te lui voor mijn haar, meer moeders die dit herkennen??

Discussie in 'De lounge' gestart door namya, 18 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. namya

namya Niet meer actief

ik heb echt enorm veel respect voor moeders die er altijd uit zien om door een ringetje te halen, leuke make upje, netjes gekleed en vooral gestyled haar.....

ik ben voor 2/3e een mooie moeder, maak nog wel tijd voor make up (heb ook niet veel nodig anders was ik daar ook te lui voor geweest)
    kleding vindt ik erg belangrijk en ben dan ook altijd goed gekleed...maar mijn haar :$ nah daar maak ik gewoon geen tijd voor!!

ga regelmatig naar de kapper voor een leuk kapsel,,,en daar doe ik dan wel geteld 2 weken moeite voor en daarna is het toch weer het elastiekje waar ik naar grijp smorgens vroeg.

ik heb dik golvend haar tot iets boven mijn beha sluiting
    het is van onder rond geknipt en verder laagjes....
    wie kan mij tips geven voor een leuk kapsel waar ik zo weinig mogelijk moeite voor hoeft te doen???
    ik neig altijd maar te grijpen naar de fohn of de chi tang maar dat duurt me te lang, iets waar ik snel mee klaar ben en sexy is???!?!

2. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ik ken het, ik doe precies het zelfde als jij, leuke kleding aan en make up maar mijn haar steek ik altijd ff snel op en voor ik weet sta ik in de winkel zonder mijn haar gedaan te hebben ... hihihih ..

Heb dus geen tips maar ga wel het topic volgen ;)

3. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    oef ja, ik vind het soms heerlijk makkelijk hoor, om naar dat elastiekie te grijpen!

4. Lara11

Lara11 Niet meer actief

nou, begin eerst maar eens met een foto.. (hihi)

5. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Ik heb het daarom " kort" laten knippen.. ( schuine bob).

Ik moet mijn haar s'morgens met de styltang doen want anders zit het niet.. En het is net te kort voor een stiekje..

Dus, mooi in kleren, mooi in de make-up en mijn haar zit ook leuk!:D

6. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    Ik heb een coupe simpel. Gewoon 1 lengte tot over mijn schouders met een middenscheiding en ook ik grijp regelmatig naar het elastiekje. Ik heb wel mazzel, mijn haar zit altijd, ook al stap ik net uit bed, kammetje erdoor en klaar.

Ik draag wel elke dag make-up, maar gewoon mascara, poeder en oogschaduw. Ik draag makkelijke, maar wel nette kleren.
    Ik hou niet van te veel werk.

7. Esin

Esin Niet meer actief

Ja ik herken dat..

Ik heb mijn haar eigenlijk ook altijd in een klip..
    Lekker makkelijk en als ik de hele dag bezig ben met de kinderen dan boeit het me ook niet echt hoe mijn haar zit.. haha

Maar als ik een dagje weg ga dan probeer ik wel altijd mijn haar te doen met een styltang of dan zet ik clip in extensions in..

Misschien je haar toch kort knippen dan kan je het makkelijker los dragen of een mousse in je haar doen en dan veel kneden..

8. namya

namya Niet meer actief

nou hier een foto waar je een beetje een indruk hebt van mijn haar soort.

ps het is hier wel een sruk langer dan wat ik nu heb en hier was ik ook te lui want heb er alleen een zonnebril ingedaan en gaan met die banaan

9. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gewoon afscheren die handel, heb je der geen omkijken meer naar :D

10. namya

namya Niet meer actief

oeh dit vindt ik zo'n sexy kapsel maar staat mij voor geen meter vrees ik

11. namya

namya Niet meer actief

hey wel sexy blijven he :D

12. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh dus niet je smaak8)

:D

13. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    vind je haar op zo'n luie dag anders ook wel heel mooi zitten hoor:)

14. namya

namya Niet meer actief

nee het hangt er maar te hangen....ben ik echt wel op uitgekeken er moet wat mee gedaan worden, het moet pit hebben en vooral makkelijk zijn

zo lang haar is niet makkelijk meer voor mij

15. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Mee eens! :D Wilde dat mijn haar zo elke dag zat ;) Misschien wat meer laagjes langs je gezicht?? Staat het meteen wat pittiger denk!

16. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Nou, ik vind het stoer dat je ook echt een foto hebt geplaatst! Ik vind het sowieso mooi haar. Maar je wilt iets anders. Ik vind het persoonlijk erg mooi als vrouwen een soort ´knotje´ dragen dat er uitziet alsof het er even snel ingedraaid is (dus niet superstrak maar met wat plukjes). Niet van die fluffy elastiekjes gebruiken want die zijn nu écht 'not done' maar een mooie speld o.i.d. Heb zelf donker krullend haar. Toen het langer was deed ik ook vaak een knotje (het klinkt zo ouderwets maar het ligt eraan hoe je het doet natuurlijk) en ik vond het echt mooi staan. Vooral als er her en der een plukje/krulletje uit hing. Snel gedaan en staat (in mijn ogen) sexy!

dit advies was gratis en voor niets.

17. kim0503

kim0503 Bekend lid

10 apr 2009
    634
    0
    0
    Hoekse waard
    Ik had dus precies hetzelfde, elke dat dat verdomde elastiekje bbbrrrr alles behalve charmant hahahaha leek wel een meisje van 10 met een paardenstaart. Sinds de paasdagen loop ik dus met een vlot kort koppie, ik heb dus ook een hele korte schuine bob ( haren in mn nek kan ik niet vastpakken en het scheermes is er ook nog aan te pas gekomen) Ben er dolblij mee heerlijk makkelijk en wat voor mij een voorwaarde was, het hangt niet voor mn ogen want daar heb ik dus een hekel aan.

@ Ts wauw wat een mooie bos haar heb je zeg, zou willen dat ik dat had dan zou ik het dus wel wat langer laten. Maar idd wat al geroepen is, wat meer lagen van voren ala jennifer anniston.

Groetjes Kim

18. namya

namya Niet meer actief

ja dat au naturel knotje zou geweldig zijn maar ik weet niet hoe ze dat zo in elkaar draaien, ik krijg het niet zo helaas :(

19. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
  20. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Of een hoofddoekje opdoen:p

Namya; wil je dan een kapsel nemen dat het elke dag hetzelfde zit?
    Ik vind dit mooi, nonchalant en toch wel sexy. Kan je zelf gewoon snel doen.
    http://cdn.sheknows.com/realitytvmagazine/2009/11/lauren-conrad-style-guide.jpg
    http://www.celebritybeautybuzz.com/wp-content/uploads/2008/11/lauren-conrad-wing-liner.jpg
    http://4.bp.blogspot.com/_NO2UOMMYKZ0/SQGBKBZUh5I/AAAAAAAAB9I/VIc0Jno627Q/s400/Lauren+Conrad+Beautifull+Hair.jpg

Deel Deze Pagina