Ja ik heb me ook vandaag opgegeven. Je wil niet weten hoe ik gelukkig ben dat ik gewoon zwanger geworden ben, ik was zo bang dat ik nooit zwanger kon worden. Dit is het mooiste geschenk. En dit geschenk gun ik IEDEREEN die zwanger wil worden!
Ja ik doe ook mee en ben al bijna klaar (gelukkig). Ik vond het vanzelfsprekend dat ik het ging doen, met zo weinig moeite mensen zoveel helpen. Maar het is vervelend. Altijd die kan onder je gat hangen Ben blij als ik weer ongegeneerd op m'n wctje kan zittten
hier ook een mama in spe die mee doet! ben via icsi zwanger geworden dus heb een aanyal x pregnyl gespoten voor mezelf vind ik dus eigenlijk dat ik verplicht ben om mee te doen heb er zelf gebruik van mogen maken en nu kan ik dus een ander helpen moet zeggendat dat als ik spontaan zwanger was geworden ik het ook had gedaan ik ken een boel mensen in mijn omgeveing met vruchtbaarheids problemen ik heb geen problemen met mensen die het niet willen doen alleen met sommige beweeg redenen een vriendin van mij vond het maar onzin dat vind ik dan wel moeilijk vooral omdat ze mijn traject heeft meegemaakt van bijna 4 jaar maar goed je kan niemand verplichten hoor!
hey ik heb me ook opgegeven ! alleen ik weet niet of ik mee kan doen ben namelijk geboren in engeland en toen mijn zus zwanger was mocht zij niet mee doen ,want de vraag was of je langer dan 6 maanden in groot britanie heeb gewoond of bent geweest . maar bij haar eerste zwangerschap mocht ze wel mee doen, dus die regeltjes veranderen nog wel eens . maar we zullen zien ! gun iig andere hun geluk en meer kan ik helaas niet doen !
Ik doe ook mee! voor het eerst...een makkie en een kleine moeite..Ik heb twee wc (boven en beneden) en daar staat zo'n blauwe bus...ik plas nu niet op het toilet maar regelrecht in de bus....zonder te kliederen! knap hé. Ik doe het graag voor een wonder! Liefs Najet
Ik heb me gisteren aangemeld en wil graag meedoen. Vrienden van ons hebben het nodig gehad en dat was nog een extra reden om ons aan te melden. Ik ben benieuwd wanneer ik iets zal horen!
ik ben gister begonnen, heb mn eerste fles al vol! ik wist ook niet dat het een commerciele instantie is, maar ja anderszijds, die vrouw vertelde dat er geen andere manier bestaat om om hcg te verkrijgen, men kan het niet namaken ofzo. dus kan ik me vorostellen dat bedrijven geld geven om zo aan hcg te komen.
Ook ik doe mee! Zou het zelf ook op prijs hebben gesteld als mensen dat voor mij over hadden als ik niet makkelijk zwanger kon worden. Maar moet zeggen dat ik het ook fijn vind als ik dadelijk weer 'gewoon' kan plassen
Ik doe ook mee! Heb zelf een pregnyl spuit in de koelkast liggen (ben vlak voor eerste ICSI toch spontaan zwanger geworden), dus ik heb het er graag voor over! Alleen wel raar dat ik me 2 weken geleden al heb opgegeven en volgende week kan ik pas terecht, omdat het zo druk is.
ik heb me ook opgegeven! ben zelf ook door hormonen zwanger geworden dus ik vind t t minste wat je terug kan doen aankomende dinsdag komt de vrouw van MvM voor intake een hele mijlpaal voor ons, vorige zwangerschappen kwamen we niet ver
Ik heb ook meegedaan en vond het ook fijn om anderen daarmee te kunnen helpen. Wat me alleen dwarszat is dat de consulente vertelde dat de urine ook voor andere doeleinden gebruikt wordt zoals om mensen te helpen afvallen. dat is natuurlijk wat anders. Ik weet daarom niet of ik bij een eventuele volgende zwangerschap het nog ene keer doe. Hebben jullie dit ook gehoord/gelezen?
Die vraag staat er helaas nog steeds bij.. Waarom mag je dan eigelijk niet meedoen? Wat maakt het uit waar je woonde? @iedereen; Krijgt jullie de kannen helemaal vol? Ik drink echt superveel en mag blij zijn als ik een halve kan volkrijg, maarja, alle beetjes helpen denk ik dan maar
mijn zus kreeg toen als vraag :heeft um meer dan 6 maanden in groot britanie gewoont of geweest ? en wij zijn daar geboren en hebben daar een aantal jaren gewoont .
Ik bedoel dat ik het vreemd vind dat je dan niet mee mag doen, heeft toch niks met het hcg hormoon te maken hoelang je in engeland bent geweest. Ook als je een hernia had gehad mocht je Niet meedoen geloof ik, snap niet waarom dat zo is, iemand?