Ik vraag me af wie er allemaal n tukkie doet/of kán doen tussen de middag. Ikzelf doe het niet omdat ik bang ben dat ik s nachts niet lekker slaap. Nu wilde ik er zo achter komen of dit invloed heeft op het slapen s nachts?
Ik slaap s'nachts zoieoz heel slecht dus ik probeer dan smiddags toch nog wat rust te pakken als dat mogelijk is.
Hmm tja.. ik eh.. zou graag willen zeker als ik de hele dag werk ben ik savonds toch wel erg brak als ik niet werk gaat het prima tho
Hmz...IK Ik ben er nooit voor 11 uur uit en ga meestal tegen een uurtje of half 3 nog ff een uurtje of anderhalf liggen...Heerlijk!
nee, lukt me niet om een dutje te doen smiddags. Meestal heb ik ook geen slaap. Maar als ik wel slaap heb dan doe ik het vaak bewust niet omdat ik idd net als jij Patroeschka bang ben dat ik dan snachts niet meer goed slaap
Heerlijk, ik ben ongeveer rond een uur 6 thuis na mijn werk. Dan ga ik een uurtje liggen en dan is er gekookt, en kan ik gelijk eten. Rond een uurtje of half 12 lig ik alweer te snurken.
Als het kan doe ik het wel. Afgelopen weekend zijn we een lang weekend weg geweest en toen heb ik elke middag even een dutje gedaan. 's Avonds kan ik dan ook weer uitstekend slapen.
ik doe em in de ochtend nog even mee met mijn dochter... dan is dat van 10.00 tot 12.00 zo ongeveer. In ieder geval een uurtje of 2 overdag nog een keertje!
ik niet heb er ook gelukkig nog geen behoefte aan, ben nog vrij energiek eigenlijk maar ja ik slaap niet zo slecht als sommigen van jullie
ik slaap al weken slecht s nachts en sinds gister doe ik een tukkie van een uurtje en vannacht heb ik redelijk geslapen. zalig een tukkie doen.
Ik slaap bijna elke middag. Vooral nu ik een longontsteking heb, maar daarnaast doe ik het ook. Ik neem nu gewoon alle rust. Liefs, Duveldraakje
Die nieuwe energie na de 3de maand, heb ik nog niets van gemerkt... Ik slaap 's nachts goed door, maar moet me in de middag nog enkele uurtjes te slapen leggen of ik ben een wrak. En dit terwijl ik in niet zwangere toestand toe kom met 6 uurtjes slaap. Nu slaap ik van 00u tot 07.30u en meestal van 10u tot 15u En dan moet ik m'n wekker nog zetten of ik slaap gewoon door
Ik ga wel elke middag ff liggen en meestal dommel ik wel ff weg. Maar ja, ik ben de hele dag door moe, dus wat dat betreft! Vanmorgen van de gyn opdracht gekregen totale rust te nemen, mag niet eens meer een boodschapje halen ofzo Dusssss....dat worden geen middagdutjes meer maar dagdutjes.. Liefs Emma
mijn verlof is vandaag ingegaan, dus weet niet of ik nu ik niet meer ga werken ik ook nog behoefte heb aan slaap.... tot op heden deed ik lekker een dutje op dagen dat ik niet werkte
Ik slaap 's nachts heel wisselvallig, de ene nacht beter dan de andere ivm pijn in mn linkerzij/rechterzij.Sinds mijn verlof doe iedere middag een dutje, ik kan met gemak wel 2 uur slapen, zaaaalig. En dan ben ik 's avonds weer moe en ik doe niks op een dag. Ik ben 41 weken zwanger.
Sinds ik verlof heb, ga ik af en toe 's middags wel even liggen als ik heel moe ben. Ik slaap niet altijd, maar dan kan mijn lijf toch even rusten. Want het klinkt gek, maar als je te moe bent slaap je 's nachts ook niet lekker. En 's middags ligt er geen man naast mij te snurken, ook wel fijn. Groetjes, Wendy