Ben ik het ook mee eens! Daar gaat behoorlijk wat tijd inzitten en dan denk ik, waar ben ik mee bezig voor maar 4 euro. Daar begin ik niet aan. Helaas veel van dit soort opdrachten in de buurt, loop daar toch niet zo warm voor merk ik..
Hallo allemaal! Wat leuk dat jullie zo enthousiast zijn. De eerste 2 levels is het eigenlijk een kwestie van leren en inkomen en vanaf level 3 wordt het echt leuk. Ik heb van roamler een aantal invites ontvangen waar ik enkele van jullie mee blij mag maken. Bij interesse, stuur me een pb met de regio waar je woont en je e-mailadres.
Ik zie dat de actiecheck bij ah bij mij nu 5,50 oplevert. En die Make-up check 4,50 (was gisteren nog 2 euro). Dus dat is dan wel weer aantrekkelijk om te doen.
Die van gisteren vrijwel direct. Die van vandaag nu 4 uur verder, nog geen goedkeuring. Ik ga er nu weer 1 doen.
Die van mij van vanmorgen ook nog niet helaas. Ik zou er ook nog wel eentje willen doen, maar de kindjes zijn uit school dus dat gaat hem niet worden.
Die van het tankstation heb ik vandaag ook gedaan. Nog geen goedkeuring. Ik wilde ook de make up check doen. Maar ze waren bij beide winkels met de schappen bezig dus die heb ik geannuleerd.
Ik heb gisterenavond de app gedownload en vandaag de thee opdracht gedaan. Ook heb ik alle experience opdrachten gedaan die ik uit kon voeren. En alles werd zeer snel goed gekeurd. Ik kom vanavond langs de kruidvat waar ik 2 opdrachten zou kunnen doen. Maar hoe kan je nu onopvallend een stuk of 15 foto's maken. De thee waren er maar 2 en in een supermarkt zo gepiept. Maar een kruidvat is een stuk kleiner.. Hoe pakken jullie dat aan, en als je wordt aangesproken zeg je dan gewoon direct wat je aan het doen bent. En nog even over PayPal, heb je dat echt nodig voor de uitbetaling of kan dat ook met een normale bankrekening?
Best jammer dat mensen zoals ik, die geen mobiel abonnement hebben, dus niet mee kunnen doen Ik snap best dat het soms handig is om mee te gaan met je tijd, maar persoonlijk doe ik dat liever als IK het noodzakelijk vind en niet omdat dat min of meer toch wel verplicht wordt gemaakt.
Ik heb daar gewoon schijt aan Heb die opdracht ook gedaan in de kv en er werd niet eens op me gelet. En anders vertel ik gewoon dat ik in opdracht van Roamler de acties kom inventariseren. Via Paypal kan, via een gewone bankbetaling kan ook hoor. Gewoon je gegevens invullen en goedkeuren. Je krijgt er een mailtje van. Daarna kun je direct een uitbetaling aanvragen. Ik had het 's avonds laat gedaan en de volgende morgen stond het op m'n rekening. Voor betalingen onder de 20 euro betaal je 25 cent, daarboven niks. Een uitbetaling boven de 50 euro moet worden goedgekeurd door een medewerker van Roamler.
Wat maakt het verschil vanaf level 3? Krijg je dan andere/leukere opdrachten? Worden de verdiensten hoger? Ben wel benieuwd
Je kunt sommige opdrachten van level 3 al wel zien! Althans, je kunt erop klikken maar niet accepteren natuurlijk.