Dag meiden, Toen ik vorige week mijn eerste afspraak maakte werd mij gevraagd of ik mee wilde doen aan moeders voor moeders. Volmondig heb ik toen "ja" gezegd. Niet omdat ik er zin in heb maar meer met het idee van " stel dat ik problemen had met zwanger raken, dan had ik ook graag gewild dat er andere oplossingen waren". Vanmiddag komt iemand van moeder voor moeders langs. Ik werk vanuit mijn eigen huis dus voor mij lijkt het makkelijk. Wie van jullie doet er ook mee of heeft meegedaan?
Ik ben net klaar met MvM. Afgelopen maandag is het laatste opgehaald. Vorige zwangerschap ook meegedaan. Ik ben ook veel thuis dus heb veel kunnen opvangen. Ze zijn blij met alles wat je kan inleveren. Maar na 10 weken was ik het plassen in een kannetje wel zat
Bij de eerste heb ik meegedaan en vrijdag komen ze weer voor nummer 2. Bij de eerste heb ik zelf pregnyl nodig gehad én een behandeling moeten staken, omdat het tijdelijk niet meer verkrijgbaar was. dus voor mij was er geen enkele twijfel om mee te doen. Vanaf vrijdag ga ik er weer voor!
Ja, ik heb ook meegedaan, dat wilde ik al, maar toen ik zelf gebruik moest gaan maken van Pregnyl was het voor mij alleen maar een extra bevestiging. Ik werk vanuit thuis en het was niet lastig ofzo. Wel had ik mezelf voorgenomen om 's nachts niet in de kannen te plassen. Ik heb weinig last gehad van de geur van de flessen, maar ben dan ook nooit heel misselijk geweest.
Bij m'n eerste zwangerschap al meegedaan en nu bij de tweede weer. Voor de 2e de pregnyl zelf heel hard nodig gehad waardoor je nog eens extra beseft waar je het voor doet.
Je maakt een banner naar keuze...kopieert de link die bij de banner hoort. Je gaat hier naar je profielpagina en zet de link in je handtekening.
Bij de eerste niet meegegaan, wist pas van het bestaan af toen ik voor de intake kwam met 11 weken. Bij de 2e mee gedaan vanaf de 6e werk. Als er een 3e komt dan doen ik het deze keer niet.
Meiden, jullie zijn geweldig! Dankzij jullie heb ik elke maand een kans op een zwangerschap. Zoveel liefde voor jullie!
Wauw geweldig om te zien hoeveel meiden er hier al zijn die meedoen. Toppers. Over anderhalf uur heb ik een gesprek met iemand van moeders voor moeders. Ik hoop dat ik word goedgekeurd. Ergens vind ik het ook een beetje spannend.
Morgen heb ik mijn eerste echo! Als deze echo goed is meld ik me direct aan! Ik voel me vereerd dat ik dames kan helpen die mijn hulp hierin kunnen gebruiken! In januari helaas een miskraam gehad, had me aangemeld maar moest het helaas annuleren. Ik hoop me morgen dus aan te kunnen melden!!
Hier ook meegedaan, maar was wel blij toen het erop zat hoor.. En achteraf wist de halve straat al heel vroeg dat ik zwanger was omdat het "onopvallende" busje wel degelijk op viel met zn kratje haha. Toen mijn buik met 22 weken begon te groeien en ik het trots begon te vertellen echt aantal keer gehoord "ohhh ja dat dachten we al!"
Hier ook meegedaan! Zelf heel hard nodig gehad, dus ik was blij dat ik eindelijk iets 'terug' kon doen.
Ik heb mijn vorige zwangerschap meegedaan en nu weer, heb er net de eerste week op zitten. Ik heb het geluk dat ik gemakkelijk zwanger mag worden en help graag diegene voor wie dat helaas niet geldt. Kleine moeite!
Bij de eerste meegedaan, maar toen had ik erg veel last van misselijkheid, dus helaas niet heel veel kunnen plassen in de kannen vanwege de geur. Ook werden de kannen toen nog niet opgehaald. Nu doe ik weer mee en vandaag de eerste plasdag. Gelukkig is de misselijkheid nog niet zo erg.
Vorige zwangerschap niet mee gedaan, ik kwam er te laat achter dat ik zwanger was. Deze keer doe ik wel mee Morgen komt de dame van mvm langs om alles uit te leggen & het testje etc te doen! Vind het mooi dat ik andere dames kan helpen om zwanger te worden!