Er hoeft maar 1 koper bij te zitten he. Wij hebben een doorsnee huis maar goed afgewerkt. Populaire wijk, maar dat wil niet zeggen dat er meteen kopers zijn. Dus ik blijf wel reeel.
Dat is wel waar. Maar nog steeds helaas niemand ik denk ook niet dat het nog gaat komen. Zovaak al tophuis er oplaten zetten nu weer topper voor opendag zat kliks op funda maar komt helemaal niets uit. De prijs is goed. Baalmodus weer uit hihi
Het weer werkt niet mee denk ik, hier ook nog steeds geen 1 kijker. Gaat ook niet meer gebeuren denk ik. Jammer
Wij hadden er vorige jaar 12. Zat geen koper bij. 3 maanden daarna in de zomervakantie verkocht. Succes (ver)kopers!
Hier niemand geweest. Gaat nu ook niet meer gebeuren. Echt zoooo balen . Nu eerst maar richten op de kleine in mijn buik! Das veel belangrijker
hier 4 stellen geweest. Niet verwacht, dus dik tevreden! ze waren ook positief en bleven lang hangen voor koffie en een praatje. Succes nog even. Nog een kwartier!!
Ja dat kan ook wel. Maar dan ging de tijd misschien nog een beetje snel nu niet we zijn beide een beetje chaggie hierdoor hihi. Ag ja we hebben mooi schoon huisje en nog appeltaartje hihi.
Hier helaas ook geen kopers....beetje jammer maar ik had er al rekening meegehouden. wel fijn dat mijn huis supernetjes is
Haha ja dat is dan het enige positieve van vandaag, ons huis is lekker aan kant. Nu lekker relaxen want we hoeven toch niks meer te doen (hmm was dat maar waar)
Zowaar hier 2 kijker al had ik t niet verwacht maar heb ik in elk geval niet voor niets vanmorgen ondanks dat ik ziek ben de laatste dingen gepoetst.
Zo zie je maar. Flinke opkomst wil niks zeggen. Sommige kopers willen juist op gun gemak kijken ipv tussendoor op een open huizen dag. Succes iedereen! hopelijk een drukke week in het vooruitzicht vol bezichtigingen en onderhandelingen.
Nou zat ik zaterdag nog te zeuren hier. Nu opeens een bezichtingsaanvraag voor donderdag. Dus dit zou zomaar eens kunnen uitkomen wat eliza78 zegt. Deze is wel redelijk serieus hoe hij overkwam aan de telefoon.
Wij hebben ons huis nog niet te koop staan. Onze buren paar huizen verderop wel en hebben in de tijd dat het huis te koop staat nog geen kijker gehad. Maar in hun tuin/binnenplaats wil je nog niet dood gevonden worden. Huis heeft kamer meer maar kost zoiezo 30.000 meer als waar wij hem voor te koop zetten, Wij hebben zelf twee huizen bekeken. 1 huis valt zoiezo af was vrij duur wat op zich niet erg is maar moet qua schilderwerk en vloer helemaal opnieuw. En andere huis is mooi maar eerst maar eens bij ons een bord in de tuin.
Wat mooi die kijkers! Succes en hopelijk snel een bod!! Hier al wel een bod! Wel belachelijk laag dus de makelaar vond het al niet reeel, 20% onder onze vraagprijs welke al erg scherp is. Daarnaast was het de raarste vd 14 die langs is geweest zaterdag. Hoop gemauw en nu ineens een achterlijk bod.. Ze zijn nog vanalles aan het nabellen dus ben benieuwd deze week. Staat pas 2 weken te koop, dus ben zeer tevreden. Afwachten nu!