Haha ja idd..! Mensen die niets nuttigs over anderen hebben te zeggen kunnen soms beter hun mond houden :-#
Doe al een tijdje mee. Nog 2 weekjes en dan ben ik klaar. Vind het een kleine moeite al moet ik eerlijk zeggen dat ik blij ben dat het straks niet meer hoeft. Deed het uit mezelf, maar moet je idd ook wel zeggen dat als je niet meedoet mensen je er echt op aan kijken. Heel vreemd...
Ik begin vandaag. Vorige week intake gesprek gehad. Vind het alleen al leuk dat ze weer een zwangerschapstest doen. Krijg je weer de bevestiging. Ik denk altijd maar, wat als ik....
Ik krijg morgen intake gesprek en hoop zo snel mogelijk te mogen beginnen . Heb zelf geen pregnyl geslikt, maar ben wel met een beetje hulp zwanger geworden, dus ken de noodzaak van deze goede daad heel goed. Ik begrijp ook als mensen niet mee willen doen, voor eigen gemak, of als ze geen pottenkijkers willen in de buurt. Vind soms alleen een beetje vreemd overkomen als iemand zegt dat het niet 'goed' voelt. Net zoals alsof je zegt dat het geven aan een goed doel niet 'goed' voelt. Maar heb er gewoon respect voor, ieder heeft een eigen reden voor natuurlijk en daar valt niet over te oordelen.
Hoi Ik doe sinds vandaag mee aan moeders voor moeders, bij spreken van ze is net langs geweest! met de kratten ect.. helemaal goed! Groetjes Sha.
Ook ik doe al sinds week 6 van de zwangerschap mee. Het is inderdaad een kleine moeite, al moet ik eerlijk zeggen dat ik wel erg blij ben dat ik er over een weekje vanaf ben. Kan ik weer gewoon ouderwets plassen in de WC ipv in een beker
Ik heb ook mee gedaan. Wel een heel gedoe hoor en die luchten toen ik misselijk was! Maar ik gun iedereen dit wonder dus een kleine moeite om dit een paar weken te doen.
Ja ik doe ook mee aan moeders voor moeders mijn reden is dat ik mensen ermee kan helpen die er problemen mee heeft om zwanger te worden.
moeders voor moeders is hier net geweest.. heb me dus voor de 7e week aangemeld en krijg bij de 16 weken een mooi lijstje voor de echofoto in te doen ik doe graag mee, als ik zelf medicatie nodig had om zwanger te worden zou ik ook graag geholpen worden, dus waarom zou ik een ander niet helpen? ook heb ik gekozen voor het boek. mijn test is echt knalpositief van MVM , zie album
Je test is idd heel mooi positief! Gefeliciteerd! Ik ben maandag klaar voor MvM. Vond het goed om mee te doen maar ben blij als het straks klaar is. Kan ik weer lekker plassen in de pot
Misschien dat ik bij een eventueel tweede wel wil meedoen. Ik was de eerste weken heel erg misselijk, dus had het daarom niet gedaan. Wil de meiden die meedoen wel even complimenteren, het is iets moois wat jullie doen
Ik doe ook mee, vooral omdat ik zo snel zwanger ben geworden en ik dit iedereen gun. Vind het wel een vervelend klusje, maar heb het graag voor een ander over. Hoewel ik niet weet of ik het de volgende keer weer zal doen (bij mij gaat het om een of andere reden soms mis....). Waar ik wel echt pissed over ben is dat MvM niet communiceert dat zij geen liefdadigheidsinstelling is maar een commerciele instantie die superveel geld verdient met het maken van de medicijnen. Deze zouden veel goedkoper zijn als zij geen winstoogmerk hadden.
Bij mij hebben ze het wel gezegd tijdens het intake gesprek. Maar in principe maakt mij dat niet uit. Het gaat er omdat andere vrouwen geholpen worden. En of iemand daar nu geld aan verdient of niet doet er dan niet echt toe vind ik zelf. Al is dat natuurlijk per persoon verschillend.
Ik heb ook mee gedaan. Van de 6e tot de 16e week. Ik heb het geluk dat ik ook nu voor de 2e keer "makkelijk" zwanger ben geworden. En ik gun het anderen ook zo! Plus dat een vriendin van mij al heel lang probeert om zwanger te worden en nu dat hormoon nodig heeft. Dan komt het wel heel dichtbij..... Ik wil dan ook iedereen bij wie het niet zo makkelijk gaat hèèl vèèl succes wensen! Groetjes