Ik ben sinds een paar weken echt begonnen met bijkomen dus de laatste 3 maanden(en dan ist nog maar 4 kilo )
Ben nu drie kilo zwaarder, heel sneaky de afgelopen drie weken geloof ik, merkte het eigenlijk niet eens echt, schok ene beetje van de weegschaal gisteren, haha.... Maar ja, in de eerste weken was ik ook drie kilo aangekomen en die viel ik net zo hard weer af, dus niets is zeker.....
Ik heb 'al vanaf t begin' omdat ik helemaal niet misselijk of wat dan ook was. Ook was ik toen, toen we voor t échie begonnen gestopt met roken. Op dit moment ben ik al 15 kilo aangekomen, ik eet veel (gezond en wat ongezonder ) maar vind dat dit moet kunnen. Zolang t niet naar de 30 kilo gaat..
Ik ben tot nog toe 2 kg aangekomen en moet ik zeggen dat ik dat heel netjes vind, zit nu op de helft. Weet niet of het nu stabiel blijf of dat ik nu echt begin aan te komen dus kan nog niet echt antwoord geven op de poll...
Ik begon op het einde pas aan te komen maar dat was meer door het vocht (hiep hiep hoera en dan ook nog eens een hittegolf) dan door wat anders. Sterker nog toen Kylian geboren was was ik na 2 dagen al lichter dan dat ik voor de zwangerschap was. Groetjes Anita
Ik ben niet misselijk geweest of iets en ben dus vanaf het begin aangekomen. In het begin ging het langzaam, maar vanaf week 22 ozo ging het snel. Ben in totaal rond de 22 kilo aangekomen. Moet er nog 9,5 af om weer op de 60 kilo te zitten......
Ik ben in nu zo'n kilo of 7 aangekomen, maar volgende week ga ik weer naar de VK en dan stap ik weer op de weegschaal. De eerste keer dat ik naar de VK ging was ik 2 kilo aangekomen en dat was in de 9e week. Als ik kijk naar mijn zussen dat zijn echt twee uitersten, de ene was in de hele zwangerschap van beide kinderen nog geen 6 kilo aangekomen en de andere was van de eerste ongeveer 25 kilo aangekomen en van de 2e 30 kilo. Nou dan hoop ik maar dat ik er een beetje tussenin blijf hangen.
Vanaf het begin direct al, Ik moest al met 8 weken aan de positie kleding. Nu moet ik zeggen dat ik altijd een klein maatje heb gehad, en niet zo groot ben, dus misschien heeft dat ermee te maken. Ik eet niet meer, maar wel gezonder. Ik ben nu 10 kilo zwaarder ongeveer.
tot nu toe nog niks. ben vanaf het begin denk ik nu al zo'n 4 a 41/2 kilo kwijt. maar vanaf een week gaat het eten beter en denk ik dat er wel weer een kilootje aan zit. maar tot ik op mijn oude gewicht zit tel ik de kilo's niet mee'
Sinds het begin. Amper 16 weken zwanger en al 8 kg bij ondertussen (me ff op de weegschaal gezet). Ik ga op zoek naar een olifantenclub
ben 7 kilo aangekomen.. Waarvan de helft van ''het niet roken'' Ik ben pas bijna 8 weken dus ik kan dara nog niet echt over oordelen
Vanaf week 18 ging het ineens snel met aankomen. Was ik tot dan toe nog maar 1 kilo aangekomen, tussen week 18 en nu (bijna week 36 voltooid) ben ik maar liefst 19 kilo aangekomen. Dus ongeveer 1 kilo per week. Hopelijk krijg ik in de laatste paar weken niet teveel kilootjes er meer bij. Groetjes, Wendy
ik was in het begin eerst aangekomen toen weer allles kwijt geraakt woog zelfs minder... en toen de laatste 3 maanden vloog het eraan.. vooral de laatste 6 weken een pond per week of meer ooh en een andere tip.. drink niet te veel cranberry sap.. dat deed ik dus halverwege kwam in 1 week 2 kilo aan dus ben daarna er mee gestopt chijnt nog meer suiker in te zitten als in cola
omgezoete cranberrysap, zuur maar goed voor je en heel veel minder caloriën. Ik kom ook al zo hard aan, en dat terwijl ik misselijk ben en over moet geven. Ben zo jaloers op al die meiden hier die maar heel weinig aankomen. vorige zwangerschap ( 11 jaar geleden) kwama ik veel aan, dus ik maak me zorgen over deze keer. Ik pas nu al 1 broek niet meer