wie doet er mee voor kindje twee?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mieke01, 2 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavane

mamavane Bekend lid

27 jan 2011
    687
    21
    18
    haha, meer doe ik er niet dus jullie hebben nu alles gezien :p!

2. mamavane

mamavane Bekend lid

27 jan 2011
    687
    21
    18
    wel gek inderdaad! Nou, geniet er maar van haha!

3. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Wauw mamavane! Mooie test!! En ga je niet voor de 3+??? ;) Oh wat hoop ik dat ik zo'n testje ook weer zou mogen showen!
    En leuk idee om het zo te vertellen. Begrijpelijk ook dat je het zo vroeg zegt, zeker als ze toch weten dat je 'bezig bent'.

Ik heb een beetje een dubbel gevoel qua vertellen ivm de miskraam. Aan de ene kant denk ik, ik vertel het meteen want naaste familie weten toch van de miskraam en dat we dus bezig zijn. Aan de andere kant (vind mijn vriend zeker) heb ik zoiets ik wacht wat langer want dan raken ze niet weer zo teleurgesteld als het weer mis zou gaan. Geen idee nog wat ik zou doen dus ALS het raak zou zijn.

Huggybird: Das wel heel kort inderdaad! Was het dan ook heftig of viel dat ook nog mee?

4. Lolala

Lolala Niet meer actief

Hee meiden!
    Mag ik ook mee komen kletsen? We hebben besloten dat wij ook voor een 2e willen gaan! We hebben een zoontje van 1, tijdens deze zwangerschap kreeg ik zwangerschapsdiabetes, en helaas is het blijven plakken..
    Slik momenteel tabletten hiervoor, maar als we voor een 2e gaan moet ik weer insuline gaan spuiten.. 4 maart moet ik weer voor controle heen, hopelijk kan ik dan gelijk over op de insuline.. als dit stabiel is dan mogen we weer een poging doen! Ben heel benieuwd hoelang het gaat duren.. schijnt dat je minder vruchtbaar bent als je diabetes hebt.. maar bij de 1e was het de 2e ronde al raak!

5. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Haha Jaaaaa ik ook, doe er nog eentje voor ons:D ;)
    Grapje hoor, maar wel weer super om te zien. Geloven jullie het al een beetje?

6. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Ooooohhh leuk, leuk, leuk!!
    Snap dat jullie het eden nog niet wil vertellen. (al weet ze het eigenlijk al;))

7. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Ik snap je twijfel over vertellen als het weer raak is, iedereen een beetje beschermen.....

Mijn ongie was wel heftig ja, kort maar krachtig zeg maar.....

8. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Gezellig lolala, welkom.

Balen dat de suiker is blijven plakken.....

Ik hoop dat het snel raak is bij jullie.

9. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Met mijn rug lijkt... Het iets beter te gaan.
    Dochter gaat vanmiddag uit school met haar vriendje mee en zijn moeder komt haar weer thuis brengen, zo lief.
    Ik kruip weer even in bed, dat ontspant toch het beste.

10. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Lolala: Welkom! Dat is inderdaad een minder leuk cadeautje van de zwangerschap :( Hoop dat je ondanks je suiker toch snel zwanger mag raken!

Huggybird: Hoe is het met je rug??

11. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Oke, gaat dus een beetje de goede richting op... Klote hoor! Fijn dat je zo'n lieve omgeving hebt :)

12. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Ja, heel fijn, de moeder van een vriendinnetje van mijn dochter bood ook al haar hulp aan, mijn zus heeft dinsdag voor mij op mijn neefje gepast, mijn man komt eerder thuis vandaag om boodschappen te doen en om ons meisje als ze.om 15.00 thuis komt op te vangen. Gisteren was ze na school ook thuis maar omdat ik niet op de bank kan liggen of zitten lag ik in bed. Dochterlief was super lief maar had er haast ongemerkt wel een bende van gemaakt boven en beneden.... Ook wel lekker voor de tv een appeltje zitten eten, maar ook uitgebreid de pitjes er uit zitten peuteren, drie keer laten vallen, met opzet de afgekloven appel over haar broek laten rollen;) kortom, erg genoten van het feit dat mama niet in de buurt was:D

13. babywens1

babywens1 Actief lid

7 mei 2010
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee joehoe jippie jeeeeeeeeeeeeeeeeeee !!!! Heel erg gefeliciteerd !!!!!! :D Zag het al aan je banner in eerdere berichten, maar was met spanning aan het zoeken naar je berichtje met de bevestiging ;)

Ik duim voor je dat alles goed gaat en de kleine zich goed vasthoud !!!

Joepie jeeeeee weer eentje zwanger.

Zeg maar jij gaat ons toch niet ook verlaten he ?

14. babywens1

babywens1 Actief lid

7 mei 2010
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    rugzakleerlingen ?? wat zijn dat ?

15. babywens1

babywens1 Actief lid

7 mei 2010
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1135 babywens1, 20 feb 2013
    Laatst bewerkt: 20 feb 2013

O shit nee he, balen zeg !!! Las verder dat het zelfs al is doorgezet, echt klote !!! Dikke knuffel.

16. babywens1

babywens1 Actief lid

7 mei 2010
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou dames, ik ben 1 dag niet online geweest en mocht als dank meteen 6 pagina's teruglezen !!! hahaha

Ik heb niet op alle berichten gereageerd, wel alles gelezen.
    Huggybird: sterkte met je rug. Wat heb je eigenlijk ?
    Inge: spannend he ? samen op de wachtbank hihihi ik duim iig ook voor jou :D
    Lolala: welkom, ik hoop op een snelle positieve test !

Hoop dat ik niemand ben vergeten.....

Dames, ik zou het ook leuk vinden om door te kletsen wanneer we allemaal zwanger zijn, dus wat mij betreft blijven we bij elkaar :D

17. babywens1

babywens1 Actief lid

7 mei 2010
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    Effe over mijzelf ;):

Ben nog niet ongi, wel volgens mijn banner 2 dagen overtijd, maar heb nog geen test gedaan.

Voel wel rare dingetjes in mijn buik, maar zoals ik eerder ook al schreef heb ik ook weer last van mijn spastische darm (wat trouwens door zwangerschap verergerd kan worden) dus het zegt helemaal niets.

Ik probeer het zolang mogelijk vol te houden om niet te testen, maar hou het echt bijna niet meer en de pest is nog dat ik er nog 1 heb liggen thuis, dus nog moeilijker om mij in te houden.

Wanneer vertellen.....de eerste keer wilden wij het meteen aan iedereen vertellen totdat dat dus ineens een mk werd, daar hebben wij van 'geleerd' zodat we bij mijn zoontje het bij 11 weken ongeveer pas hebben verteld. Deze keer weet ik het eigenlijk nog niet, 2 collega's van mij weten dat ik aan het klussen ben, dus het zou raar zijn als zij het wel weten en mijn eigen moeder niet. Ik denk dat ik zo blij ga zijn dat ik het niet lang voor me kan houden....ik zie wel.

Ik heb inderdaad ook van de vk vernomen (na mijn mk) dat je juist na je mk super vruchtbaar bent, door je hormonen gehalte en de restanten HCG !!

Bekkeninstabiliteit, breek me de bek niet open ! Heb het ook gehad en nee absoluut geen pretje. Heb weken gehad dat ik niet eens meer kon lopen en mij echt met krukken vooruit moest slepen om naar de WC te gaan ! Vandaar dat ik ook weer ben begonnen met Zumba, volgens de fisio train je dan ook je bekken....de kans is nl heel groot dat ook ik het weer zal krijgen en waarschijnlijk nog eerder in de zwangerschap....het is niet anders.

Zo, volgens mij ben ik weer up to date en heb ik overal op gereageerd ;)

18. babywens1

babywens1 Actief lid

7 mei 2010
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    Effe iets heel anders:

Over precies 6 weken wordt mijn geweldige zoon 2 jaar !! Ben echt supertrots op hem :D Mijn held :D

Slechter nieuws is wel, dat men nu eindelijk heeft gezien dat idd het buisje in zijn rechteroor niet goed zit. hehe, dat roep ik nu al heel lang ! Nu hebben ze het eindelijk gezien. Hij is eruit aan het groeien vandaar, kan er ieder moment uit vallen. Ga zo het sophia maar bellen om te vragen of dit de planning veranderd ?? Hij heeft nog geen ontstekingen gehad ofzo maar hij zit wel weer vaak aan zijn oor....:(

19. babywens1

babywens1 Actief lid

7 mei 2010
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    En ja hoor daar was ik al bang voor, mijn zoontje moet nu dus eerder komen, ook wel weer goed natuurlijk, maar wel balen dat hij nog steeds niet van zijn snot en oorgedoe af is.....:x Nu dus een afspraak voor 10 april ipv 17 juli.

20. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Dit zijn kinderen waar "wat mee is" maar wel in het reguliere basisonderwijs zitten, ouders kunnen, als kinderen aan bepaalde eisen voldoen een rugzakje aanvragen en als ze die krijgen (zo gaat het bij mij op school) ga ik naast de leerkrachten extra weken met deze leerling, dat kan bijvoorbeeld zijn extra ondersteuning bij bepaalde vakken maar ook planning van huiswerk of de weektaak, motorische oefeningen enz. Deze leerling brengt ook een potje met geld mee waar deze extra begeleiding en materialen uit betaald worden.

Deel Deze Pagina