Vanaf wanneer begon je zwaarder te worden

Discussion in 'Gezondheid' started by Angel Eyes, Jan 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

Vanaf wanneer begon je aan te komen

1. eigenlijk al vanaf het begin

2. zon beetje halverwege

3. vooral de laatste 3 maanden

4. nooit echt veel aangekomen

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

gewoon even benieuwd naar wanneer je het meest bent aangekomen tijdens je zwangerschap.

2. Springboon

Springboon VIP lid

Oct 9, 2006
    8,278
    1,834
    113
    Female
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    ik val momenteel af, terwijl ik niet tot nauwelijks spuug.
    Dus ik hou me nog even stil hierover..

3. taschke

taschke Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    1,356
    13
    38
    verkoopster ruitersportartikelen
    landen/ belgie
    Ik ben sinds een paar weken echt begonnen met bijkomen dus de laatste 3 maanden(en dan ist nog maar 4 kilo :D )

4. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

Aug 31, 2006
    1,699
    0
    0
    Ben nu drie kilo zwaarder, heel sneaky de afgelopen drie weken geloof ik, merkte het eigenlijk niet eens echt, schok ene beetje van de weegschaal gisteren, haha....

Maar ja, in de eerste weken was ik ook drie kilo aangekomen en die viel ik net zo hard weer af, dus niets is zeker.....

5. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik heb 'al vanaf t begin' omdat ik helemaal niet misselijk of wat dan ook was. Ook was ik toen, toen we voor t échie begonnen gestopt met roken. Op dit moment ben ik al 15 kilo aangekomen, ik eet veel (gezond en wat ongezonder ;) ) maar vind dat dit moet kunnen. Zolang t niet naar de 30 kilo gaat.. :)

6. Wendy06

Wendy06 Actief lid

Jun 26, 2006
    437
    0
    0
    Velserbroek
    Ik ben tot nog toe 2 kg aangekomen en moet ik zeggen dat ik dat heel netjes vind, zit nu op de helft.

Weet niet of het nu stabiel blijf of dat ik nu echt begin aan te komen dus kan nog niet echt antwoord geven op de poll...

7. Niet meer actief

Nooit echt veel aangekomen... gaat heeeeeel geleidelijk, nu zo'n kleine 7 kilo.

8. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,246
    4,480
    113
    Ik begon op het einde pas aan te komen maar dat was meer door het vocht (hiep hiep hoera en dan ook nog eens een hittegolf) dan door wat anders.
    Sterker nog toen Kylian geboren was was ik na 2 dagen al lichter dan dat ik voor de zwangerschap was.

Groetjes Anita

9. pim

pim Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    3,970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik ben niet misselijk geweest of iets en ben dus vanaf het begin aangekomen. In het begin ging het langzaam, maar vanaf week 22 ozo ging het snel. Ben in totaal rond de 22 kilo aangekomen. Moet er nog 9,5 af om weer op de 60 kilo te zitten......

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Nou eigenlijk pas met kerst, dus weet niet of dat geldt ;) Ben nu 6 maanden en 6 kg zwaarder.

11. Mama San

Mama San Actief lid

Sep 6, 2006
    114
    0
    0
    Ik ben in nu zo'n kilo of 7 aangekomen, maar volgende week ga ik weer naar de VK en dan stap ik weer op de weegschaal. De eerste keer dat ik naar de VK ging was ik 2 kilo aangekomen en dat was in de 9e week. Als ik kijk naar mijn zussen dat zijn echt twee uitersten, de ene was in de hele zwangerschap van beide kinderen nog geen 6 kilo aangekomen en de andere was van de eerste ongeveer 25 kilo aangekomen en van de 2e 30 kilo. Nou dan hoop ik maar dat ik er een beetje tussenin blijf hangen.

12. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    Vanaf het begin direct al, :(

Ik moest al met 8 weken aan de positie kleding.

Nu moet ik zeggen dat ik altijd een klein maatje heb gehad, en niet zo groot ben, dus misschien heeft dat ermee te maken.

Ik eet niet meer, maar wel gezonder.

Ik ben nu 10 kilo zwaarder ongeveer.

13. Niet meer actief

Niet tnt komt door slecht eten en misselijkheid, maar wie weet komt het er toch nog bij :)

14. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Pff, al zo'n beetje sinds het begin... ben al 5 kilo aangekomen

15. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

Jun 28, 2006
    2,209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    tot nu toe nog niks.
    ben vanaf het begin denk ik nu al zo'n 4 a 41/2 kilo kwijt. maar vanaf een week gaat het eten beter en denk ik dat er wel weer een kilootje aan zit. maar tot ik op mijn oude gewicht zit tel ik de kilo's niet mee';)

16. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

Dec 11, 2006
    1,683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Sinds het begin. Amper 16 weken zwanger en al 8 kg bij ondertussen (me ff op de weegschaal gezet).
    Ik ga op zoek naar een olifantenclub :p

17. MIss X

MIss X Fanatiek lid

Dec 13, 2006
    2,955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    ben 7 kilo aangekomen.. Waarvan de helft van ''het niet roken''

Ik ben pas bijna 8 weken dus ik kan dara nog niet echt over oordelen

18. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

Jul 22, 2005
    3,329
    0
    0
    Vanaf week 18 ging het ineens snel met aankomen. Was ik tot dan toe nog maar 1 kilo aangekomen, tussen week 18 en nu (bijna week 36 voltooid) ben ik maar liefst 19 kilo aangekomen. Dus ongeveer 1 kilo per week. Hopelijk krijg ik in de laatste paar weken niet teveel kilootjes er meer bij.

Groetjes, Wendy

19. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    ik was in het begin eerst aangekomen toen weer allles kwijt geraakt woog zelfs minder... en toen de laatste 3 maanden vloog het eraan.. vooral de laatste 6 weken een pond per week of meer

ooh en een andere tip.. drink niet te veel cranberry sap.. dat deed ik dus halverwege kwam in 1 week 2 kilo aan :confused: dus ben daarna er mee gestopt chijnt nog meer suiker in te zitten als in cola

20. wannabe

wannabe Fanatiek lid

Dec 17, 2006
    1,493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    omgezoete cranberrysap, zuur maar goed voor je en heel veel minder caloriën.

Ik kom ook al zo hard aan, en dat terwijl ik misselijk ben en over moet geven.
    Ben zo jaloers op al die meiden hier die maar heel weinig aankomen.
    vorige zwangerschap ( 11 jaar geleden) kwama ik veel aan, dus ik maak me zorgen over deze keer.
    Ik pas nu al 1 broek niet meer :(

Share This Page