mn zus en ik willen de familie met sinterklaas even te grazen nemen. Ik ga voor haar een rompertje inpakken wat wij thuis nog hebben aangehad. Ze heeft nog geen kinderen. Nu wil ze voor mijn "nr 3" ook wat doen, maar weten niet goed wat. Jullie nog ideeën? (btw, nr 3 zit nog niet in de planning hoor komende jaren). Had moet dus wel duidelijk zijn dat het voor een nieuwe baby is en niet voor lydia
Een zwangerschapstest? Daniël een shirtje aan doen met nr 1 Lydia een shirtje aan met nr 2 Een rompertje krijgen met nr 3 Zo iets?
weet niet wat erachter zit natuurlijk maar vindt de grap niet echt leuk geloof ik. heb ook geen tips verder
ben het toch echt met me voorgangers eens. Vind dit nou niet bepaald grappig moet ik zeggen. Of ik ben humorloos kan ook nog.
Ik dacht al even dat het aan mij lag, maar zie dat er meer mensen zijn die hier de humor niet van in zien.
hm, ja, misschien hebben jullie ook wel gelijk... Is voor pa en ma misschien niet leuk/grappig als ik dacht. Toch nog maar ff met zus erover hebben dan
Mijn ouders zouden ook echt enorm teleurgesteld zijn. Ik zie zelfs mn schoonmoeder al voor me...die zal in huilen uitbarsten.
Het zou bij ons op een ouderwets familiedrama uitlopen.. hebben we al eens gehad in het verleden met feestdagen.
Ik kan me wel voorstellen dat ze de Fam. Zo terug willen pakken. Steeds weer die vragen waneer er nu onderhand kinderen komen is ook niet grappig. Hebben we hier ook gehad en ik was er snel klaar mee. Heb uiteindelijk gezegd dat we geen kinderen wilde. Probleem opgelost! Dit is misschien niet echt een leuke grap. Maar je kinderen steeds lastig vallen met de graag wanneer er weer baby's in de Fam komen is ook echt niet leuk...