Zoooo hallo een hele pagina met alleen maar berichtje van mij !!! hahaha, maar volgens mij heb ik nu alles gelezen en overal op gereageerd. Ik ben ontzettend blij voor onze 2 zwangeren, maar is het heel erg als ik zeg dat ik jaloers ben ?? Ik wil oooook !!!!! strooi please please please ook wat HCG deze kant op Hier gaat het super met de ongi, ik vreet alles wat los en vast zit, m&m's, paprikachips, andere chocola, cola, tucjes en het liefst ook nog alles door elkaar ! Ik weet het nu echt zeker dat mijn cyclus nu gewoon echt op gang is gekomen, want dit had ik de vorige maanden namelijk niet. Dus dames ik ga echt goed aan het werk de komende ronde met de ovu testen en 3 keer per dag aan de klus, want de volgende ronde heb ik ook een roze !! Doen jullie mee ?? hihihi Ga nu maar snel koken voor de kleine. Sneeuwt het bij jullie ook al de hele dag zo erg. Vind het nu echt genoeg geweest, ik wil Zon !!!!
nee hoor babywens , helemaal niet erg als je jaloers bent! Logisch, want je wilt zelf ook zo graag! haha dat klink idd echt als een goede ongi! Hopen dat je er gauw vanaf bent en aan de slag kunt met je 3x p dag klussen En bedankt voor je lieve woorden hoor! Komt vast wel goed inderdaad. en idd, genoeg sneeuw gezien nu, IK WIL LENTE!!!!!!!!
Het is zeker een schatje, er zijn ook regelmatig mensen die zeggen dat ze zo lief is, van de week een meisje van groep 4nog bij haar van school, ik ken dat meisje niet eens maar ze zei tegen haar moeder "mama, dat meisje met die vlechtjes is ***** en die is zoooo lief" Maar...... Ze is daarbij ook een kei in uitdagen, en ze weet precies op welke "knoppen ze moet drukken" om mij boos te.krijgen, kan zelf enorm boos worden als.ze haar zin niet krijgt en daarbij ook erg zeuren en dat lang volhouden... Terwijl we toch erg consequent zijn en niet toegeven aan gezeur...... het is een slimme meid. Toen ze net drie was zei ze een keer vlak voor het eten tegen mijn man "let op pap, ik ga mama iets vragen en ze gaat nee zeggen" ik kom de kamer binnen en ze vraagt met een uitgestreken gezicht" mama... Mag ik een snoepje?" dus ik zeg " nee meis, we gaan zo eten". Kijkt ze naar papa en zegt alleen maar " ik zei het toch." Maar over het algemeen is ze super lief. (en dat zeuren, uitdagen en boos worden doet ze echt alleen maar thuis...)
Hahaha ik moet zo lachen om je berichtje, wel lekker wat je allemaal naar binnen werkt Ik stel mijn man net voor.om 3 keer per dag te.klussen maar die haakt bij voorbaat al af hahaha wat een slappeling he Maar ik ga met je mee voor roze hoor!!!!! Ben ook een beetje "jaloers" hoor, maar das niet gek als je zelf ook zo graag wil..... Hier ook de hele dag sneeuw en ik ben er ook heeeeel erg klaar mee! Ik wil lente en dan een lange mooie zomer.....
Hee meiden Ik ga morgen even uitgebreid op jullie reageren. Heb een *piep* dag achter de rug. Denk dat de buikgriep mij toch niet overgeslagen heeft (alweer niet). Begon voor het weekend al en vandaag bijna de hele dag op de wc doorgebracht erg balen dus! Hopelijk morgen weer een stuk beter en dan kan ik er ff voor gaan zitten om uitgebreid te antwoorden! Oh en jaloers zijn is toch logisch meiden, jullie willen ook graag. Ik stuur meteen wat hcg dit clubje in! Dat jullie allemaal heel snel zwanger mogen zijn!
Ooooohhh sorry inge Ik ben zo hcg aan het vangen dat ik vergeet je beterschap te wensen.... Sorry, sorry, sorry.... Heel veel beterschap meis.....
Huggybird! Jij bent veel te lief haha! Je hoeft daar toch geen sorry voor de zeggen thanks hoor meid!
Goedemorgen, Zo er is weer gezellig gekletst Wij zijn heel het weekend thuis bezig geweest,klussen in het huis. Van die dingen die je steeds maar uitstelt.... Nu heeft dochterlief een mooie speelgoed op zolder. Een leuke huishoek gemaakt. Inge Pfff wat balen zeg dat je ziek bent,ik hoop dat je snel weer beter bent. Hoe voel je je verder Huggybird haha slaat hij je mooie aanbod van drie keer per dag meteen af...... Ooohhh eb jij die knoppen om boos te worden ook haha herkenbaar. Hoe is het met je rug/bil? Babywens met je eetlust tijdens de ongi zit het wel goed,heb jij dat ook dat je dan iets wil eten maar gewoon echt niet weet wat je wilt? Mamavane spannend de eerste afspraak weer....l, Hoe gaat het verder met je? Prisje nog last van je buik gehad? Hier is de ongi weer voorbij,manlief heeft voorgesteld om vanaf nu drie weken vakantie te nemen om er voor te gaan. Toen zeg ik ach we hebben de avonden en ochtenden toch...... Nou zegt ie ik had me voorgenomen om voor of na elke maaltijd te klussen. Tja dan snap ik dat hij vrij wil nemen............hij eet nl heel de dag hahaha.
Jaja ik heb het !!! zie je nu moet het met ons de volgende ronde ook wel goed komen, we zitten vol met HCg hahaha
Hahahaha wat een leuke man zeg ! haha, mijn man wil ook geen 3 keer per dag hoor. Hij wil wel, maar niet als het moet zeg maar Bovendien kan het ook niet met zijn buik, waarvan ze in het ziekenhuis nog niet weten wat het is. Inge, vanaf hier ook beterschap !! O ja, zo wil ik alles eten, dan wil ik wel maar weet ik niet wat en ga ik maar weer alles eten tot ik weet waar ik nou eigenlijk trek in had. Gelukkig duurd dat over het algemeen maar ongeveer 2 dagen....anders kwam ik aardig wat kilootje bij Nu is het dus al weer over, niet de ongi maar de vreetbuien. Ongi duurd bij mij altijd een week Mijn man heeft zich er overigens wel helemaal in verdiept vorige maand, hoe je het snelste zwanger kunt worden. Ik heb gelezen dat de missionaris de beste is en daar ben ik heel blij mee, wat ik ben wat aan de preutse kant, niet dat ik altijd maar hetzelfde doe en erbij lig als een vaatdoek, maar hou niet van allerlei truukjes Nou heeft mijn man dus ontdekt dat je met doggystyle, dus van achter, dieper komt en de zaadjes dus minder moeite hoeven te doen, dus kans groter is.....hmmmmm geloof niet dat ik daar zin in heb. Dus hij loopt mij te pesten, van: "ik wil wel 3 keer per dag hoor, maar dan gaan we het wel leuker maken, hint hint. Hahahaha Maar hij weet waarom ik dat niet wil, sommige vrouwen vinden het fijn, maar ik niet, bij mij doet het zeer omdat hij dan tegen mijn baarmoeder aan komt. Wat natuurlijk de bedoeling is bij dat standje hahaha. Nou dame, genoeg sexpraat aan het werk ! Dat zeg ik dus tegen mijzelf, hihihi
Mamasince: haha!! Nou dat worden drukke weken voor jullie succes zou ik zeggen! En ik heb ook hcg jou kant op gestuurd! Kom op dames nu jullie nog, zou toch leuk zijn als we allemaal kort op elkaar zitten Babywens: haha je zult die vreetbuien maar een week hebben ja.. Oeioei dan zouden de kilo's er hier ook aan vliegen! En betreft de standjes.. Ik weet echt niet of het toeval is maar hier wordt toch wel vaak doggystyle gedaan haha! (En dat vertelt ze even openbaar op internet ) wij maken er wel eens grapjes over dat dat er voor zorgt dat er raak geschoten wordt Huggybird: goh geen 3x per dag? Wat een watje haha nou daar hoef ik bij die van mij ook niet mee aan te komen hoor! Ik denk dat z'n jongeman () dan alleen nog maar lucht uit stoot Mamavane: leuk weer een eerste afspraak!! Spannend!! ik ga zo bellen Hier nog steeds ziek, knallende koppijn er bij gekregen. Ben een beetje bang voor uitdroging dus ik heb al een kop flinke zoute kippenbouillon achter over geslagen. Zo nummer 2!
Inge, wat balen dat je ook ziek bent......hoe gaat het vandaag? Beterschap in ieder geval! huggybird, hoe is het nu met je? Ben je nog weer bij de ha geweest of niet? En je hebt inderdaad een heerlijke bijdehante dame zo te lezen, leuk! babywens; hup, aan de slag, geen woorden maar daden! (en je bent niet de enige hoor, dat voelt bij mij ook niet prettig!) mamasince; lekker aan de slag in huis, leuk is dat he! Fijn dat je meisje nu een mooie speelhoek heeft op zolder! Hier een ziekenboeg; manlief hangt ziek op de bank en blijft waarschijnlijk de hele dag thuis, Eden is ook ziek (ook al beweert ze zelf bij hoog en laag van niet haha) had vanmorgen 39,1 koorts en ikzelf ben gelukkig aardig opgeknapt maar nog erg hoesten en hoofdpijn en rugpijn. Verder af en toe wel misselijk en heb het idee dat mn borsten nu wel wat gegroeid zijn, dus het zit vast wel goed.......Ga straks denk ik nog maar even een test halen voor de zekerheid. met de moeder van mijn oppaskindje kunnen regelen dat ze morgen gaat werken ipv vandaag en mocht het nodig zijn, kan haar moeder morgen evt ook oppassen. Dus daar ben ik wel erg blij mee, kunnen we hier even uitzieken!
ik zal niet meer zeuren! Zo schattig; Eden blijft de hele dag al volhouden dat ze echt, echt niet ziek is. Dus toen ik zei dat ik haar misschien nog wel even naar bed zou brengen was het direct protesteren; nee mama doe maar niet, ik ben niet moe! Manlief lag al boven in bed te slapen dus ben er samen met haar even bij gaan liggen en ja hoor, nog geen paar minuten later was madam al vertrokken haha! En ze slaapt al ruim een half jaar helemaal niet meer 's middags, dus is ze toch echt wel ziek, droppie....... Nu liggen ze dus samen heerlijk te slapen boven, dus heb hier beneden het rijk alleen. Ga denk ik maar lekker een film kijken en ondertussen wat was opvouwen!
Inge heb je de vk al gebeld?? Ben benieuwd wanneer je de eerste afspraak hebt! En zal je nu ook al eerder een echo krijgen vanwege je miskraam?
Jeeey mamavane! Das een knaller haha! Dat zit wel goed ik denk dat we aardig gelijk op gaan, denk je niet?? Ik heb vanmorgen de VK gebeld en ik mag over 2 weken al voor een echo komen! Dan ben ik volgens mijn berekening 6 weken en 4 dagen. Hopelijk zien we dan een kloppend hartje! Ahh wat een sterke meid heb je dan! En zo schattig als ze dan even samen slapen hè, ik vind dat altijd zo lief als ik m'n vriend en Zoë samen helemaal vertrokken in bed zie liggen. Hoe gaat het met jou? Hier gaat het wát beter. Ik heb alleen nog steeds last van knallende koppijn en dan met name als ik sta.. Zoë is gewoon naar opa en oma en m'n zus haalt haar zo op. Wel lekker want ik weet niet hoe ik het alleen af had gemoeten met deze hoofdpijn!