Zwangerschapsdagboek babyopkomst.nl

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door justme1974, 16 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Mocht het hier niet goed staan, hoor ik het graag ;)

Ik zou graag het zwangerschapsdagboek van babyopkomst.nl willen aanschaffen, maar het is mij niet duidelijk in hoeverre deze zelf qua vormgeving is in te vullen. Er staat wel een voorbeeld op hun site, maar wat ik me afvraag; kun je zelf titels aanmaken enzo? Of moet je je echt aan hun titels houden?

Ik wil graag een mooi boek maken voor onze kleine later, met een mooie kaft! En dit lijkt me wel wat, maar zijn er hier dames die deze ook hebben?

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Vraag ik me ook af :)

3. SeaShell

Ps ik hou nu zelf een dagboekje bij in word op de pc, alleen soms heb ik van 1 dag al 1 a4'tje, maar heb je daar niet maar 1 a4 voor een hele week? Ik denk dat ik blz te kort zou komen..

4. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Bedoel je dan een soort dagboekje, of een boek voor later?

Heb nu van de Prenatal een 9mnd dagboek. Echt heel leuk. Kun je zelf van alles inzetten en er staat per week een verhaal over wat je kunt verwachten en hoe je kindje groeit, super!

5. SeaShell

op die site is puur een gedrukt boek voor later, in een gewoon zwangerschapsdagboek past zo weinig in vind ik..

6. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Jaaaa ik weet het! Ik had, heel slim, de beheerder van de site een mail gestuurd en zie hier het antwoord:

Per zwangerschapsweek heb je 2 pagina's. dan komen er nog pagina's bij waarje jezelf en je familie voorstelt en uiteindelijk 2 pagina's voor debevalling en per kraamdag 2 pagina's. als je alle pagina's aanmaakt is hetboek 105 pagina's. En natuurlijk kun je meerdere foto's per pagina plaatsen. Het formaat is a4,dus je kunt net zoveel foto's plaatsen als op A4 past.

Ik ga het maar bestellen denk ik, dat lijkt me erg leuk en er past dus echt heel veel in!

Deel Deze Pagina