wie doet er mee voor kindje twee?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mieke01, 2 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavane

mamavane Bekend lid

27 jan 2011
    687
    21
    18
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!! Ik wist het!!!! En ook gelijk zo'n knaller!!!

Super meid, gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En nu gaan we heel hard duimen met zn allen dat het nu gewoon allemaal goed gaat en jullie heerlijk kunnen genieten!!

Geweldig!

2. mamavane

mamavane Bekend lid

27 jan 2011
    687
    21
    18
    Volgens mij heb ik helaas de griep te pakken..........nare hoest wat steeds vaster gaat zitten, alles doet me zeer (vooral mn benen), hoofdpijn, koud en dan weer warm.....
    Hopen dat het gauw over is, maandag mn eerste dag als gastouder!

3. Prisje1984

24 nov 2012
    34
    0
    0
    Hallo ik klets ook graag mee. Ik heb een dochter van pas( zondag)1 jaar. . 3 mnd Na mijn zwangerschap ben ik gestopt met de pil ivm veelvuldig hoofdpijnaar het maakte ons ook niet uit mocht ik zwanger raken. Nu zijn we wel weer iets actiever erop gericht. Bij mijn dochter duurde het 2 maanden. Maar nu wel iets langer. Hebben jullie soms okk wel last van de buik?

4. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    jaaaaaaaaaaa!!!!!!!!! Woehoeoeoeooeoeoeoe!!!!!

Van harte gefeliciteerd!!!!!!!! Joehoeoeooeoe.
    Ik ben zo blij voor jullie!!!!!!
    Leg je telefoon eens even op je buik inge......

*Lief klein inge beebje, luister een even heel goed naar tante huggybird, blijf jij even de komende 8maanden bere stevig in je mama plakken, je bent zo enorm gewenst.*

Haha ik wist het, zei gisteravond nog dat ik een positief verwachtte:cool:

5. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Oef.... Ik hoop voor je dathet snel over is meis, dat is niet fijn zo voor je eerste go dag......

6. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Welkom prisje,
    Wat bedoel je precies met last van de buik?
    Ik hoop dat jullie wens ook snel in vervulling mag gaan.

7. mamasince2010

mamasince2010 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    oeghoeeeeeeeee super Inge van harte gefeliciteerd....!!!!!!!!!!!

En goed blijven plakken hoor beebje

8. mamasince2010

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land

Hmm dat is niet fijn,hopen dat je maandag goed opgeknapt bent zodat je fris en fruitig als gastouder kunt beginnen.

9. mamasince2010

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    Huggybird hoe is het nu met je rug?
    Gaat het weer wat beter?

10. mamasince2010

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    Prisje welkom!

En wat bedoel je met last van je buik inderdaad...

11. Prisje1984

24 nov 2012
    34
    0
    0
    Aller eerst van harte meiden met een nieuw wondertje in jullie buik!!!

Tijdens ovulatie is het gevoelig. En nou ben ik vorige week intiem geweest tijdens ovu. En nu ervaar ik nog steeds een beetje last. Het lichaam werkt zeg maar. Het is niet dat ik krom loop van de pijn maar het is wel gevoelig. Dit is na mijn zwangerschap. Mijn dokter zei dat dit niet vreemd is en dat dit gewoon bloed is tijdens een ovulatie wat druppelt op baarmoeder en dus een vervelend gevoel geeft. Maar het is nu wel wat langer. Iemand hier bekend mee of niet gehad na een eerste kindje?

12. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Mijn rug is weer ok, maar ik blijf die zere plek in mijn bil, waar het mee begon houden..... Als ik dan opsta doet het pijn, dan is de pijn minder maar trekt er een zeurend gevoel door mijn been van mijn bil naar mijn kuit......:(
    Dat blijft irritant.....

13. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Nee, ik herken het niet....
    Lijkt me wel vervelend.... Heb je dat elke maand, of denk je dat je zwanger zou kunnen zijn? Dat zou wel leuk zijn natuurlijk.:)

14. mamasince2010

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    Wat vervelend huggy
    Ik herken wel wat je schrijft en hoop het niet voor jou maar ik had toen een hernia...

15. Prisje1984

24 nov 2012
    34
    0
    0
    Ik heb van de ovulatie ene keer wel last andere keer niet. Nu houdt het langer aan. Dus hopen natuurlijk op een zwangerschap. Ik hoop het!!! Vervelend zeg dat je zo een last heeft van je rug/ bil. Hoop dat het snel overgaat en zo blijft. De griep heerst heel erg!!! Heel veel beterschap.

16. mamasince2010

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    Prisje het is wel vervelend hoop dat het snel overgaat

17. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    De assistente van de ha had het daar ook al over, als mijn been gaat tintelen moest ik weer bellen want dan dacht ze aan een hernia, maar het is niet tintelen het is zeuren....
    Het spookt wel steeds door mijn hoofd.....
    Wat hebben ze er aan gedaan?

(ik heb echt geen tijd voor deze ongein nu we eindelijk voor een tweede kindje gaan....:()

18. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Thanks meiden!!

Hoop echt dat het dit keer goed blijft gaan.. Vind het nu wel extra spannend hoor moet ik zeggen. Net wat meer afscheiding en dacht alweer meteen dat ik bloedde. Hoop wel dat ik een beetje kan genieten!

Wie had nou ook alweer de droom dat ik goed nieuws had haha?? Misschien ben je wel helderziend ;)

Haha huggybird!! Ik heb het gedaan :D nu hopen dat hij/zij er naar luisterd! En jeetje hoop echt niet dat het een hernia is.. Maar toen jij eerder al zei, pijn in een bil.. Toen schoot het wel door mn hoofd! Laat het op tijd extra goed nakijken? Dat kun je idd niet gebruiken nee..

Mamavane: hoe gaat het met je kwaaltjes? En veel rusten als je grieperig wordt en veel drinken en vitamine c pakken! Geen koorts hoop ik?

Mamasince: hoe gaat het met jou??

Prisje: welkom! Ik had deze maand rondom mn eisprong ook een gevoelige buik. Beetje menstruatie achting zeg maar!

19. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Natuurlijk zal hij/zij luisteren, tante huggybird heeft een goede invloed:)

Als het maandag niet beter gaat maak ik een afspraak bij de ha.....
    Maak me er wel een beetje druk om eigenlijk.......:)

20. mamavane

mamavane Bekend lid

27 jan 2011
    687
    21
    18
    he meiden bedankt voor de beterschaps wensen! Het gaat nu aardig, maar daar is ook alles mee gezegd. Met paracetamol (mag tijdens zwangerschap gebruikt worden, heb het goed nagekeken;)) kom ik aardig goed de dag door.
    En veel rusten etc is inderdaad het beste, maar manlief werkt ook altijd op zaterdag dus ik heb wel Eden de hele dag om me heen, dus echt rusten gaat niet lukken, maar lekker rustig aan doen wel. (wat een uitvinding, Dora en disney tekenfilms;)).
    hoop dat ik vannacht goed slaap, afgelopen nacht was echt waardeloos:(. En ik hoop dat het morgen al een stuk beter is, zodat ik niet maandag mn eerste dag als gastouder meteen af moet zeggen......

Verder kwaaltjes heb ik eigenlijk niet echt.....af en toe wat misselijk maar verder eigenlijk niet. Mn borsten doen ook niet echt zeer......Word er best onzeker van, durf er niet zo goed vanuit te gaan dat het echt wel allemaal goed zit.......

Inge, ik had dat gedroomd haha! Had ik het mooi goed! Helderziend denk ik toch niet hoor haha.....
    Heb jij veel kwaaltjes?

huggybird, goed in de gaten houden hoor en anders gewoon weer naar de ha! Kan me goed voorstellen dat je een hernia nu echt niet kunt gebruiken! Laten we hopen dat dat het niet is en het allemaal meevalt....

Prisje, welkom! Wat jij beschrijft van die buikpijn herken ik niet......Lijkt me wel erg vervelend! Hopen dat het deze maand een goed teken is en je misschien wel zwanger bent!

Deel Deze Pagina