Yups. Ben bezig geweest.... Haha, hijghijg. Alleen zie ik alleen nog maar afzonderlijke onderdelem? Ben steeds heel lang aan het klikken. Zou graag wat langer 1 ding doen?
dan kun je het beste een persoonlijk programma aanmaken. Dan moet je in mijn wii fit gaan geloof ik dat het heet, en dan kun je ofwel zelf een programma aanmaken of verschillende korte programma's achter elkaar doen zodat het aan 1 stuk doorgaat.
He dames... Goed te lezen dat jullie allemaal al fanatiek bezig zijn.. Is toch veel laagdrempeliger als een sportschool he!!. Ik vind het geweldig. Heb gisteren niks gesnoept... JIPIE!!!!!!! En verder let ik op op wat ik eet.. Heb gisteren idd de wii programma's gedaan. Van zeven en acht minuten. Dat gaat tenminste wat sneller... Vandaag, zaterdag en zondag word het heel lastig. Heb hier dan de grote jongens en denk maa rniet dat ik me dan in het zweet ga werken .. Al hupsend terwijl zij me uitlachen. haha.. En ja ik doe ook de luxaflex dicht.. Ben je gek dat iemand me mag zien. Ik zat gisteren zelfs mijn man de deur uit te kijken.. Moet je niet gaan schatje.. .. Toch proberen straks nog wat tijd vrij te maken!!
jaaa hier ook gisteren begonnen! heb gewoon overgewicht!!(schrik!!!) heb als doel genomen 10 kg in 3 mnd ben benieuwd... ben ook rustig aan het lijnen en ga 2x pw ook naarde sportschool en dan 4x pw op de fitt dan moet t te doen zijn zijn er ook al mensen die echt zijn afgevallen door de wii te gebruiken?
Joycje, haha nee ik doe de gordijnen niet dicht maar we wonen ook op het platteland dus niemand ziet me. Hoewel mijn schoonouders of zwger wel onverwacht voor het raam kan staan maar jammer dan En gister kwam mijn vriend ook thuis toen ik bezig was maar inmiddels maakt het me niet meer uit. In het begin als ik just dance ging doen durfde ik ook niet als hij erbij was Cilla wauw goed bezig hoor! 6 keer per week sporten, pfoe! Ik ben nu na 2 sessies welgeteld 0,9 kg afgevallen Maar als je hier in het begin van het topic leest zijn er die zijn wel 18kg afvallen
Ik was ook aardig wat afgevallen.. Ben nu in drie dagen. 2.5 kg afgevallen. Dat is misschien wel iets overdreven. Dit geeft de wii aan. Ik weet niet helemaal waar 't aan ligt. Maar goed ik klaag niet natuurlijk.. Net weer een sessie eropzitten. Vanavond nog even steppen. Dat doe ik morgen ook maar twee of drie keer per dag dat kan boven dan zitten de jongens niet in mijn nek te hijgen. .
heb een verzoek voor vriendschap verstuurd!! ik ben trouwens 0,3 kilo afgevallen vandaag!! heb net een uurtje gewii-ed hebben jullie ook allemaal een streven ?? ik wil naar de 58 kilo (nu 70,5)
hej dames ik heb geen wii, maar zit er wel al heel tijdje aan te denken. 3jaar geleden moest ik van de fysio elke week een uur gaan zwemmen ivm mn rug die heeft vastgezeten en vond dat heerlijk. Helaas door het trouwen moeten stoppen. En tis nu echt te koud om overboord te springen Maar wat ik kan ik nu het beste aanschaffen dan? Wil vooral mn buik weer wat platter krijgen, kilo's hoeft niet perse aangezien ik nog 5kg onder het gewicht zit van voor ik zwanger werd van daniel maar dat zal vanzelf wel meegaan dan of niet?
Welke bokstraining was dit dan?? Want als ik die drie minuten boks op de wii dan voelt dat al echt wel lekker fanatiek!!!
Ik heb de wii fit.. En fit plus en beide kun je je buik zone aanpakken. Ik ben nu pas 4 dagen bezig en je kan het echt al zien dat ik niet meer zo'n blubber heb!! Dat hing me toch zo de keel uit. Ik heb geen ervaring met andere spellen dus dat moet je aan de andere dames vragen. .
Ik plaatste eerder een berichtjeomdat ik van plan was(ben) om ook een Wii aan te schaffen. Tijdens mijn zoektocht op internet kwam ik op een site van de consumentenbond waarop stond ( in mijn woorden hier nu neergezet) Dat het onzin is om te geloven dat de Wii je zal helpen bij afvallen of een betere conditie krijgen. De spellen zijn niet intensief genoeg en de deelnamers aan het onderzoek waren snel uitgekeken. Dus voor mij was de Wii van de baan. Maar als ik dan toch met jullie mee blijf lezen en zie hoe het jullie vergaat, is dit precies het tegenover gestelde van wat ik had gelezen. Dus volgens jullie werkt het dus wel om een betere conditie te krijgen en om af te vallen, toch? Toch maar weer verder zoeken denk ik
tja mij helpt het wel hoor! Maar het ligt er gewoon zelf aan of je er vol voor gaat of dat je ene beetje met die remote loopt te zwaaien. Je hebt sporten en sporten.. Mijn buik is in ieder geval al een stuk platter sinds ik op de wii sport. En ik merk dagelijks mijn conditie verbeteren.
Tja het ligt eraan natuurlijk. Als je het leuk vind kun je de wii fit kopen. Daar kun je je dan vooral richten op spierontwikkeling en dan val je als het goed is niet zoveel af. Maar als je ook eens lekker calorieen wilt verbranden, lekker bewegen en dansen bijv, dan val je denk ik wel automatisch ook wat af. Maar als het je nou echt alleen om je buik gaat dan zou ik zeggen doe lekker buikspieroefeningen, hoef je niks voor te kopen en ben je dagelijks 10 min aan kwijt. En ook dan zul je dagelijks je buik platter zien worden en je uithoudingsvermogen verbeteren
mag ik ook meekletsen ? Ik ben gister begonnen met fitten , en heb gelijk n goede boost gehad om door te gaan 4 weken na mn bevalling was ik nl al 10 kg afgevallen ( was er maar 2 aangekomen ) dus probeer ik ipv mijn eetpatroon drastisch aan te passen te gaan bewegen en de fitt te gebruiken om zo de laatste 5 er ook af te krijgen en mn blubber lijf n beetje in elkaar te krijgen
Hey meiden, ik heb alleen de fit plus, maar kan nog niet echt iets vinden wat een workout is om je in het zweet te werken. Hoe doen jullie dan?of hebben jullie andere games?? Tips graag
IK heb net een kort berichtje op de FB gezet. Heb afgelopen vrijdag de wii fit plus gekocht en my fitnisscoach dance workout. Die laatste is nog best lastig om te volgen en de passen te doen maar dat komt hopelijk vanzelf nog wel. Met de fitplus heb ik gewoon de bovenste van het rijtje gepakt en alle spelletjes gedaan ben je ook zo 45 min mee bezig.