Jammer van de vruchtensap, ik heb nog een half pak staan en die ga ik vanavond echt niet opdrinken. En wat betreft het fruit, dat is wel lekker...
Ik wil ook wel mee doen, ben ook te zwaar Alleen begin ik na het hemelvaart weekend omdat er een steengrill met familie op het menu staat. Ik ben 1.74 en weeg 89 kilo Wil er zeker 15 kilo af hebben. Dus ik ga ook alvast de boodschapjes ervoor in huis halen, en barleduc, heeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeel barleduc! En ik ga ook stoppen met roken, ik ben er helemaal klaar mee :x Dus ikke doe mee!!
ik moet ook afvallen . maar ik ga jullie volgen en kijken wat de resultaten zijn en mss begin ik ook wel. heel veel succes,het klinkt wel goed gewoon 3 maaltijden met 3 tussendoortjes. Ally
Leuk Nies dat je ook meedoet. Ik ben vandaag begonnen. Heb net Yoghurt op en een appeltje. Vind ik wel lekker want ik ben smorgens niet zo'n grote eter.. Misschien is het leuk als we hier onze gewichten bijhouden. Ik weeg nu 76,1 met een lengte van 1.66 Ik wil beginnen met 10 kilo en dan door naar de 15 kilo..
Ik vind het erg goed hoor! Nog even een vraagje inky. Mag je decafe koffie (cappuccino).. Ik doe er altijd een zoetje in.
Straks mag ik als tussendoortje een liga Er staat 1 liga. Maar in zo'n pakje zitten er 2.. Bedoelen ze met 1 liga 2 koekjes??
nee je mag maar 1 liga. Wat betreft de cappuccino ik drink iedere dag 2 kopjes met 1 zoetje erin en ik val af. Of het echt mag weet ik niet.
Jammer maar 1 liga Maar ik heb na mijn bevalling ook het 40 punten dieet gedaan. Ben daar 12 kilo van afgevallen. Maar als ik nu ga tellen via 40 punten. Voor vandaag dus het dieet van Sonja bakker. Dan kom ik maar aan de 35 punten. Wel weinig hoor. Is nog onder de 1000 calorieen
Is goed Ooievaar, houden we het gewicht en de afgevallen kilo's hier bij! Ik begin na het weekend, want ik krijg visite en we gaan lekker eten dus dat wil ik eerst voorbij zijn En dan gaan we ervoor! Ik doe mee!!...Weet nog niet of het Sonja Bakker word, ik denk 40 punten dieet, heb ik vaker gedaan en helpt ook goed.En dan zit ik ook niet vast aan al die boodschappen, kan ik gewoon m'n eigen dingetjes eten.Heb al veel fruit opgehaald en lekker veel groente!
40 punten heb ik dus ook gedaan en dat hielp ook goed. Ik was er 12 kilo van afgevallen in een half jaar Misschien is het leuk als we een weegdag afspreken. Ik heb me vandaag gewogen en dus is het misschien handig als we die aanhouden. Kan jij Nies volgende week woensdag beginnen?? Kan je na het weekend al een beetje afbouwen en woensdag officieel beginnen..
Ok dan maken we volgende week een lijstje. Wel ben ik natuurlijk vandaag gewoon begonnen. Mijn gewicht was vanmorgen 76,1 Heb net het boek kunnen kopen van iemand op marktplaats. In alle winkels is ie uitverkocht... En de 2e druk moet er aankomen, alleen dat kan nog duren. Ben ik ff blij dat ik 'm toch vrijdag in huis heb
Mijn eerste dag zit er bijna op en ik moet zeggen dat ik wel even moet wennen hoor. 2 boterhammen over de hele dag. Normaal eet ik er wel 4 En mijn avondeten was lekker maar als toetje rauwkost dat vind ik ook minder. Dat sla ik maar over.. Vanavond mag ik alleen nog een speculaasje.. Lekker met een glas cola light denk ik maar. Is ook lekker zoet. Heb ik vandaag nog niet gehad...
Oh ik vind de rauwkost heerlijk. Ik doe altijd komkommer, tomaat en paprika en dan 1 el slasaus met peper en zout! Hmm zelfs mijn hubbie vindt het nu lekker. En het vult!! Als je dat op hebt dan heb je eigenlijk geen honger meer.