Het zijn bijna altijd opdrachten waar je foto's bij moet maken. Het zijn meestal opdrachten waarbij de leverancier van diverse merken willen weten hoe hun schappen erbij staan Er zijn ook opdrachten waarbij je maar 1 of 2 foto's maakt van bijvoorbeeld een actie promotie op een gevel.
Grappig dat mensen zich soms zo opgelaten voelen bij het maken van foto’s. Een vriend van ons werkt in de presentatiebranche, zij maken bijvoorbeeld van die stands waar makeup in staat in winkels. Als hij dan wil weten hoe het is geworden dan gaat ie bijvoorbeeld naar de Douglas en gaat daar dan uitgebreid die stands inspecteren en fotograferen. Vind dat altijd zo grappig, een man die uitgebreid de lippenstiften staat te fotograferen. Maar nooit een probleem. Ze kunnen niet weten waar het voor is en er staan geen mensen op. Geen probleem toch?
Leuk! Ik heb me ook aangemeld, nu alleen maar lvl 2 opdrachten in beeld dus even wachten op een lvl 1 opdracht.
Oooh haha dit is wel leuk. Veel goedbetaalde verbouwdingen. Een laat ik nu net een nieuwbouwhuis krijgen binnenkort.
Voor degenen die al een level verder zijn...wat houden de shifts in? Ik ben nog level 1, dus kan ze niet doen..maar ik weet ook niet wat het is
Ik heb zojuist een overzichtje gemaakt met wat ik waar kan doen Anders ga ik de winkel uit terwijl ik daar nog een opdracht kan doen #georganiseerd
Je kunt dit bij het aanmelden bekijken. In mijn regio (Zeeland) zochten ze blijkbaar nog een boel mensen, want ik mocht zo door zonder invite