wie doet er mee voor kindje twee?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mieke01, 2 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Ik heb het in mijn rug..... Spieren verkrampt ofzo..... Vet irritant in iedergeval en pijnlijk....

2. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Oehoehoeh spannend!!!!!!!
    Hoop dat het raak is voor jullie meis!

Pfff ja, bekken klachten not tof......

3. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Aaaah je kleine grote man bijna jarig, heerlijk om zo verliefd te zijn op je kind he:)

Wat balen van zijn oortje.....:(
    Wel fijn dat hij eerder terecht kan..... Weet je of ze dan nieuwe buisjes gaan plaatsen of gaan jullie het daar dan over hebben?

4. mamavane

mamavane Bekend lid

27 jan 2011
    687
    21
    18
    haha Inge nee ik ga niet voor de 3+ ;) Ik weet het nu echt wel zeker dus dan vind ik het zonde van het geld, die digitale testen vind ik erg duur! Misschien dat ik volgende week nog een 2v5 koop om te kijken of het volgende week nog steeds wel positief is haha. ja huggybird we geloven het nu toch echt wel ja! Manlief echt pas na het zien van de digitale test haha. Mijn moeder reageerde helemaal enthousiast, kreeg gelijk een dikke omhelzing en we moesten er allebei van huilen haha. En weer zo apart vanmiddag; we hebben Eden echt niks verteld en ze zegt tegen mijn moeder toen we boodschappen gingen halen; mijn mama heeft een baby in de buik en oma niet. Zou ze het dan echt aanvoelen ofzo? Of is ze gewoon zo slim dat ze misschien toch iets opgevangen heeft en met 2,5 jaar al weet dat 'zwanger' betekent dat je een baby in je buik hebt? Heel bijzonder....... Lolala; welkom! Balen van je diabetes! Hopen dat het toch gauw raak is! Huggybird, hoe is het met je rug gegaan verder vandaag? Helpen de pijnstillers? Echt fijn dat je zulke lieve mensen om je heen hebt! babywens; nee hoor, ik ga nergens naartoe haha, veel te gezellig hier! Kun je het nog volhouden om niet te testen? Ik zou dat echt niet kunnen hoor, helemaal niet met een test in huis!! En Inge, hoe is het bij jou? Nog niet ongesteld? En kun je ook de testdrang weerstaan? Ik vind het allemaal weer helemaal spannend, net of je dit nog nooit eerder mee hebt gemaakt! En zit al helemaal te bedenken wat er ook alweer allemaal bij komt kijken, wat je moet regelen enz. En ik voel me opzich prima, wel misselijk en sneller moe, maar verder niet echt. En onzeker of het allemaal wel goed gaat, vooral op momenten dat de misselijkheid weer weg is, dan denk ik gelijk; oh ik voel niks meer, straks gaat het mis...... Dus volgende week misschien toch nog voor de zekerheid een testje wagen haha.

5. mamavane

mamavane Bekend lid

27 jan 2011
    687
    21
    18
    oh sorry voor die lap tekst, op de een of andere manier worden de 'enters' niet weergegeven in mijn tekst, terwijl ik ze er toch echt in gezet heb! Zal wel aan de laptop liggen.......

6. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    #1146 huggybird, 20 feb 2013
    Laatst bewerkt: 20 feb 2013
    Wat een fijne reactie van je moeder.
    Hihi die kleine meid van jullie weet het gewoon! Wat zei je moeder van haar opmerking?
    Hier gaat het langzaam aan beter, gelukkig..... Komt goed.
    Liggen op de.elektrische. Deken doet ook goed heb ik het idee.

7. mamasince2010

mamasince2010 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    Mamavane wat lief de reactie van je moeder!!
    Ik ben er van overtuigd dat kinderen dit aanvoelen...

Babywens wat balen van oortje.en bijna tijd voor de grote mijlpaal joeghoe!!
    Spannend nog niet ongi...ik duim voor je.

Huggy hoe gaat het nu met je rug?

Lola welkom

Even korte reacties...moet werken.

8. babywens1

babywens1 Actief lid

7 mei 2010
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    aha goed werk dus :D

9. babywens1

babywens1 Actief lid

7 mei 2010
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    daar gaan we het dan over hebben denk ik, maar ik denk zelf dat ze het niet gaan doen zolang zijn gehoor goed is en er geen ontstekingen komen....afwachten dus.

10. babywens1

babywens1 Actief lid

7 mei 2010
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou dames, gisteravond met mijn man afgesproken dat ik vanmorgen een test zou doen. Dus ik ben extra vroeg op gestaan om een test te doen, maar helaas negatief !

Heb er spijt van dat ik hem heb gedaan, ik had gewoon nog een week moeten wachten :( nu denk ik toch dat het misschien te vroeg was om te testen, terwijl het net zo goed kan dat ik nu weer een cyclus ga overslaan en zit ik dus weer 4 weken lang in onzekerheid. Weet het nu effe allemaal niet meer hoor :(

Tot overmaat van ramp: we hebben de kleine afgezet op de creche en ik vraag mijn man of we het er nog over gaan hebben, krijg ik gewoon een hele preek van hem !!! Dat hij er niet achter stond dat ik de test vanmorgen deed etc etc :$ Terwijl hij had gezegd dat ik het vanmorgen moest doen :$ En nog meer van dat soort gepreek, dat ik het te snel heb gedaan en dat ik mezelf meer moet beschermen etc etc. Ik pissed off natuurlijk !! Duidelijk gezegd dat ik niet op een preek zit te wachten zeker nu niet en dat ik het alleen over mijn en zijn gevoel wilden hebben nu de test weer eens negatief was, de sukkel !! Hoef hem de komende uren echt effe niet te spreken :x

11. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Er zit gelukkig verbetering in:) ben er erg blij mee!

12. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Haha en vooral heel erg leuk! Is echt geweldig om kinderen te zien groeien, en daar een bijdrage in te kunnen hebben.

13. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Ik hoop dat de.ontstekingen weg blijven en het goed blijft gaan.

14. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Ah balen dat ie negatief was meis.... En balen van de preek van je man....:( als je ergens niet op.zit te wachten is het wel een preek.....
    Misschien vanavond nog eens rustig bespreken samen....
    Wellicht deed hij het omdat het hem raakt dat jij van Streek bent door een negatieve test......

15. mamavane

mamavane Bekend lid

27 jan 2011
    687
    21
    18
    he meid wat rot! Echt balen dat de test negatief was.......ik hoop echt heel erg voor je dat het toch raak is en het toch nog te vroeg is! En wat raar van je man! Zo'n reactie zit je toch niet op te wachten op zo'n moment! Niet helemaal eerlijk van hem.......maar misschien is dat zijn manier om zijn teleurstelling te uiten? Geen fijne manier om de dag te beginnen.... Knuffel!!!

16. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Hee meiden!

Babywens: Heerlijk hè, zo trots zijn op je kleintje :d En dat mag ook best! En heel erg balen van z'n oortjes.. Sneu zeg :(
    Wat jammer dat je test vanochtend negatief was en dan zit je idd niet op zo'n reactie van je man te wachten. Idd, wat mamavane zegt, misschien uiting van teleurstelling... Hoop voor je dat je over een weekje wel positief test!

Mamavane: Nee begrijpelijk hoor dat je niet voor de 3+ gaat :p Je bent gewoon zwanger, klaar :D die testen zijn ook verschrikkelijk duur ja! Maar ja, ze zijn de enige in hun soort dus clear blue heeft een lekkere monopoly positie. Wat super leuk dat je moeder zo reageerde! En vind het echt bijzonder van Eden. Krijg er bijna een beetje kriebels van, zouden kindjes zulke dingen echt aanvoelen? En ik snap je onzekerheid hoor over de zwangerschap. Ik denk dat iedere vrouw dat heeft en houd, gedurende de zwangerschap haha.. Heb je de vk al gebeld?? :D

Mamasince: Hoe is het met jou? Heftige ongi of valt het mee?

Huggybird: Gelukkig verbetering bij jou! Kun je al wat meer doen? Wanneer ga je weer aan de ovu testen?

Dames, ik ben nog niet ongesteld haha... Echt stom dat ik mezelf nu blij ga maken want ik weet niet voor 100% zeker of dit nu mn NOD is. Zou ook morgen kunnen zijn..... So far in ieder geval geen tekenen van menstruatie maar goed dat wil natuurlijk ook niks zeggen, kan van de één op de andere moment komen.. En stiekem heb ik toch goede hoop en dat durf ik eigenlijk niet uit te spreken en dat mag ik ook niet! Dames zet me even met beide benen op de grond aub :D:D

17. babywens1

babywens1 Actief lid

7 mei 2010
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk eerder dat hij van streek is. Ik was namelijk erg rustig vanmorgen en ben daarna gewoon gaan douchen en de verdere ochtendroutine gaan doen....heb niets tegen hem gezegd totdat de kleine op de creche was afgezet. Ik heb een hele lieve man hoor, anders bleef ik niet bij hem :p, maar hij heeft van die momenten...dan is het echt een zak ! Maar dat heeft iedereen wel denk ik, hihihi

18. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Ooooohhh inge, spannend!!!!!!! Zou zo leuk zijn al het bij jullie ook raak is!!!!
    Oh, eeehhhh dit zet je niet met beide benen op de grond natuurlijk....;)

Even rustig afwachten meis, beter testen als je zeker je nod hebt gehad, dat voorkomt teleurstellingen. ;)

Ik kan gelukkig al weer wat meer ja, heb nu wel hoofdpijn.....
    Ovu testen heb ik nog niet over na gedacht wanneer te beginnen.... Afgelopen cyclus was 29 die daarvoor twee keer 25....
    Eigenlijk overweeg ik zonder te doen deze ronde, maar dan weet ik ook niet precies wanneer mijn nod is en dat is irritant.......
    Denk er nog even over na.... Vanavond eens bespreken met mijn man.

19. babywens1

babywens1 Actief lid

7 mei 2010
    201
    0
    0
    NULL
    NULL

Hoi Inge,

dat is bij mij eigenlijk ook dat ik niet weet wanneer nu eigenlijk mijn ei was en wanneer mijn nod is. Ik vermoed dat mijn ei later is geweest, dus dat zou betekenen dat mijn nod pas zondag is en ik nu te vroeg heb getest....of ik wordt gewoon weer 2 maanden niet ongi, dat is ook nog een optie :(

Ik duim iig voor je dat jij wel een positieve test krijgt :D

Ik denk ook wel dat het zijn uiting was, van mijn man, maar daar zit ik niet op te wachten, dat moet hij ook wel begrijpen, toch ?? Straks idd nog maar effe over hebben.

20. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Ja, dat kan natuurlijk ook haha
    Gelukkig maar dat hij verder wel lief is, ook mannen kunnen niet altijd vlammen......

Deel Deze Pagina