Oh dat is balen! Dan kun je hem beter eerst accepteren en dan pas er naartoe gaan..dan weet je zeker dat je hem hebt..
Heb ik ook gedaan de app gedownload. Locatie aangezet en dan blijft ie om invite code vragen. Waarschijnlijk omdat ze in deze regio geen roamlers zoeken
Hoi Roamlers, hoe gaat het bij jullie? Iemand nog tips voor leuke opdrachten.? Ik vind sommige opdrachten best veel werk voor de beloning die er tegenover staat. Andere hebben wel een mooie beloning maar zijn lastig uit te voeren. Nu een opdracht hier om in een klein boetiekje de sieraden te fotograferen. Dit lukt me echter niet zonder onmiddellijk op te vallen. Hoe doen jullie dat.?
Ik heb gisteren die paté opdracht gedaan voor 4,50. En er stonden ook 3 exp opdrachten. Nog maar 30 exp en ik ben level 3
Gewoon naar binnen lopen en mezelf meteen voorstellen. En vragen of ze er bezwaar tegen hebben of ik een paar foto's maak in opdracht van Roamler. Nog nooit een probleem geweest
Ik ben de laatste week niet zo actief geweest. Druk met mijn studie en nieuwe baan. staan veel opdrachten in dus ik wil zaterdag een dagdeel roamler doen. Baal wel enorm, gister stond er een redbull opdracht met laatste kans voor iets van 20 euro. Mijn vriend moest ergens heen dus ik zou daarna naar de winkel die opdracht doen; was die weg hij staat nog in mijn bookmarks als nog niet beschikbaar maar vraag me af of die nog terug komt. die sieraden check is met niet voorstellen of wel? ik maak gewoon sneaky foto's haha. tel op borsthoogte/buikhoogtr en doorklikken klikklik en dan later uploaden.
Er staan momenteel veel opdrachten hier! Bij jullie ook? Net in een uurtje iets van 7 opdrachten gedaan. Samen iets van €25, ben benieuwd of ze allemaal goedgekeurd worden Die sieraad opdrachten wil ik nog proberen, voor €11 wel de moeite waard!
Stomme vraag misschien.... Maar elke keer als ik in dit topic lees stoei ik met de uitspraak van t woord 'Roamler'. Als er dan staat 'ik stel me dan gewoon even voor dat ik er vanwege Roamler ben' dan denk ik al meteen, ik denk dat ik t dan verkeerd uit ga spreken, dat is ook voor schut dan .