zoon is nu 6 maanden en vanaf deze maand gaan we voor n 2e. De vorige keer heeft het ruim een jaar geduurd , ik had hele lange cyclussen verschillend van 45dg tot 85 dg! Pas 5maanden na de bevalling (3 na stoppen met bv) werd ik weer ongesteld. Nu willen we er dus meteen weer voor gaan, aangezien het waarschijnlijk weer lang zal duren, en zo niet dan des te beter! Ben benieud hoelang deze cyclus zal zijn.. ik temperatuur om te zien of er een eisprong heeft plaatsgevonden, in het verleden was dat ook niet altijd het geval.. kortom, ben benieuwd wat de toekomst brengt. Veel succes iedereen!

5. mamasince2010

mamasince2010 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    Welkom Miep

Huggybird wat ontzettend heftig pffff dikke knuffel voor jou en je vriendin!

Eisprong twijfel toch....ik weet het niet zeker als ik terug denk aan vorige keer had ik nu 2x een steekje en de keer ervoor langer.
    Ik begon te twijfelen omdat ml zegt die pijn zondag links onderin je buik was dat je eisprong???? Maar goed we wachten het maar af.

Kleine meid word steeds zieker:( zo even naar de huisarts..

6. mamasince2010

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    Even kort bericht
    Net bij huisarts geweest en wat ik al dacht...de kleine heeft naast de griep ook een keelontsteking:(

7. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Welkom en veel succes!:)

8. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Ja, super heftig..... Ze was 24 weken zwanger en daar voor natuurlijk al weken in spanning, eigenlijk al vanaf week 10 en dan nu zonder kindje.
    Ze had de grote bloedvaten naar en van het hart verkeerd om zitten, dat hoorde ze met 20 weken ongeveer maar was te opereren vlak na de geboorte, en bij de vw punctie hadden ze weefsel afgenomen en met hun toestemming verder onderzocht samen met bloed van hun beide en die uitslag was helemaal niet goed, een zeldzame ernstige chromosoomafwijking. Het zou een ernstig gehandicapt meisje worden...
    En dan sturen ze je naar huis met de opdracht na te denken of je dit kindje wel of niet wilt voldragen of dat je de zwangerschap wilt afbreken......:(

9. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Ach jee, dat is naar..... Beterschap voor je meiske.....
    Heeft ze er iets voor gekregen?

10. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Doe maar zondag dan, is beter voor de kansen toch?;)

11. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Dochter had bedacht dat ze harten koekjes wilde bakken voor papa voor vadertijn :D
    Zegt ze net aan tafel "mama, als het moedertijn is bak ik voor jou harten koekjes" hahaha ik kwam niet meer bij!

12. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Jaaaaa we zitten op blz. 100!!!!!!:D

13. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Hee dames,

Ik heb maar een klein stukje terug gelezen, heb het razend druk op het moment op het werk en thuis is het ook mega druk.

Eind van de week hoop ik weer rustig alles na te kunnen lezen en reageer ik uitgebreid!

Mamasince: heel veel beterschap met je meisje, sneu hoor!
    Babywens ook beterschap!

Huggybird: joehoeee nog maar 4 dagen tot NOD! Spannend meid! Ik kan pas de 23ste testen dat zou 16 dpo zijn haha.. Vriendlief is dan pas weer thuis (is alleen in de weekenden thuis). Aan de andere kant ook goed. En wie weet ben ik voor die tijd al ongesteld.

14. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Jaaaaa spannend he......
    Jullie testen ook samen als er getest kan worden? Wij ook, en als ik niet ongie word denk ik dat we maandag pas testen. Ik test nooit op of voor NOD. Heb ook geen test in huis:D

15. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Ja echt spannend! Ja wij testen samen, dat vind ik ook erg belangrijk. Mijn vriend wil er écht bij zijn en dat heb ik hem dan ook beloofd. Ik heb de vorige keer 1 dag voor NOD getest, omdat dat oudejaarsdag was. Wilde weten of ik nu een wijntje kon drinken of niet. Kon toen dus niet ;)

Ik heb wel testen in huis maar ik kan me wel inhouden. Ik ben ook veel te bang dat als ik ver voor NOD test dat het dan alsnog mis gaat... Dus ook uit zelf bescherming pas testen op of na NOD! En mocht ik de 23ste niet ongesteld zijn en ik zou zwanger zijn, dan zou ik de 23ste wel een knaller mogen verwachten ;)

16. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Mijn vriend wil er ook echt bij zijn, en ik zou het niet zonder hem willen.
    Kan me ook nog zo goed herinneren dat we van onze dochter positief testte, we hebben echt staan springen. Die was ook knal knal positief binnen een paar seconden.
    En we willen ons ook niet gek maken met vroeg testen.

Wel een top reden om geen wijntje te mogen drinken toch?:)

17. mamasince2010

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land

Haha geweldig. Kan me voorstellen dat je dan niet meer bij komt

18. mamasince2010

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    Spannend Inge en huggybird bijna testtijd...
    Ik duim heel hard voor jullie!!!!
    Hebben jullie al klachten?

Testen doen wij ook altijd samen,zou het ook niet anders willen!

Eisprong ik hou het maar op zondag haha.dan zijn onze kansen groter.

Hier weer slechte nacht met de kleine,hoest zich elke keer wakker...

19. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Behalve last van mijn rechter bil heb ik geen klachten.....
    Hihi hou het maar mooi op zondag;) duim, duim!

Ach, zo sneu is dat.... Voor haar, maar ook voor jullie......
    Heb je haar bed al iets met het hoofdeind om hoog gezet? Dat kan wel schelen met hoesten.

20. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Goed he, ze geeft een mix gemaakt van vaderdag en valentijn :D

Deel Deze Pagina