heb net nog effe met hem geappt, en hij zegt idd dat hij het gewoon echt klote vindt, maar hij denkt wel dat we gewoon te vroeg hebben getest en wil over een week nog een keer testen, als ik dan nog steeds niet ongi ben. Maar hij is ook bang dat ik nu gewoon weer een ongi oversla, hij vertelde dat de as van de ha nl had verteld dat dat wel een jaar kan duren
misschien moet ik nu dan juist wel die ovulatietesten gaan doen ?? dan weet ik wel wanneer mijn ei is.... Jullie ervaringen zijn niet zo goed toch of wel ?
Eigenlijk balen jullie even hard alleen gaf hij het op jou af..... Niet handig.... Maar dat snapt hij nu ook denk ik, toch?
Mijn ervaring met ovulatietesten zijn prima, je weet dan idd wanneer je ei is. Ik heb het geluk dat mijn cyclussen redelijk gelijk zijn qua lengte, en ik weet nu dat mijn nod altijd 14/15 dagen na mijn positieve ovulatie test is. De eerste cyclus was natuurlijk een verrassing en toen ging ik uit van 28 maar toen heb ik mijn ei gemist de 2e en 3e had ik op dag 11 een positieve test en de 4e op dag 14 een positieve ovu.
Babywens ik heb goede ervaringen hoor met ovulatie testen! Vond het erg handig om te bepalen wanneer mn ei was. Je weet het alleen niet precies op de dag af. Ik had bijvoorbeeld op een woensdagavond een knal positieve ovulatie test. Dan kan ie binnen 24-48 uur springen (en daarbuiten ook, je hebt altijd uitzonderingen). Dwz dat mijn eitje in de nacht van woensdag op donderdag, op donderdag of op vrijdag gesprongen is. Gelukkig weet je het wel redelijk goed en varieert het dus niet met een week of zo. Daarnaast voelde ik afgelopen keer geen eisprong terwijl ik die de keren daarvoor wel duidelijk heb gevoeld. Ook omdat ik dit kon bevestigen met een posi ovu test. Ik heb de laatste keer zwanger en kids dipstick ovulatie testen gebruikt. Bij mij waren ze vaag, want ik had naast de zwanger en kids ook midstreams van testpoint gebruikt die wel degelijk donkerder waren. Aan de andere kant heeft huggybird juist wel weer goede ervaringen met de dipsticks van zwanger en kids. Deze zijn wel lekker goedkoop! Ik vond midstreams wel makkelijker omdat ik beter ben in over een stokje piesen dan in een bekertje
Oh en je moet er ook rekening mee houden babywens dat niet bij iedereen de LF 14 dagen is. Deze varieert ook weer geloof tussen de 11 en 18 ofzo. (14 dagen is normaal)
Klopt, ik weet dat het bij mij 14/15 dagen is omdat dat tot nu toe elke maand zo was, maar kan bij iedereen anders zijn.
Whaha ja dat is ook het logisch volgens mij! Maar ik kan dus niet goed in een bekertje piesen om de één of andere reden. Zit dan bekertje weer helemaal onder en dat moet ik dan weer ergens neerzetten, zie je me al knoeien Nee ik pies wel over een staafje
Vervolg van het slechts nieuws: Ben zojuist ongi geworden :x Helaas, het klussen als konijnen heeft niet geholpen ! Toch maar vanavond even met man overleggen om ovulatietesten te kopen. Toch ergens zie ik het ook als goed nieuws, want dat ik nu toch ongi ben, wil toch zeggen dat mijn cyclus weer gewoon is geworden en ik drink nu een heerlijk bakkie cappuchino (van die automatenprut) en vanavond heerlijk genieten van een liter cola !! Wat ik dus weer niet heb gedaan sinds we hebben geklust....
Oh balen babywens.. Ja aan de ene kant dan wel weer goed dat je cyclus nu normaal is! Hopen dat dat zo blijft! Enneh, waarom geen capuccino drinken? Of cola? Dat mag best als je zwanger bent hoor Kijk een liter cola is sowieso niet goed haha, maar je zou ook cola zero caffeine vrij kunnen drinken (ook niet goed om er een liter van te drinken maar goed)
Ach nee, balen meis..... Wel positief idd dat je cyclus gewoon is. Hoe lang was deze? Geniet maar lekker van de cappuchino en de cola hihi
Ja, ik zie het voor me want zelf zit ik ook altijd te knoeien hahaha Maar ik ben ook zo'n muts die net mis piest over een staafje en dan in de stress schiet of er wel genoeg op het staafje is gekomen.....
Oh dames.. Ik heb rommelende darmen en ik ben gewoon misselijk nu. Pff wat haat ik mn lichaam haha! Kan ook gewoon iets over hebben gekregen van Zoë (heeft diarree) en ik ga weer zitten denken 'Oeehh zou ik toch zwanger zijn". Stomme muts dat ik ook ben!
Niks, stomme muts, dat hebben we allemaal..... Of we zijn allemaal stomme mutsen natuurlijk..... Ik hoop dat je zwanger bent en het geen griep is....
Ja ik denk toch de griep. Begin nu ook overal spierpijn te krijgen en ben een beetje rillerig. Dat zijn nou niet bepaald zwangerschapssymptonen En dat terwijl ik vanavond sinds lange tijd weer eens lekker uit eten ga met 2 vriendinnen! Hoop dat ik me straks wel nog fit genoeg voel want het is echt lang geleden dat ik met die meiden eens lekker ben gaan eten.
Aaaahhh dat zou jammer zijn ja..... Neem snel een PCM, misschien kan je het dan de baas blijven..... Ik wens je veel plezier vanavond.