Ik heb me ook aangemeld! Had voor mijn regio geen invite code nodig. Ik heb net mijn eerste oefenopdracht gedaan, ook die met de thee Het stelt idd helemaal niks voor, zo gedaan. Ik had alleen wel het gevoel dat ik iets aan het doen was wat niet mocht haha Hebben jullie dat gevoel ook?
Dat went vanzelf, ik probeer vaak de foto's zo te maken dat niemand het ziet. En als het druk is bij een schap loop ik vast een rondje om te kijken of er nog meer acties zijn en ga ik daarna weer terug
Leuk! Ik heb me aangemeld. Staan best een hoop winkels bij waar ik vaak wekelijks wel kom kun je ook een opdracht doen bij winkels verder weg wanneer je daar toevallig moet zijn?
Ik heb me ook aangemeld. Had geen invite code nodig. Ga morgen de opdracht met de thee doen. Nu is de vraag hoeveel meter thee er staat. Nu heb ik geleerd dat 1 plank 1 meter is. Maar gaat het dan om de breedte van het schap? Of het aantal planken?
Je opdrachten voor level 1 moeten eerst worden goedgekeurd, daarna verschijnen de eerste betaalde opdrachten.
Level 2. Ik heb alleen nog maar foto’s van het theeschap gemaakt. in de bios moet je geloof ik een filmpje en wat foto’s maken van de reclame. Nog niet echt in verdiept want moet nog even tijd maken om naar de bioscoop te gaan.
Hierop de thee opdracht volbracht vandaag Maar zijn het altijd opdrachten waarbij je foto’s moet maken? Veel winkels waar ik vaak kom staan er bij, maar voel me een beetje stiekem als ik daar foto’s aan het maken ben. Wat voor soort opdrachten komen er bijvoorbeeld nog meer?
Wat leuk! Ik wilde me aanmelden maar ik heb een invite code nodig. Helaas heb ik die niet. Ik hoor het graag als iemand er 1 heeft
Iemand gaat het sowieso zien als je foto's maakt. Dat maakt mij ook twijfel achtig. Wat zullen die mensen wel niet denken haha over die schaamte moet je denk ik heen? Volgens mij moet je altijd foto's maken.
Oh, ik heb daar totaal geen last van. Gisteren met die thee-opdracht ook gewoon foto's gemaakt terwijl er 2 vakkenvullers in hetzelfde gangpad stonden. Ze waren zo druk met elkaar dat ze mij volgens mij niet eens hebben opgemerkt. Hetzelfde bij de Kruidvat en Etos. Je moest eens weten hoe onoplettend mensen eigenlijk zijn
Ik maak best vaak foto’s als ik bv van mijn man wil weten welk product hij precies wil, haha, dus paar foto’s van schappen vind ik niet zo raar. Mochten ze vragen wat je doet, kun je altijd gewoon de waarheid zeggen bij dit soort opdrachten. Ik zie ook opdrachten waarbij je echt een rol moet spelen als klant, bepaalde vragen moet stellen etc, dan mag je ook echt niet zeggen dat je een ‘mystery shopper’ bent, dat lijkt me wel moeilijker! Voelt toch als voor de gek houden? En dan zie ik ook opdrachten waarbij je een winkelier bv moet overtuigen zich aan te melden voor iets, die opdrachten leveren veel op, maar dat voelt voor mij als iemand iets aansmeren en dat doe ik niet. Ik zit door m’n databundel heen (niet door deze app hoor), dus moet wachten op de nieuwe maand voor ik weer foto’s kan versturen
Het kan ook per bank en je kunt laten uitbetalen wanneer jij wilt. Ik spaar het lekker op voor als ik iets wil hebben dat wat duurder is of als ik echt geld nodig heb.