Ik hoor veel over sprongen die baby's maken. De 6 weken sprong, 3 maanden, etc. Wie kan mij vertellen welke er zijn en wat deze precies inhouden? Of waar ik er meer over kan lezen op internet? Ik ben benieuwd. Alvast bedankt! gr. shampoo
Ik heb net gekeken op de site. Lees over 10 sprongen in 1,5 jaar. Maar wanneer die sprongen zijn en wat ze precies inhouden dat kan ik niet vinden
hihi, het is ook de bedoeling dat je het boek koopt Dat is de truc. Er staat trouwens heel veel info in die we niet zomaar even over kunnen typen, het is heel uitgebreid. Ik weet uit mijn hoofd alleen de eerste paar: 5-6 weken 8 weken 12 weken 19 weken
en met 6 maanden en 8.5 maanden en met 11 maanden en ga zo nog maar even door ik wil wel een paar even inscannen ??? dan hoef je het boek niet te kopen ik hoor het wel
Zou je voor mij misschien ook wat kunnen scannen? bijvoorbeeld over de 6 maanden sprong. Ben benieuwd!
ja hoor ik zou het boek even pakken misschien is het handiger om je mail adres even in een pb berichtje te zetten ik weet namelijk niet hoe ik dat hier neer moet zetten