Goedemorgen meiden, Heb er net een half uurtje just dance opzitten (van de week ontvangen), erg grappig en voel echt wel dat ik in beweging ben geweest. Tuurlijk doe ik de stapjes niet precies na, maar ben lekker in beweging en daar gaat het om. Vanmiddag weer eens de Wii fit aanslingeren. Sportze vandaag!
op de fit plus vind ik het boksen, rennen, karakte en fietsen het meest vermoeiend. maar ook de buikspieroefeningen en andere spieroefeningen zijn zwaar vind ik. je kunt ook voorgeprogrammeerde programma's kiezen om een half uur achter elkaar bezig te zijn. gewoon een beetje zoeken wat de mogelijkheden zijn dan kom je er vanzelf achter wat je zelf prettig vind
oh je moet de moeilijkere niveaus trouwens wel openspelen. dus in het begin is het nog een beetje suf maar bij de hogere niveaus wordt het al moeilijker
Hallo allemaal! Als ik de verhalen van jullie lees krijg ik er zo'n zin in... Ik moet nog even wachten natuurlijk en zie het nu ook echt niet zitten maar toch kriebelt het al wel!! Hoe gaan jullie dat doen met alle verleidingen van de feestdagen? Ik ben tot nu toe 4,5 kg aangekomen tijdens de zwangerschap en wil dat namelijk wel graag zo houden haha.. Fijne zondag allemaal!
Nou lekker motiverend hoor. Ben je net een weekje bezig gaat je wii leeftijd van 32 naar 46. PPfft sta ik me daarvoor in het zweet te werken. Owja heb 2 berichtjes geplaatst op FB maar ik kan ze nergens meer terug vinden........of kun je je eigen berichten niet lezen?
Ik denk dat facebook gister wat storingen had Kruimel. Ik kan vandaag wel weer zien wat ik typ. Voor die meiden die nog steeds willen wii/kinecten/moven: wij hebben al een erg gezellige groep daar hoor: https://www.facebook.com/groups/317429531607797/ Join and have fun
Facebook is leuk ja.. Pff ik ben verslaafd aan het buikspieroefeningen doen.. ik doe er wel 150 op een dag. Heb twee dagen niet op de wii gestaan maar wel veel gestept en die oefeningen gedaan morgen weer wiien..
Ik ga er zo ook een bestellen. Ben benieuwd! Heb het afgelopen jaar amper gesport, en wil toch nog wel een beetje conditie opbouwen voordat ik ga bevallen.
Kom je er ook bij Beep? Op Facebook? Trouwens, ben ik nou de enige met een Kinect? Hier heeft vandaag Zumba zijn intrede gedaan. Er zit weer tape om mijn voet en de steunzolen zijn aangemeten. Morgen weer aan de slag dus. . Zumba was verjaardagscadeautje van mijn dinnetje
Kom op zijn er nog meer fanatieke vrouwen onder ons die wat kilo's kwijt willen op de wii of kinect of xbox enz.. Of die een super figuur willen?? Het lukt tot nu toe echt heel goed. Voelt zo lekker zo te sporten thuis zonder pottenkijkers
Hey meiden, Wat een leuk topic!! Mijn zoontje is nu 5maanden oud en raak de laatste kilo's maar niet kwijt...tijd voor echt naar de sportschool gaan heb ik niet (manlief werkt altijd 's avonds). En wij hebben de wii fit.... ben er laatst wel mee begonnen maar laat het dan weer een beetje versloffen maar wie weet kunnen jullie me motiveren ... Morgen ga ik weer beginnen! Dus ik sluit me hier ook aan ...
Gisteravond is m'n Wii binnengekomen, en ben gelijk begonnen. Leuk om te doen hoor! Maar moet wel zeggen dat het met m'n balans nog niet zo heel goed is gesteld. Nooit geweten, haha! Vandaag weer lekker verder oefenen.
Het is echt wel leuk ja.. En ook leuk van de wii vind ik dat je niet perse je gewicht hoeft te zien maar dat hij ook alleen je bmi kan laten zien. Iets minder confronterend. Tegen de tijd dat je bmi dan weer de goede kant op gaat kun je altijd eens kijken toch Succes met wiien dames..
Ik zeg het nog maar even voor diegenen die het nog niet weten: De ZP-meiden zitten hier https://www.facebook.com/groups/317429531607797/ Volledig gesloten groep waar we lekker onze ervaringen delen en elkaar lekker motiveren. Kom er bij!
Pffft heb de hele week niets gedaan op de wii. Baal er wel een beetje van. Ik hoop maandag weer met volle moed te beginnen.
Ohh hier ook. Heel de week geen kont uitgevoerd! Ja taart gebakken Was ook heel leuk om te doen maar daar verlies ik die blubberbuik niet van Heb het goede voornemen vanaf morgen er ook weer tegenaan te gaan!
Vinden jullie het spel wii fit echt leuk? Ik heb het dus ook samen met het balance board, maar vind het zooo saai Het boxen gaat nog wel, alleen de controller reageert vaak niet (ook al heb ik gewoon motion plus) Het steppen vind ik ook nog wel gaan, alleen veelte simpel. En het "droog" rennen vind ik ook niet echt super Misschien eens kijken voor een ander spel. Just dance lijkt me misschien wel wat, vooral door de muziek wat dan sowieso meer motiveert om te bewegen denk ik