Sidmick.. Klopt ik heb hiervoor callorieen geteld.. www.caloriechecker.nl is een uitkomst! Ninien.. Ja, ik moet wel doodziek zijn mocht het huishouden blijven liggen.. Maar ik voel me verder prima.. En dag 3 zit er al weer bijna op! *** Ga zo lekker eten!
vanavond aubergine met gehakt tomaat en uien en geraspte kaas op heeeeerlijk. En ik voel weer aan mijn lijf dat er weer wat af is, ben benieuwd morgenvroeg ik snap er ook niks van hoor dat het zo hard gaat maar ben er wel heel blij mee....
Ninien.. Soms wel aparte groenten ( een aubergine etc normaal nooit).. Kun je ook lekker " lasagne " van maken.. De plakken gebruiken als laag.. Fijn toch dat het zo goed gaat!!
Heb me er net ook voor aangemeld zoals ik kan zien zijn er goede reacties Ben zelf al helemaal geen persoon die op dieet gaat ik ben daarvoor te eigenwijs voor . Maar het moet nu gewoon echt gebeuren want ik ben veel te zwaar voor mijn leeftijd en voel me totaal niet fit Weet iemand dit toevallig wel ik heb aangegeven dat ik wel vis eet maar het enigste wat ik lust is kibbeling . Hoe gaat dat dan in het dieet .
Wat goed dat je inmiddels de stap hebt genomen! En mocht je iets niet lusten dan kun je de vis bijv vervangen door kip of vlees.
Willen jullie even meedenken? Ik moet vannacht werken, maar dat red ik nooit op een lege maag, hoe zal ik dat aanpakken?
Kwark das wel een goede! Moest net huttenkase eten, echt zo smerig neem nu maar hetzelfde ontbijt als gisteren
je kan eventueel ipv huttekase ook kwark nemen. ik eet altijd de huttekase met kerrie, dan zit er een iets pittigere smaak aan
Nou ik ga het opgeven, ik kan niet normaal functioneren heb knallende koppijn en last van duizelingen en dat vind ik niet meer gezond! Dan maar maat 42
ja dat is inderdaad heel vervelend, maar als je genoeg water drinkt heb je veel minder last van hoofdpijn en de duizelingen komen waarschijnlijk van het afkicken van de koolhydraten. dat duurt een dag of 2 maar als het te erg is dat je niet meer goed kunt functioneren, dan kun je inderdaad misschien beter stoppen en maat 42 is niet echt heel erg dik hoor als ik die maat heb ben ik al heel tevreden
Ja maar mijn bmi is wel te zwaar... Nee ik lig voor pampus op bed en water probeer ik goed te drinken maar krijg dat zo moeilijk weg. Voel me wel zwak hoor dat ik opgeef! Had op meer doorzettingsvermogen gehoopt van mezelf!
Ik vindt een maatje 42 ook wel goed wou dat ik dat had Zit zelf op maat 48 Daarom is het voor mij ook echt de reden om af te vallen .
Je hoeft je helemaal niet zwak te voelen, dit dieet past gewoon niet bij jou. misschien is weightwatchers iets of E.G.A of gewoon calorieen tellen Op voedingscentrum.nl kun je je calorieen bijhouden en als je rond de 1200 calorieen zit val je af
O dat ziet er goed uit die calorieeen teller. Ik kan het even niet meer opbrengen om me aan een voorgeschreven dieet te houden maar dit moet te doen zijn! Mag ik vragen op hoeveel calorieen je per dag zat? EN hoelang deed je over je 10 kilo? Sportte je er ook bij? Sorry voor mijn vragen maar ben erg benieuwd
Ik heb 2 maanden over de 10 kilo gedaan.. Daar zat ook kerst en oud en nieuw tussen. Ik probeerder rond de 1000-1200 te zitten. Even een dagmenuutjes van wat toen at.. 2 boterhammen met rookvees of 150 magere yoghurt met 4 eetlepels muesli. Tussendoor een stuk fruit Lunch: 2-3 boterhammen met mager beleg. tussendoor fruit of en plak ontbijkoek Avond eten.. maximaal 100 gram mager vlees of vis. 200 gram groenten en 150 gram aardappels/ gekookt of gebakken S'avonds nam ik dan nog een klein bakje 50 gram Lays baked of 50 gram pepsels.. Zat ik meestal rond de 1100
Mamalous.. Wat vervelend dat je je zo naar voelt. Misschien moet je gewoon even streng zijn voor jezelf en je over dat gevoel heen zetten! lijnen is gewoon niet makkelijk..vooral de eerste paar dagen niet. En wat je s' nachts kun eten.. in je dienst. Wat blokjes kaas, komkommer, stukjes worst, zelf gemaakte gehaktballetjes zonder paneermeel etc. Of een gekookt eitje..
ok, bedankt voor de info. Heb me aangemeld op de site. Moet het prima kunnen doen met 1200 calorieen per dag. Heb alleen soms moeite met mager vlees/vis Ga het zeker een tijdje proberen. Eerder met Sonja al 15 kilo kwijt maar nu "sonja moe' Nou dames ik laat jullie weer ONtopic gaan. Veel succes met dr. frank!
ik zit nu wel aan de tonijnsalade in die is erg lekker, dus probeer het nog wel even, heb een bak chocopops op tussendoor anders trok ik het echt niet..voel me nu wel weer iets beter...probeer het dus nog wel een beetje vol te houden..