Hallo allemaal. De titel zegt het al zijn er nog meer vrouwen die vrijdag de 20 weken echo hebben? En net zo als mij ook een beetje zenuwachtig zijn. ik kan echt niet meer wachten.
ik had em vandaag, hij ging alleen niet door omdat de verloskundige me geen verwijsbrief had gegeven en me verkeerd heeft doorgestuurd. kan nu dus ruim 2 weken wachten weer.
Ik moet ook morgen, om kwart voor tien. Pff echt wel heel spannend, hoop echt dat alles goed is, dat kan het echte genieten beginnen!
Felicia en Maartje heel veel kijk plezier morgen. Geniet er van en ik hoop dat alles goed is met jullie kleintje. Wij mogen woensdag, dus nog een weekje wachten. Wat spannend he.
Nee, maar kunnen we nu voor iedere dag zo'n eenzelfde topic openen? Nog meer vrouwen zaterdag de 20 weken echo?
Ik heb morgen de 20 wkn echo.... Spannend.... en tijd lijkt zo langzaam te gaan. Vanaf week 14 heb ik mijn wondertje om de paar dagen gevoeld. En sinds 2 weken helemaal niks. maakte me eigenlijk wel een beetje zorgen, voelde de vertrouwde kriebels en plopjes niet meer. Tot ik gisteravond om 22.30 ineens een schopje voelde in mijn onderbuik. Paar seconden later nog een keer, zat voor de tv en zette tv ineens zachter (alsof je dan ineens gaat horen haha) en voelde nog een keer. En daarna hield hij/zij zich stil.... Morgen weten we meer.... wie nog meer morgen???
Jaaaa wij ook morgen. Echt zo spannend. We willen nog niet weten wat het gaat worden, dus hopen dat ons moppie zijn/haar beentjes goed tegen elkaar houd Maar volgens mijn vriend gaan we het wel zien als het een jongentje is en op zijn vader lijkt. Ben alleen maar gaan lachen en heb gezegt dat alle mannen dat denken. Hahahaha Maar we zullen zien. Of eigenlijk hopen van niet
Alles was goed met ons moppie. We wilden niet weten wat het ging worden en gelukkig was hij/zij het daar mee eens en hield de beentjes netjes bij elkaar. Verder is het een erg druk kindje, maar dat voel ik zo ook wel. Hij/zij maakte het die mevrouw wel erg moeilijk om alles op te meten. Steeds was het hoofdje weer aan de andere kant. Als je even niet oplette wat hij weer anders gaan liggen. Wel heel erg leuk om te zien en we hebben het ook op dvd. Hebben net thuis weer even zitten kijken.
Fijn dat alles goed is Droppie, brengt van tevoren toch heel wat spanning met zich mee. Bij ons was ook alles goed.... Heerlijk, kindje lag ook de hele tijd te rollebollen en te draaien. Zo van kijk eens wat ik allemaal kan. Wij wilden het geslacht wel weten maar dat houden we voor ons. We kunnen nu wel gericht inkopen gaan doen. Heb het ook op dvd en cd rom met 66 foto's Eerste wat ik deed bij thuiskomst was alles weer bekijken. Krijg er maar geen genoeg van.
Zinaatje wat goed dat bij jullie ook alles goed is. Toen wij thuis kwamen hebben we ook gelijk de dvd weer opgezet. Hahaha ik denk dat iedereen hetzelfde is We kunnen allemaal niet wachten tot we ons moppie in onze armen hebben.
Ben ik weer! Alles was goed! Baby groeit heel goed en is al 24 cm incl benen! Lag de hele tijd met het hoofdje naar beneden en helemaal opgekruld dus heb geen fotos van het profiel van het gezichtje, wel jammer maar dat maakt me niets meer uit nu ik weet dat het gezond is! Lag lekker te slapen en af en toe ene trap die de Echoscopiste zelfs voelde haha! Was ook net zo groot als dat ie moest zijn met 21 weken en 3 dagen! Geslacht, geen idee, lag zo opgekruld dat het een twijfelgeval was, dus dat horen we wel met de 25 weken 4D echo!
Gefeliciteerd meis. Wat een fijn gevoel he als je weet dat alles goed is. Ik kon wel huilen toen ik buiten kwam van geluk.