Ik ga me er eens in verdiepen. heb een bmi van 27. Sinds 2 weken nu niet meer gesnoept en iedere avond een half uurtje achter de wii en nu 1.4 kg kwijt. begin is er.
Lucia, je kunt op de website van dr. Frank ook recepten vinden, die kun je dan vervangen voor het recept dat je niet lust. Ikzelf heb een week gewacht voordat ik echt begon, zo had ik al een paar dagen dr. Frank in mijn mail staan... Succes!!!
Ik eet 'smiddags ook niet warm, ik eet salade of kwark enz. Ik heb ook echt helemaal geen honger na dat vette ontbijt. Ik krijg heel vaak mn bakje sla niet eens op haha 'savonds eet ik wel veeeeeel groente en vlees.
Heb even op het forum daar gekeken,maar als ik dan zie dat je "moet" ontbijten met ei en spek ect. ga ik al boven de pot hangen. Moet toch echt gewoon een broodje hebben op de ochtend.
Is het echt heel belangrijk dat je echt heel precies een ontbijt/lunch/avondeten/tussendoortjes neemt zoals hij dat voorschrijft? Stel dat je een beetje sjoemelt door bijv. wel 1 boterham per dag te nemen, gaat het afvallen dan minder snel of werkt dat hele systeem (veel eiwitten enzo) dan niet meer?
brood zou ik niet nemen, dan gaat inderdaad je verbranding toch weer over op koolhydraatverbranding, en dat is nou net niet de bedoeling Huttekase kun je vervangen door kwark En groente kun je gewoon vervangen door andere groente zo ook de vis en vleessoorten die je niet lust Ik ben inmiddels in mijn 12 week bezig en ben nu 24.5 kilo kwijt ik neem nu wel vitaminepillen en extra magnesium voor mijn spieren en botten en dergelijke Het gaat nog steeds goed, en ik wil er nog 15.5 afhebben
En hoe zit het dan als je het maar 1 week of 2 weken wilt doen? En daarna weer gewoon wilt eten? Kom je dan niet ineens heel veel aan? Ik zie het namelijk niet zitten om zo heel lang te doen... Ik hoef ook 'nog maar' 3 kilo kwijt... Is trouwens al lastig genoeg moet ik zeggen...
jouw bmi is niet zo heel hoog, dus is het misschien niet zo,n goed dieet voor jou Er zijn wel mensen die het met een laag bmi ook proberen, maar dan gaat het de eerste week goed (vocht wat er af gaat), om vervolgens niet verder meer afvallen Als je het gaat doen, zou ik toch echt geen brood nemen want dan werkt het hele principe niet Of koolhydraatarmbrood zou een optie kunnen zijn
Ik zou dan persoonlijk niet voor dit dieet kiezen juist omdat je zeker een week nodig hebt om over te schakelen en daar kun je je heel rot door gaan voelen, slap en veel buikpijn, en om dan vervolgens na nog een week weer over te schakelen op gewoon eten zorgt ervoor dat je lijf zich weer vult met vocht dus kom je altijd een kilo of anderhalf weer aan en je moet het gewoon eten dan langzaam aan weer opbouwen dus iedere keer wat meer koolhydraten Dus ik zou het niet doen voor een paar weken
lijkt me echt niks deze dieet ik heb me aangemeld een tijd geleden ,maar heb niks mee gedaan , ga ik ook niet doen , elke morgen vroeg eitjes bakken dat gaat moelijk met 2 kids de snel aangekleed moeten , eten , naar school brengen meestal drink ik heel snel mij koffie en weg ben ik en s'middag kaasjes en vleesje zonder brood ofzo vind ik niet te vreten s'vonds zelfde geen pasta ,rijst , brood kan ik niet zonder en geen fruit , logisch dat mensen zo veel afvallen en knap vind ik wel maar dat moet echt bij jou passen vind ik ,,,,niet bij mij dus