hey meiden, Hoop me bij jullie te kunnen voegen, Vorige maand dan ook weer begonnen voor een tweede wondertje. Ons dochtertje is oktober een jaar geworden. ondertussen op het wacht bankje nog twee dagen tegaan...pppfff
Hoi dames Nog plek voor iemand die ook voor nummer 2 gaat? Vorige week besloten te stoppen met de pil! Had toen net mijn stopweek achter de rug en 3 dagen de pil geslikt. Toen dus gestopt en 3 dagen later 3 dagen lang bloed verlies. Lichaam een beetje in de war denk ik. Ik zal me even voorstellen ik ben Inge, 24 jaar en samen met mijn vriend een dochtertje, Zoë van 10 maanden. Van haar zwanger na 1 ronde dus heel snel, dat was echt super. Nu is vriendlief alleen nog maar in de weekenden thuis dus zal het waarschijnlijk wel wat langer gaan duren. Als het ons in ieder geval nog een keer gegund is uiteraard. Nu dus aan het wachten op een echte menstruatie, die ontrekkingsbloeding van de afgelopen dagen tel ik maar niet mee. Als ik een beetje gok dan denk ik dat ik rond de feestdagen mijn NOD zal hebben!
Welkom Eetje en Inge88! Altijd gezellig nog meer meiden! Eetje, stiekem al getest? Ik was wel zo dom om te testen vanmorgen en natuurlijk negatief....zal wel weer gewoon ongesteld worden deze week ergens (zit inmiddels alweer op dag 36, zucht..............)
Mamavane@ heb je de laatste keren zo een lang durende cycles? Vervelend joh... Ik heb nog niet getest.. Zou graag willen.. Maar dan denk ik joh nog 1 dag wachten ... Haha! Voel me al wel 2dagen niet fit, veel boeren (had ik de vorige keer ook) vol gevoel en buikkrampjes.. Maar kan ook tussen m'n oren zitten hoor !!
Gezellig Eetje: Spannend! Ga je morgen dus testen?? Mamavane: Jammer dat 'ie negatief was! Maar misschien toch nog te vroeg? Zie wel dat het weer een wat langere cyclus is? Hier nog lang geen test tijd haha, eerst maar eens even kijken wat mijn cyclus gaat doen. Toen ik de eerste keer zwanger wilde worden kon ik mijn eisprong wel meteen goed voelen, hopelijk nu ook weer. Dan weet ik tenminste ongeveer wanneer ik mijn NOD kan verwachten
Dames zouden jullie eens mee kunnen denken? Ik weet nu namelijk niet wanneer ik een eisprong of NOD zou kunnen verwachten.. Woensdag 14 november begon mijn menstruatie van de pil. Ik slikte toen nog de pil want meestal pak ik op donderdag de laatste. Tot en met zondag was het licht bloedverlies. Daarna normaal ongesteld (de stopweek dus, normaal ben ik dan van zondag t/m donderdag ongesteld) op vrijdag geen bloedverlies meer en weer de pil gepakt tot en met zondag. Toen dus toch besloten te stoppen. Op de donderdag ineens flink bloedverlies, zo'n 3 dagen lang tot en met afgelopen zaterdag. Nu vandaag wat meer afscheiding. Iemand enig idee wanneer ik nu een ei of NOD kan verwachten??
Wat goed van je Eetje, dat je niet eerder dan morgen gaat testen! Spannend hoor! Ben benieuwd! Het zal hier inderdaad sowieso wel te vroeg geweest zijn om te testen hoor. Maar heb er ook gewoon niet zoveel vertrouwen meer in dat het ooit nog raak zal zijn. Mijn cyclussen worden steeds langer terwijl het eerder netjes rond de 30 dagen lag, dus weet niet wat ik daarvan moet denken. En ondertussen voel ik van alles wat ook net zo goed van een aankomende menstruatie kan zijn. Inge, ik zou denk ik uitgaan van afgelopen donderdag als 1e dag van je laatste menstruatie en vanaf die dag verder tellen om je NOD te bepalen. Weet niet hoelang een normale (pilloze) cyclus normaal bij jou is? Dat zou ik erbij optellen om bij je NOD uit te komen. En dan vanaf NOD ongeveer 14 dagen terug rekenen voor je eisprong. Maar dat is ook maar gemiddeld, mijn ei komt meestal 9/10 dagen voor NOD ipv 14.
inge88@ ik denk dat je de eerste menstruatie moet afwachten. Of je neemt die laatste donderdag als eerste dag van je menstruatie. Lastig!! Geen idee Ik ga inderdaad morgen testen... heb wel het idee dat ik ongi word hoor.. veel krampjes ! Mocht ik het morgen ochtend nog niet zijn dan gaan we testen.. Word het namelijk altijd 's morgens
Goedemorgen meiden, Hier nog geen menstruatie Ben op mn werk , wacht het nog even af. test in mn tas Overigens nog steeds dezelfde symptomen
Ja ik denk dat ik er inderdaad maar vanuit ga dat afgelopen donderdag de eerste dag van mijn laatste menstruatie was. Mijn pilloze cyclus duurde 30 dagen (was daarna meteen zwanger) dus als ik daar vanuit ga is mijn NOD tussen kerst en oud en nieuw en mijn eisprong ergens in week 50 haha. Ik ga er maar eens goed op letten. FleurSylvano: Jammer dat 'ie negatief was! Ik ben later bij dit clubje gekomen dus weet niet waar je zit in je cyclus? Eetje: Oeehh spannend!! Ik hoop dat je een mooie postieve test in handen hebt zometeen! Laat je het weten??
Mamavane: Snap dat je er even geen vertrouwen meer in hebt Maar probeer toch positief te blijven! Ben je al naar de ha geweest?
Ja daar zijn we al geweest, begin november. En die had zoiets van; jullie hebben hier het levende bewijs (dochter) lopen dat het wel kan, dus kun je er vanuit gaan dat alles goed is. Als je volgend najaar nog niet zwanger bent, kom dan maar terug........Hij heeft nog het eea in een schema nagekeken en daar kwam uit dat we nog steeds in de hoogste groep zitten om binnen nu en een jaar zwanger te raken. Wel wordt daar uitgegaan van een cyclus tussen 25-35 dagen, dat is normaal. Dus afgesproken dat ik wel eerder weer mocht bellen als mn cyclus elke keer zo lang blijft. Nou dat doe ik ook zeker. Volgend najaar vind ik wel heel erg ver weg, dan zijn we al 2 jaar bezig tegen die tijd...... Ik kijk het nog een paar maandjes aan en als het dan nog niet is gelukt, sta ik gewoon weer bij de ha op de stoep! En ach, tis ook een beetje per dag verschillend; voel me vandaag al weer een stuk beter en optimistischer! en ook nog niet ongesteld, dus wie weet..........
Mamavane: Hmm dat vind ik zo'n rare reden, dus je hebt er al één rondlopen dus je kunt nu ook gewoon zwanger raken. Na een zwangerschap en bevalling kan je lichaam flink veranderen, dat zou een huisarts ook mee moeten nemen. Dan vind ik het najaar ook wel erg ver weg, normaal wordt je toch ook na een jaar geholpen als het zwanger worden niet lukt? Maar idd, je bent nog niet ongesteld! Blijf positief Eetje: Ik ben ook heel benieuwd!
Meiden sorry... Even een up date.. Nog geen menstruatie.. Mega drukke dag, werk Sinterklaas, nog even verbouwen ... Zucht, nu moe in bed. Wekker gezet, test klaar gelegen , morgen ochtend dus het eerste wat ik doe!!! Tot morgen