Ben benieuwd naar wat die shifts precies inhouden. Heb nu 930 EXP en moet er 1750 hebben om naar level 3 te gaan. Dochter is morgen naar het kdv en daarna bij haar vader, dus ik ga eens een rondje stad doen
Haha we gaan aardig gelijk op..ik heb nu 950 XD. Maar ik ben ook benieuwd naar de shifts! Lijkt me op zich wel makkelijk dat je dat thuis kunt doen, maar geen idee wat het precies inhoudt.
O ja, daar zeg je me wat Helemaal niet aan gedacht! Maar moet ook bekennen dat ik dat eigenlijk niet zou weten. Enige waarvan ik weet dat er gratis Wi-Fi is is de Mac en al dat soort ketens, het ziekenhuis en enkele koffietentjes. Nooit zo gerealiseerd dat er w.s. ook winkels zijn waar gratis Wi-Fi is.
Ik ga vandaag de thee opdracht doen en in de omschrijving staat dat je van elke meter thee een foto moet maken en je van 2 producten moet aangeven wat de voorraad is. Mag je dan een overzichtsfoto maken waar alle meters thee op staan (zoals in de oefenopdracht waarbij de meters moest tellen? En hoe zit het met de voorraad checken van 2 producten? Tel je dan de pakjes thee van een bepaald merk of bepaalde smaak?
Wanneer of waar moet je je bankgegevens doorgeven dan? Want ik heb nu mn 1e betaalde opdracht afgerond maar heb nog nergens gegevens in hoeven vullen
Je bouwt daar een spaarpotje op. Ik heb nog nooit laten uitbetalen. Dat doe ik wel als ik het geld nodig heb
er staan en aantal zuivelopdrachten op die bij het tankstation uitgevoerd kunnen worden, iemand die al gedaan? hier in de buurt staan wat tankstations maar die zijn zo klein dat ik nooit dit kan uitvoeren zonder aangesproken te gaan worden. Melden jullie je in zo'n situatie van te voren, al is dat niet de bedoeling?